Er det muligt selv at bestemme størrelsen ~
Fra : Linda Møller

Dato : 11-09-08 14:44

Jeg har brug for, at kunne tilpasse størrelsen på submitknapper
så knappen med teksten "Slet" får samme bredde som knappen med
teksten "Accepter forslag"
Kan det overhovedet lade sig gøre? - Hvis ja - hvordan så?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-09-08 14:57

"Linda Møller" <lha_privat@yahoo.com> skrev

> [...]
> teksten "Accepter forslag"
> Kan det overhovedet lade sig gøre? - Hvis ja - hvordan så?

Det kan det da, hvis du bruger CSS.
Giv knapperne en class og definer så bredden på den class i CSS'en.

html-koden:

<input type="submit" class="fastbredde" value="Send forespørgsel">

CSS-koden:

..fastbredde {
width: 16em;
}

(læg mærke til punktummet foran "fastbredde").

Fra : Martin

Dato : 11-09-08 23:39

Philip Nunnegaard wrote:
> [...]
> width: 16em;
> }
>
> (læg mærke til punktummet foran "fastbredde").

Åhh det minder mig om der var en eller anden i denne gruppe der lavede
en smiley ud af submit knapper for år tilbage... den var sjov :D

Fra : Linda Møller

Dato : 12-09-08 07:54

Philip Nunnegaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> width: 16em;
> }
>
> (læg mærke til punktummet foran "fastbredde").

Tusind tak for hjælpen - så er dagen startet med en succes...