Skærme
Fijala 3554
Shortneck 19" med to inputs og gerne USB-h~
Fra : Mick Johansen

Dato : 22-07-01 11:41

Hejsa!

Jeg står overfor at skulle udskifte min 17" med en shortneck 19" i en
overskuelig fremtid. Det skal være god kvalitet (Må dog helst ikke koste
over 6k) og den skal helst komme med to inputs samt USB-hub. Sidstnævnte er
dog ikke en showstopper, hvis det andet er iorden. En 21" kan også komme på
tale, hvis den ikke er ret meget dybere end en shortneck 19" (utopi?).

Nogen forslag?

--
Regards/MVH.
Mick Johansen

Fra : Thomas Petersen

Dato : 23-07-01 18:30

hey Mick

tjaa jeg kan anbefale den 19" som jeg har nu
Philips 109P10 19", som er en meget lækker skærm, der er dog kommet en ny
version af den 109P20
men jeg kan sige så meget at jeg har haft den siden november sidste år og er
blevet meget glad for den
meget gode faver og mulighed for 5xBNC indgang. Den er heller ik særlig dyb
i det pga den smalle bagside
du kan se den her
<http://www.pcstuff.philips.com/downloads/products/109p10_h.jpg> og den
koster
også under de 6000 som du vil give - jeg gav selv 4.800kr for min i
Multimedia World (meget godt tilbud)
Du kan yderligere også sætte en ny fod på den med USB hub i - jeg ved dog ik
hvem der har den fod
men hvis du køber den her skærm så må din forhandler vel nok kunne få den
hjem til dig.

jeg ved ik om det her link virker men det er info om skærmen hos Philips
http://www.pcstuff.philips.com/prd/product_details.jsp?BV_SessionID=@@@@2014
419652.0995908801@@@@&BV_EngineID=eallhhkfdgkbedbfjhcechl.0&product_id=14747

Mvh
Thomas Petersen