Udvidet menu i T39
Fra : Bobby

Dato : 22-07-01 16:10

Hej

Jeg har tre ekstra punkter i menu´en "Indstillinger", som ikke er beskrevet
i manualen. Det er "Channel info", "GPRS channel I" og "Battery" (Min menu
er på engelsk).

Under Channel info og Battery kan jeg vælge mellem "Off" "1" "2" og "3", og
med GPRS channel I får jeg spørgsmålet "Enable gprs channel indicator".

Hvis jeg aktiverer dem, får jeg et vindue på displayet i standby, med en
masse oplysninger, feks. Battery: 1:

0 0 0 412
375 0 19
Li 95%
BT 26 PT 24
HANDHELD

Er det noget i andre også har, og ved nogen hvad det er for oplysninger?

På forhånd tak
Bobby

Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 23-07-01 21:29

Hej

Det ser ud til at du har fåen en T39 med engineering mode slået til, hvordan
det så ellers gøres i en T9m?

Channel info: er nok nr. på den fysiske kanal den er gået i idle på, måske
andre netværksparametre som Mobile Country Code og Mobil Network Code og
Location Area Code.

GPRS channel I: Gætter på at I skal være Info, GPRS specifik
kanalinformation.

Dit batteri display viser at du har et Lithium batteri, der er 95% opladet.
BT/PT er sikkert temperaturmålinger, og tallene før er nok battrispændinger,
samt diverse status indikationer på hvordan ladningen af batteriet kører.

Det kunne være vældig interessant at finde ud af hvordan man enabler de
informationer i ens egen telefon