Jeg har en ven som havde ADSL abb. hos Cybercity.
Så en dag skulle han flytte og ringede til Cybercity og meddelte
dette. Han fik at vide at det ikke var noget problem at flytte sin
ADSL forbindelse til den nye adresse i samme by hvis der var kobber.
Men fik samtidig at vide at det ikke kunne ske før i juni måned (han
flyttede 1. maj) Okay det kunne han til nød leve med.
Så kom juni måned og han kontaktede Cybercity igen for at høre hvor
langt de var kommet så han kunne få ADSL igen men fik så at vide at
han ikke kunne få ADSL hos dem fordi de var gået over til delt
kobberforbindelse (ligesom TDC) og at man skulle ha fastnettelefon for
at få det. Så var gode dyr rådne, men så foreslog jeg ham at han
kontaktede Tiscali (WOL) og bingo - der var skam ikke nogen problemer
med at få ADSL selvom han ikke har nogen fastnettlf. Han får ADSL igen
fra på fredag og han er en glad dreng igen
Så er spørgsmålet bare - fik han forkert besked hos Cybercity eller
vil de bare ikke ha ADSL kunder uden fastnettlf???
Men de har nu mistet en kunde (gade vide hvor mange de har mistet på
den konto?)
Lars