EU og 24-timers reglen
Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 19:24

Jeg *havde* forudset at EU ville få fjernet 24-timers reglen, - når folk
skrev: "jamen nu er "familiesammenføringerne jo stoppet stort set".

EU skal nok få alt samfundsskadeligt igennem, med lodder og trisser og
E-mærkede giftstoffer i tilgift.
To ugers arbejde i Sverige eller UK eller Tyskland, - hvem kan ikke klare
det, selv uden en fætter med en kiosk i et af landene.
Vi kan lige så godt afskaffe reglen, ellers bliver det bare at give fordele
for dem der har forbindelser som kan skrive en arbejdsattest.

Og Bulgarien og Rumænien ER ophørt med at bekæmpe korruption og mafiavælde,
det gjorde de i samme øjeblik indmeldelsen var i orden. Som enhver idiot,
bortset fra dem i Bruxelles, kunne have regnet ud på forhånd.

Så mangler vi bare faste regler om, at man ikke må kritisere islam eller
profeterne, så er det fuldbragt

De skal nok få nedlagt vores velfærdssystem og vores samfundstillid, de
arbejder ihvertfald ihærdigt på det.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 10-07-08 21:41

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg *havde* forudset at EU ville få fjernet 24-timers reglen, - når folk
> skrev: "jamen nu er "familiesammenføringerne jo stoppet stort set".

Men vi kan da i det mindste glæde os over at loven har standset Muhamedaner
importen siden 2002. At de så først har opdaget det nu er selvfølgeligt
kedeligt og samfundsundergravende, men det viser at der er behov for love
der retter sig imod Muhamedanere.

Fra : /Peter

Dato : 10-07-08 21:45

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> selvfølgeligt kedeligt og samfundsundergravende,

>men det viser at der er behov for love der retter sig imod

Ja selvfølgelig, ligesom de har "love" i mod os vantro.

Fra : Per Hagemann

Dato : 11-07-08 11:35

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja selvfølgelig, ligesom de har "love" i mod os vantro.

Det er ikke kun EU som forhindrer en sådan målrettet lovgivning. I
Grundloven står:

§ 70
Ingen kan på grund af sin trosbekendelse eller afstamning berøves adgang til
den fulde nydelse af borgerlige og politiske rettigheder eller unddrage sig
opfyldelsen af nogen almindelig borgerpligt.

For at omgå denne paragraf kan love i stedet for at diskriminere efter
tro/race vælge at diskriminere efter geografisk oprindelse. Det betyder
selvfølgelig at imamerne Abdul Wahid Pedersen og Leon Soudari Hansen ikke
kan rammes af f.eks. Glistrups Muhamedanerlov, som ser således ud:

