Tabeller
Fra : Søren

Dato : 01-09-08 16:38

Hej Ng.

Har et problem med mine tabeller..

Jeg har lavet en side hvor jeg har en venstre menu som tabel, 10 celler..
med et foto i hver.

Når jeg så skriver en lang tekst på selve siden, en anden tabel ved siden
af..

Så forrykker min menu sig, så der bliver mellemrum mellem celler ( fotos )

Hvad går man ?

Mvh Søren

Fra : Martin

Dato : 01-09-08 17:31

Søren wrote:
> [...]
> siden af..
>
> Så forrykker min menu sig, så der bliver mellemrum mellem celler ( fotos )

Du kan skrive

table { margin:0; padding:0; }

i dit stylesheet - også kan du komme med et link til din side, så vi kan
se hvad det er du snakker om.

Desuden så er tabeller oldschool - eller rettere ældre end oldschool -
idag bliver ISÆR menuer lavet i liste form, ( <ul> og/eller <ol> lister)