InternetSharing Problem..
Fra : 3ndØp£@zm@7!q

Dato : 22-07-01 10:57

Hvad gør man når man har deling på Internettet og skal køre på en anden port
end port21... Jeg kører ftp, og d kører fint fra port 21.. men når jeg
skifter til en anden port, så er der ikke nogen kontakt til FTP'et..
Hvad skal der sættes op.. Det er WinME Jeg kører... Og Jeg kører gennem ATM
kort, dvs. UDEN router.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-07-01 12:00

"3ndØp£@zm@7!q" <kew@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
> skifter til en anden port, så er der ikke nogen kontakt til FTP'et..
> Hvad skal der sættes op.. Det er WinME Jeg kører... Og Jeg kører gennem

Hvad for en ftpd bruger du?
Det kunne evt fordi den skulle restartes før at ændringerne træder i kraft..

/Dennis

Fra : 3ndØp£@zm@7!q

Dato : 22-07-01 12:06

jeg bruger g6.. jeg har haft hele maskinen genstartet og d virker stadig
ikke.. kan d være noget med nogle TCP/IP settings som skal rettes eller?