Layers...
Fra : Ole Pedersen

Dato : 22-07-01 13:48

Helo gruppe!
Jeg har et problem med et site jeg er ved at lave. Problemet er:
Jeg har en menu med to valgmugheder - når man fører musen over dem popper
endnu en menu frem ved begge valgmuligheder - den skal forsvinde igen når
musen går videre. Det gør den kun ved den ene. Hvad skal jeg gøre????
Hjælp søges hurtigst muligt...

Tak, og hej fra
Anders!

Fra : Anders Jørgensen

Dato : 23-07-01 17:40

Hej Anders

Jeg tro ikke der er ret mange her i denne gruppe, som kan give dig et eksakt
svar på dit problem, medmindre du viser os noget af din kildekode!

Med venlig hilsen

Anders Jørgensen