Script der kan gemme et billede fra nettet~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 07-09-08 15:12

Hej.

Jeg har brug for et script der ca. hvert kvarter kan gemme et billede fra en
hjemmeside.
Billedet findes her: http://www.camping-brunner.dk/docs/satcam/bruncam.htm
Billedet skal gemmes på harddisken som camping_brunner.jpg og meget gerne
påført aktuel tid og dato.

For eksempel: 2008-09-07_1600_camping_brunner.jpg

Kan det laves og hvordan?

Erik Nielsen - Odense

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-09-08 21:25

Erik M. Nielsen wrote:

> Jeg har brug for et script der ca. hvert kvarter kan gemme et billede
> fra en hjemmeside.

> Kan det laves og hvordan?

I hvert fald ikke med html. Om det kan gøres med javascript, kan de svare på
i news:dk.edb.internet.weebdesign.clientside hvor javascript er emnet.

Ellers serverside

asp news:dk.edb.internet.weebdesign.serverside.asp
php news:dk.edb.internet.weebdesign.serverside.php

Erik Ginnerskov

Fra : Birger Sørensen

Dato : 07-09-08 21:45

Erik Ginnerskov formulerede søndag:

> [...]
>
> Ellers serverside
>
> asp news:dk.edb.internet.weebdesign.serverside.asp
> php news:dk.edb.internet.weebdesign.serverside.php

Kan ikke gøres med js.

Birger