Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Internet-baserede foto netværk
Fra : Gert Kethmer

Dato : 22-07-01 17:38

Hejsa . . .

Jeg er i foto-sammenhæng ny på nettet, og jeg vil gerne have jeres råd til
hvor jeg kan styrke mit personlige netværk mht. konkurrencer, klubber,
modeller osv. på nettet.

Lige nu har jeg taget 2 steder i anvendelse, men der er jo sikkert flere som
I kan give mig et tip til. De 2 nuværende er:
- dk.fritid.foto (her på denne kanal)
- modellerne.dk (jeg har tilmeldt mig og lagt et par billeder op)

På forhånd tak!

Gert

Fra : Gert Kethmer

Dato : 24-07-01 12:04

Hmmm...?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-07-01 13:03

Gert Kethmer wrote:

> Hmmm...?

Enig - det er meget for dårligt at vi ikke giver os tid til at byde en
ny bruger velkommen, det er nok en af svaghedderne ved digitale
"mødesteder", at det er upersonligt og overfladisk, nå men jeg vil
hermed rode bod på dette - og sige velkommen.

Du skal nok ikke forvente, at vi lige poster en stabel links, det bedste
er at du følger og læser med i gruppen, der er løbende indlæg med
foto-links, så der går der såmænd ikke særlig lang tid, førend at du har
fået samlet en pæn portion bookmarks til alskens foto-emner.

Du kan også læse i de gamle indelæg, mit gæt er at der nok er postet en
40 - 50 gode og interessante foto-links inden for de sidte måneder.

Jeg kan slutte med at oplyse, at der findes et hav af newsgroups om
fotografi, i din newsrader kan du i oversigen af grupper søge på "foto"
og "photo" - så får du nok en 20 - 30 mulighedder.

Du kan lige få nogle enkelte gode links:

http://www.photo-gallery.dk - mit eget site
http://www.steves-digicams.com
http://www.fotogalleri.dk
http://www.naturephotographers.net