Udkast 10.maj 2001
L Folketinget 2001/02, 2.samling
Af Glistrup (FRP)
Forslag til LOV om Muhamedanerfrit Danmark
§ 1.
Denne lov gælder for personer, om hvem det antages, at de nok har
eller har
haft deres hjemland i et
muhamedansk land eller område, jvf.§3. Endvidere for dem, som er eller
har
været gift med en sådan. Dog
gælder loven alene for personer, der efter 31.december 1964 har opnået
bopæl
i Danmark, samt for disses
efterkommere. Når en person i kraft af det anførte ikke omfattes af
loven,
gælder tilsvarende for pågældendes
ægtefælle.
§ 2.
Personer omfattet af loven må ikke opholde sig på dansk område.
§ 3.
Udtrykket muhamedansk land eller område omfatter i denne lov:
1a) Sydfillipinerne, 1b) Indonesien, 1c) Malaysia, 1d) Brunei,2a)
Uzbekistan, 2b) Kazakstan, 2c) Kirgistan, 2d)
Turkestan,3) Bangladesh, 4a) Kashmir, 4b) Punjab, 5) Pakistan, 6)
Afghanistan, 7a) Bahrain, 7b) Quatar, 8) De
Forenede Arabiske Emirater, 9) Iran, 10) Irak, 11) Kuwait, 12) Saudi
Arabien, 13a) Oman, 13b) Yemen, 14a)
Zanzibar, 14b) Maldiverne, 15) Madagaskar, 16) Somalia (herunder
Somaliland), 17) Sudan, 18) Ægypten, 19)
Palæstina (bortset fra Israel), 20) Jordan, 21) Syrien, 22) Libanon,
23)
Tyrkiet, 24a) Tjetenien, 24b) Dagestan,
24c) Azerbajdjan, 24d) Armenien (uanset, at her vel stadig er kristent
flertal), 24e, f), g), h), i) og j) Georgien,
Gruzien, Tatarstan, Tadcjekistan, Basharistan, Ingotjetien ( på grund
af
sammenhængen med øvrige
Kaukasusarealer/ tidligere sydsovjetdistrikter), 25a) Albanien, 25b)
Bosnien-Herzegovina, bortset fra de
områder, der har kroatisk eller serbisk styre - 25c) Kosova, 25d)
Makedonien, 26) Libyen, 27) Tunesien, 28)
Algeriet, 29) Marokko, 30) Mauritanien, 31) Nigeria, 32a)
Elfenbenskysten,
32b) Gambia, 32c) Mali, 32d)
Tschad, 33) Uganda, 34) Gabon, 35) Guinea og 36) Senegal.
§ 4.
Denne lov gælder ikke for Færøerne og Grønland.
§ 5.
Loven træder i kraft 3 måneder efter dens bekendtgørelse i Lovtidende.
Bemærkninger til lovforslaget
Dette er et sikkerhedspolitisk lovforslag. det ligger derfor - som al
god
lovgivning - foran den danske debats
hidtidige stadium, som er præget af det almindelige princip: Man skal
altid
vurdere et enkeltmenneske som det
selvstændige individ, han er.
Det gælder ikke i sikkerhedspolitikken. Her udskiller man nødvendigvis
store
menneskegrupper som kollektiver.
Forslaget bygger på forslagsstiller Glistrups mere end 6000 siders
analyser
af risikoen for, at der i det
21.århundrede vil ske det, at muhamedanerne fordriver danskerne fra
vore ca.
43.000 km 2 danske land:
A. En del af materialet findes i Folketingstidende, i medier og i
Fremskridtsmateriale.
B. Følgende af de over 6000 sider er udgivet i bogform:
a) "De Fremmede i Landet" (udgave 1991) (300 sider,2.oplag 1992
tilføjer et
firesidet personregister).
b) "De Fremmede i Landet" (1994) (618 sider).
c) "Retssagen m o Islamlobbyen" (1999), udformet
sammen med Peter Neerup Buhl (231 sider).
Disse bøger kan købes hos forlaget BX ApS (c/o Mogens Glistrup,
Hummeltoftevej 125,
2830 Virum - tlf: 45853605).
C. I tiden fra februar 1998 er udformet 12 breve:
01) 11. februar 1998 - 038 sider
02) 23. februar 1998 - 009 sider
03) 22. juni 1998 - 111 sider
04) 10. september 1998 - 171 sider
05) 12. november 1998 - 141 sider
06) 23. februar 1999 - 191 sider
07) 30. oktober 1999 - 279 sider
08) 05. april 2000 - 167 sider
09) 17. maj 2000 - 196 sider
10) 04. august 2000 - 167 sider
11) 13. september 2000 - 034 sider
12) 15. februar 2001 - 357 sider
_____________________________________
Ialt 1861 brevsider
Hertil skal føjes 197 litrerede bilag til disse breve. Yderligere
breve plus
bilag er under forberedelse. Brev nr. 13
ventes færdiggjort i sommeren 2001.
D. Fra tiden før 1994 stammer en hel del, som endnu ikke er samlet på
overskuelig vis.
E. Fra tiden oktober 1994 - januar 1998 foreligger manuskriptmateriale
til
en 3. udgave af "De
Fremmede i Landet".
Er nogen interesseret i at købe (dele af) dette materiale bedes
henvendelse
ske til Glistrup på ovennævnte
adresse. Hvis henvenderen beskriver sine særlige interesseområder, vil
Glistrup oplyse, hvad i materialet han
særligt har brug for, og hvormeget dette udvalg koster. Når den
pågældende
har sat sig ind heri, kan han bedre
præcisere, hvilket yderligere stof han derefter måtte ønske at
erhverve.
Gennem årtier har den danske lovgivningsmagt indsyltet landet i
forfærdelige
kontrol- og formynderlove uden
tolerance for det væsentlige: Den enkeltes danskers adgang til gennem
stor
personlig frihed at udvikle sig til at
realisere netop det, han vil.
Såvel størst mulig lykke i det personlige liv som hensigtsmæssige
samfundsforhold kræver massiv indsats med at
få det folketingspro- ducerede aldeles utidsvarende sammensurium
nedbrudt/forenklet. Ved timingen heraf ønsker
forslagsstilleren, at begyndelsen kommer til at rumme de saneringer,
der af
hensyn til nærværende forslags
effektivitet vil være relevante.
Det ses af forslagets §3, at det anvendte muhamedanerkriterium fuldt
og helt
er udformet efter tilknytning til
bestemt territorium. Hverken etnisk oprindelse, ideologi eller
statsborgerskab indgår i afgrænsningen.
Sandsynligvis bliver der behov for at hensigtsmæssiggøre et eller
flere af
disse områder gennem senere
folketingsvedtagelser. Måske i lovfor, måske på anden måde.
Dette gælder også oprydning i mange traktater, Danmark har ratificeret
siden
2. verdenskrig. Muligvis også noget
ældre traktatstof.
Mogens Glistrup

