Efterlysning af lille Mahogony jolle ( stj~
Fra : P.C.

Dato : 22-07-01 14:15

Hi.
Midt i sommervarmen, håber jeg at du har tid til at kigge på denne efterlysning
;
Jollen blev fjernet da den lå under en pressenning i en anden båd, i Chr.kanal

--------- Temmeligt ærgeligt at miste en jolle som jeg byggede til mine børn,
men den er ikke bare smidt i vandet og sejlet væk af et par fulderikker der har
villet ud og sejle ; den er givet taget op på en bil og blevet kørt væk.

Desværre har jeg ikke råd til at give en større dusør, og selvfølgelig var
jollen ikke forsikret, man regner jo ikke med at folk er tyveknægte og vil
stjæle en jolle i børne størrelse. ; 2.08 meter lang ca 20 kg. tung.
Kig venligst på billedet her, ----- jollen er unik idet der kun blev bygget 2 i
mahogony.
Link :
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/efterlysning/efterlysning.jpg

Du kan også se jollen her ;
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/efterlysning/mahogeny-jolle.jpg
eller:
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/efterlysning/mahogeny-jolle-2.jpg

Den var sågodt som ny og monteret med et par små forkromede åregaffelholdere, og
til forskel fra de fleste andre joller af Norsk-pram typen er den _helt_
fladbundet med meget rundt fribord, ------- agterspejl og for spejl er teak, og
den er kobber nittet.
M.V.H.
Per Corell. Telefon 32969660.