Erfaringer med Microsoft Expression Studio~
Fra : Studio S

Dato : 07-08-08 17:24

Microsoft barslede jo med en Internet-pakke a la Adobes for noget tid
siden - Microsoft Expression Studio. Er der nogen af Jer der har prøvet den
? Jeg installerede selv demoversionen for at prøve den, men nåede ikke så
meget i dybden med det. Men det så egentligt udmærket ud så vidt jeg kunne
se. Nogen der har synspunkter på produktet?

Kh
Bjørn

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-08-08 20:38

Studio S skrev:
> [...]
> meget i dybden med det. Men det så egentligt udmærket ud så vidt jeg kunne
> se. Nogen der har synspunkter på produktet?

Ja. Indlæringskurven for sådanne pakkeløsninger
er mindst lige så stejl som den er for at lære
HTML, CSS og JavaScript. Og du skal alligevel kunne
det for at kunne bruge sådanne programmer korrekt.

Men jeg vil gerne tro, at har man i forvejen et
sådant kendskab, kan disse programmer øge ens
produktivitet betragteligt. Hvis ellers man kan
finde ud af sprogbrugen. Jeg mindes endnu med
gys FrontPage's "fælles kanter". Jeg skulle
lære HTML før jeg forstod hvad det var. (Men
det er altså også en del år siden).

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk