brænder virker ikke (MacBook)
Fra : Erling Hansen

Dato : 28-08-08 20:49

I de seneste uger har mit 'brænderi' virket noget sporadisk (i en
MacBook) - Den brænder mine CD'er upåklageligt en 3-4 gange i rap, så
kommer den op med en meddelelse om: "brændingen mislykkedes fordi der
ikke er forbindelse til diskdrevet (fejlkode 0X80020022), hvorefter det
næste forsøg eller 2 lykkes udemærket.
Nogen der har et bud på problemet?
mvh
erling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-08 21:03

Erling Hansen <preeh-dh@mail.dkspree> wrote:

> [...]
> kommer den op med en meddelelse om: "brændingen mislykkedes fordi der
> ikke er forbindelse til diskdrevet (fejlkode 0X80020022), hvorefter det

hvor gammel er din macbook ?

/thomas

Fra : Erling Hansen

Dato : 28-08-08 21:53

> hvor gammel er din macbook ?
>
> /thomas
fra december 2006

Jeg glemte at skrive, at den faktisk virker ganske fint på iTunes.
erling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-08 21:55

> fra december 2006
>
> Jeg glemte at skrive, at den faktisk virker ganske fint på iTunes.

dvs. du kan godt brænde fra iTunes ?

umiddelbart vil jeg jo sige at dit drev har en (hardware) fejl ...

/thomas

Fra : Erling Hansen

Dato : 28-08-08 22:22

> dvs. du kan godt brænde fra iTunes ?
>
> umiddelbart vil jeg jo sige at dit drev har en (hardware) fejl ...
>
> /thomas

Nå, der fik jeg vist skrevet noget forkert - jeg prøvede lige at brænde
et par melodier, og det gik altså ikke bedre end fra Finder.
Jeg må vist hellere se at få den skibet af iflg. min AppleCare, selv om
jeg hader at undvære.
mvh
erling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-08 22:23

> [...]
> par melodier, og det gik altså ikke bedre end fra Finder. Jeg må vist
> hellere se at få den skibet af iflg. min AppleCare, selv om jeg hader at

tja .. men når du har AppleCare på dyret så er det bare med at få det
fixet :)

/thomas