Fejl i validation - CSS - Parse Error dur~
Fra : martin

Dato : 24-08-08 16:37

Hej!

jeg har en fejl som jeg ikke forstår!

jeg validere mit CSS Dokument, men der kommer en fejl. Der lyder
på "Parse Error duration=1" jeg forstår den ikke, og har ingen
anelse om hvad det kunne være!

nogen som kan hjælpe mig?

CSS Valídator:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fwww
..pries-gate.dk%2Ftest%2Fpries_consulting%2Findex.html&profile=css
21&usermedium=all&warning=1&lang=en

Hjemmeside:
http://www.pries-gate.dk/test/pries_consulting/index.html

Tak på forhånd!

martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-08-08 16:50

martin wrote:
> [...]
>
> jeg validere mit CSS Dokument, men der kommer en fejl. Der lyder
> på "Parse Error duration=1" jeg forstår den ikke, og har ingen

Du benytter en IE-specifik filter-definition, der ikke er valid kode. Din
kodeopbygning resulterer også i forskellig visning i IE og FF.

Lav din side, så den vises rigtigt i FF og den vil med stor sandsynlighed
også fungere som ønsket i IE - men du har arbejdet den modsatte vej og det
giver ofte problemer.

Erik Ginnerskov

Fra : Birger Sørensen

Dato : 24-08-08 17:43

Erik Ginnerskov sendte dette med sin computer:

> [...]
> også fungere som ønsket i IE - men du har arbejdet den modsatte vej og det

Kan den forklaring udbygges?
Jeg kan slet ikke finde filter definitioner i den angivne css-fil...

Birger

Fra : Stig Johansen

Dato : 24-08-08 18:11

Birger Sørensen wrote:

> Jeg kan slet ikke finde filter definitioner i den angivne css-fil...

Den ligger inline i html'et.
Der står også "duration=1".

Stig Johansen

Fra : Birger Sørensen

Dato : 24-08-08 18:56

Stig Johansen udtrykte præcist:

> Den ligger inline i html'et.
> Der står også "duration=1".

Dooh..
Tak.
Måske en god dag at gå tidligt i seng..

Birger

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 25-08-08 20:15

Birger Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Stig Johansen udtrykte præcist:

> Dooh..
> Tak.
> Måske en god dag at gå tidligt i seng..
>
> Birger

Han kunne jo prøve at rette denne linie
<link href="grundside/css/css.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
til
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="grundside/css/css.css" />

Så kunne det være at svaret blev anderledes
Selvæm jeg først lige er begyndt på at arbejde med CSS.
Så have jeg selv en fejl som den Martin har, den fik jeg løst af egen
kraft.

Kim

Fra : Birger Sørensen

Dato : 25-08-08 20:52

Kim Schmidt Wind sendte dette med sin computer:

> [...]
> Selvæm jeg først lige er begyndt på at arbejde med CSS.
> Så have jeg selv en fejl som den Martin har, den fik jeg løst af egen

Faktorernes orden er ligegyldig... ;>)
Det spiller ingen rolle i hvilken rækkefølge man angiver attributer.
I XHTML skal de bare være med små bogstaver.

Birger