Skærme
Fijala 3554
Ny skærm: Fujitsu-Siemens CRTC993 ??
Fra : Kenneth

Dato : 22-07-01 14:36

Hejsa

Jeg skal ha mig en ny 19" skærm, og har fået kik på en Fujitsu-Siemens
CRTC993.
Specs:
TCO99
Max opløsning 1600*1200 i 95hz
(er lidt i tvivl om de 95hz kan passe på en så billig skærm)
Pris: 2800

Er den mon noget værd?

Det skal nævnes at jeg helst vil holde mig indenfor 2500-3500kr. Andre
anbefalinger ?
Jeg bruger ikke min PC i arbejdstiden, og mest til alt andet end spil

Grafikkortet den skal bruges sammen med er et Gforce 1 (64mb)

Venlig hilsen & på forhånd tak
Kenneth

Fra : Kuret Lund

Dato : 22-07-01 15:49

Hej

Jeg sidder her med en Fujitsu-Siemens 992
den kan klare 85 Hz i 1600+1200
har haft den i 1 år uden nogen problemer
og til prisen er det en god skærm
Kurt

Fra : Niller

Dato : 22-07-01 22:14

> Pris: 2800
>
> Er den mon noget værd?

Hej Kenneth

Det lyder som den skærm der er på tilbud i Metro, hvis det er skal du bare
lige være opmærksom på at de har købt de skærme uden 3 års Onsite, så der er
altså kun 12 mdr's garanti...det gjorde at jeg ikke købte den...

MVH

Niels Præstegaard

Fra : Kenneth

Dato : 23-07-01 19:31

> [...]
er
> altså kun 12 mdr's garanti...det gjorde at jeg ikke købte den...

...se det var jo en ellers en grim detalje :)
det viste jeg ikke........

Tak
Kenneth