Fra : hanzen

Dato : 11-07-08 06:46

> [...]
> selvfølgeligt kedeligt og samfundsundergravende, men det viser at der er
> behov for love der retter sig imod Muhamedanere.

2 ugers arbejde er en uoverstigelig forhindring for en muhamedaner
--
hilzen
hanzen

Fra : David Konrad

Dato : 11-07-08 01:10

Knud Larsen wrote:
> Jeg *havde* forudset at EU ville få fjernet 24-timers reglen, - når
> folk skrev: "jamen nu er "familiesammenføringerne jo stoppet stort
> set".

Hvis det så bare var 24-timers reglen, EU mener bryder med "lovene" omkring
arbejdskraftens frie bevægelighed.

Men det er vist 24-års reglen, der strider med nogle regler

> [...]
> Vi kan lige så godt afskaffe reglen, ellers bliver det bare at give
> fordele for dem der har forbindelser som kan skrive en arbejdsattest.

Ja - det er endda kun 10 dage. 10 dages arbejde indenfor EU, så er man
EU-arbejdstager, og har ret til familiesammenføring. Vanvittigt.

DF har virkelig ret, når de konkluderer at det jo reelt sætter det danske
demokrati ud af kraft.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-08 07:05

David Konrad wrote:

> [...]
> EU-arbejdstager, og har ret til familiesammenføring. Vanvittigt.
>
> DF har virkelig ret, når de konkluderer at det jo reelt sætter det

10 dage ja, og med ialt 20 timers arbejde.

Disse EU-dommere er jo såkaldt "aktivistiske" DE laver deres egne love, og
de har naive ønskedrømme om en verden som aldrig vil komme til at eksistere.
Men de ser jo ikke problemerne hvor de bor i velhaverkvartererne. Hjalte
Rasmussen - EU-retsekspert - var sikker på at de ville have fået tvunget os
til at afskaffe SU, hvis Lissabon-traktaten var kommet igennem.
ALT skal åbenbart udjævnes og destrueres i processen.

Iøvrigt kan jo enhver oversøisk storfamilie let skaffe sig ind i EU, hvis de
ved hvordan. De kan bruge lex "kinesisk kvinde som føder i Irland" - En
kinesisk kvinde rejste til Irland med det formål at få adgang til at bosætte
sig i EU, hun rejste ind og fødte et barn, - barnet var nu EU-borger OG
kvinden fik adgang til UK som "familiesammenført" med sit barn. UK ville
have smidt hende hjem, men dommerne bestemte altså at hun har ret til at
blive *også* selv om det var klart at hendes formål kun var at blive
EU-borger. En sådan person er jo nok en ressource for EU, men den kan jo
også bruges af folk som kun kommer for at lægge sig ved EUs store bryst og
lade sig forsørge.

