Hjælp mig igang
Fra : KFT

Dato : 06-08-08 13:30

Jeg har en plan om at lave en hjemmeside. Den skal i første omgang
bruges til at vise billeder videoklip og tekster fra en rejse jeg skal
på med familien til vinter.
Det er planen at jeg vil have den på en NAS, så jeg ikke er afhængig
af en udbyder eller begrænset af pladsen. Det skal helst være enkelt
at tilføje billeder og tekster ude fra verden.
Jeg er pt total newbie i at lave hjemmesider, men vil gerne lære at
lave en god hjemmeside.

Hvilket værktøj er lige nu førende til sådan en opgave?

Der må være en bunke hjemmesider om emnet. Hvilke er bedst?

mvh Knud

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-08-08 20:31

KFT skrev:
> [...]
> lave en god hjemmeside.
>
> Hvilket værktøj er lige nu førende til sådan en opgave?

Det er nu ikke så svært at finde et webhotel med
masser af plads til en rimelig penge.
Ellers kan du bruge Picasa (http://picasa.google.dk/),
hvor du vist får 1 gigabyte til hver konto.

Men hvis du blot skal have det lokalt, hvor så
ikke bruge Microsoft Photo Story? Det er ganske
udmærket.

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk