FormMail på dinhost.net
Fra : YaXxE

Dato : 23-08-08 20:41

Hej. Jeg er ved at lave en side for mine forældre, som lejer
udlejningshuse ud. Jeg har så tænkt mig at lave en formmail på
siden så man kan sende en booking mail derfra, til mine forældres
mailadresse.
Problemet er bare at det ikke virker. Jeg har fulgt html.dk
instrktioner nøjagtigt, og tilføjet den der FormMail.pl på mit
FTP server, men det virker stadigvæk ikke.
Jeg har så på fornemelsen at min udbyder "dinhost.net" ikke
tilbyder den funktion. Kan det passe?
Det er ikke meningen at den skal ligge på dinhost hele tiden, da
jeg om noget tid flytter den over på et købt domæne, fx fra
one.com, men jeg vil gerne have at det virker inden.

Ved I om Dinhost.net tilbyder den funktion? :)

-Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 23-08-08 21:37

"YaXxE" <jesper_billund@hotmail.com> skrev

> Jeg har så på fornemelsen at min udbyder "dinhost.net" ikke
> tilbyder den funktion. Kan det passe?

Hvad sagde supporten da du spurgte dem.
Tror ikke mange herinde kender den hoster

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-08-08 14:56

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> "YaXxE" <jesper_billund@hotmail.com> skrev

> Hvad sagde supporten da du spurgte dem.
> Tror ikke mange herinde kender den hoster

> [...]

Nej, jeg kender den i hverrt fald ikke.

Kan du ikke henvise til den konkrete formmail-
funktion?

Du kan jo også "køre gratis" hos www.domaindirect.dk

/Martin

/Martin

Fra : jopa

Dato : 24-08-08 15:03

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev

> Du kan jo også "køre gratis" hos www.domaindirect.dk

Ser ud til at det er en eller anden gratishost men man kan da tilsyneladende
køre PHP så der bør da være mulighed for at finde et script at smide på.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 24-08-08 15:14

> [...]

> udlejningshuse ud. Jeg har så tænkt mig at lave en formmail på
> siden så man kan sende en booking mail derfra, til mine forældres

Hvis dine forældre behøver noget som helst seriøst så bed dem om at spytte
lidt kroner i kassen til en "rigtig" udbyder, og et domænenavn og ikke
noget gatis noget der ikke virker 24-12.
Ham der driver dinhost.net er formentlig en skoledreng med en ADSL
forbindelse der samtidig er afhængig om mor og far betaler deres
strømregning.

Endvidere er det skægt at checke de domæner der ligger der.
En af dem kan du hjælpe med at installere et cms.
http://www.wow-info.wep.dk/install/index.php

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : voice.vremix@gmail.c~

Dato : 15-10-08 07:20

du kan sagtens lave formail med dinhost vilket jeg selv har gjort
du kan prøve en gratis formmail her: http://www.websup.dk/site/formmailler.php