Men som de Radikale siger, så ER det jo vidunderligt, at vi bliver én stor
familie her i verden, - og CRL kan nok forklare os hvorfor det er
vidunderligt at være i klub med folk som stopper levnedsmiddelkontrol og
tillader giftstoffer her der og alle vegne. Det er vist noget med at vi har
tjent hver 700 kroner om året siden vi kom ind, og hvad tæller det så, at
samfundet fungerer ringere.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-08 10:12

> [...]
> har tjent hver 700 kroner om året siden vi kom ind, og hvad tæller det så,

De 700 kr existerer såmænd kun i regnearkene.
Som et såkaldt gennemsnit.
Virkeligheden ser, for den enkelte borger, anderledes ud.

Faktisk en ganske god illustration af djøf-idioti.

Egon

Fra : David Konrad

Dato : 11-07-08 13:26

Knud Larsen wrote:

> [...]
> på at de ville have fået tvunget os til at afskaffe SU, hvis
> Lissabon-traktaten var kommet igennem. ALT skal åbenbart udjævnes og

Der er mange aspekter på det sociale område af Lissobon-traktaten som jeg
mener der direkte uforeneligt med det danske velfærdssamfund.

Men det er jo en krig på ord - det hele er så dunkelt formuleret at man
altid vil kunne skyde enhver kritik ned. Derfor er det meget vigtigt at
gribe fat i de praktiske eksempler.

> [...]
> vidunderligt at være i klub med folk som stopper levnedsmiddelkontrol
> og tillader giftstoffer her der og alle vegne.

Han har heldigvis end ikke forsøgt. For det er virkelig en dårlig sag. Jeg
mener det er meget forståeligt hvis EU sætter minimumsregler, så man f.eks
har en grænse for hvor meget gift der må være i maden, hvor mange pftalater
der må være i køkkengrej, legetøj osv. Men EU gør jo det stik modsatte på en
lang række områder - EU forhindrer direkte at landene kan hæve bommen og øge
kravene til madgifte, mærkning, CO2-nedbringelse, sundhed, velfærd,
forhindre unødvendig dyr indvandring osv.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-08 09:05

David Konrad wrote:

> [...]
> EU-arbejdstager, og har ret til familiesammenføring. Vanvittigt.
>
> DF har virkelig ret, når de konkluderer at det jo reelt sætter det

og et par citater fra avisen i dag:

Og det indebærer retten til at medbringe sin familie - uanset hvilken
nationalitet den har - hvis man arbejder i EU. Ja, faktisk er det nok at
sidde i sit hjemland og sælge tjenesteydelser - for eksempel sprogkurser
eller frimærker - hen over grænsen, for at blive anerkendt
som »arbejdstager« i EU-retlig forstand. Og er man arbejdstager, kan man
flytte rundt med sin familie.

--------
Men hvis regeringens små forhindringer en efter en bliver kendt ugyldige,
begynder tingene, at ligne en farce. Det rejser spørgsmålet om, hvorfor de
borgere, der bare bliver hjemme i Danmark skal straffes med strammere regler
end dem, der har taget et kort ophold i et andet EU-land. Og om hvor længe
det så giver mening overhovedet at opretholde de stramme danske regler?

-----------------

Vi kan godt droppe alle regler, når EU vil have området fyldt op med folk
fra den tredje verden, så bliver det sådan, -

Når EU går ind, går forstanden ud, - sammen med demokratiet!

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-08 10:08

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg *havde* forudset at EU ville få fjernet 24-timers reglen, - når folk
> skrev: "jamen nu er "familiesammenføringerne jo stoppet stort set".

"Vi afgiver ikke souverænitet"---
"folkeafstemning er overflødig"--

Hvor er det dog, vi har hørt sådant?

Kedeligt, at virkeligheden konstant dukker op.
For de løgnagtige politikere og højrefløjsfolk.

Egon