Pædagogkrise: Kun få søger uddannelsen - f~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 09-07-08 14:40

Over hele landet får pædagog-uddannelsesstederne katastrofalt få
tilmeldinger.

I TV nyhederne fik man i går oplyst, at det skyldes lav løn.

Derimod hørte man ikke om en nok så vigtig grund: Hysteriske forældre,
primært kvinder og deres feminiserede mænd, der gør det umuligt for
pædagogerne at udføre deres arbejde.

Helt galt er det for mandlige pædagoger, som efterhånden kun udgør
1/27 af landets pædagoger.

Det kalder man ligestilling.

Mandlige pædagoger skal være usandsynligt heldige, hvis de skal undgå
politianmeldelser for krænkelser af børnene, selv ved helt
forskriftsmæssig behandling af børnene.

Man bør aldrig tilråde en ung mand at søge uddannelse som pædagog.

Dertil er massehysteriet gået alt for vidt, og det holdes kørende af
hysteriske kællinger og feminiserede mænd.

Men endnu bedre: Nedlæg helt pædagoguddannelserne! - Så kan de
hysteriske kællinger selv passe deres børn.

Egentlig ville det være godt for børn, særlig de med enlige mødre,
også at kunne møde mænd i børnehaven, men det er slet ikke muligt mere
på grund af massehysteriet.

Tiden vil dog snart ændre på sagerne:
Kællingerne kommer alligevel snart til at gå hjemme, når Danmark om få
år bliver islamiseret og kvindearbejde ude bliver forbudt, som det fx
er sket i Iran.

Intet er så galt, at det ikke er godt for noget -

Fra : David Konrad

Dato : 09-07-08 21:49

Ulrich Valera wrote:
> [...]
>
> Derimod hørte man ikke om en nok så vigtig grund: Hysteriske forældre,
> primært kvinder og deres feminiserede mænd, der gør det umuligt for

Øh - hvor er det lige at du kan dokumentere at denne årsag skulle være
baggrunden for den svigtende søgning?

> Helt galt er det for mandlige pædagoger, som efterhånden kun udgør
> 1/27 af landets pædagoger.
>
> Det kalder man ligestilling.

Hvem kalder dette ligestilling? Udover dig, altså...

> Mandlige pædagoger skal være usandsynligt heldige, hvis de skal undgå
> politianmeldelser for krænkelser af børnene, selv ved helt
> forskriftsmæssig behandling af børnene.

Hvilket forskningsmateriale underbygger denne teori? Jeg har f.eks en
halvbror der i årevis arbejdede som pædagogmedhjælper. Han var "usandsynlig
heldig", forstår jeg nu???

> [...]
>
> Men endnu bedre: Nedlæg helt pædagoguddannelserne! - Så kan de
> hysteriske kællinger selv passe deres børn.

Klassisk mandschuvinistisk tankegang. Det er kvindernes skyld, og børn er
kvindernes problem. Børn er vel begge forældres gode, synes jeg.

(...)
> Tiden vil dog snart ændre på sagerne:
> Kællingerne kommer alligevel snart til at gå hjemme, når Danmark om få
> år bliver islamiseret og kvindearbejde ude bliver forbudt, som det fx
> er sket i Iran.

Og så får vi hele pivtøjet garneret med lidt islamofobi som dessert.

Må jeg i øvrigt få et par links til, at kvinder ikke må arbejde i Iran?

Hint : Iranske kvinder er de mest veluddannede i hele mellemøsten.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 10-07-08 22:04

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Og så får vi hele pivtøjet garneret med lidt islamofobi som dessert.
>
> Må jeg i øvrigt få et par links til, at kvinder ikke må arbejde i Iran?
>
> Hint : Iranske kvinder er de mest veluddannede i hele mellemøsten.

Og gældet det også uden for Teheran??.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 10-07-08 22:20

On Wed, 9 Jul 2008 22:48:47 +0200, "David Konrad" <dadk@webspeed.dk>
wrote:

>Hint : Iranske kvinder er de mest veluddannede i hele mellemøsten.

Det er en lodret løgn... Israelske kvinder ligger højere...

Fra : Ulrich Valera

Dato : 09-07-08 15:57

On 9 Jul., 22:48, "David Konrad" <d...@webspeed.dk> wrote:

> Øh - hvor er det lige at du kan dokumentere at denne årsag skulle være
> baggrunden for den svigtende søgning?

Du kan passende spørge alle de, der er holdt op med at være pædagoger..
Så kan du selv lave en meterlang liste med svarene.

> Hvem kalder dette ligestilling? Udover dig, altså...

Det er jo netop ikke ligestilling. Det er netop det morsomme - staves:
h-u-m-o-r

> Hvilket forskningsmateriale underbygger denne teori? Jeg har f.eks en
> halvbror der i årevis arbejdede som pædagogmedhjælper. Han var "usandsynlig
> heldig", forstår jeg nu???
Ja, din slægtning var meget heldig. Den var ikke gået i dag! -

> Klassisk mandschuvinistisk tankegang. Det er kvindernes skyld, og børn er
> kvindernes problem. Børn er vel begge forældres gode, synes jeg.

Ja, vi lever i et land med kristen, statsstyret Folkekirke med læren
om, at manden er familiens overhoved.
Tjek lige om medlemsskabet og kirkeskattebetalingen stadig er intakt
-

> Og så får vi hele pivtøjet garneret med lidt islamofobi som dessert..

Nææ, det er ikke islamofobi, men kolde facts: Islam er verdens
hurtigst voksende religion -

> Må jeg i øvrigt få et par links til, at kvinder ikke må arbejde i Iran?

Det er historiske facts, at kvinderne efter islamiseringen fra den ene
dag til den anden blev jaget hjem. Eksempelvis Irans populære TV
værtinder.

> Hint : Iranske kvinder er de mest veluddannede i hele mellemøsten.

Ja, de har også i mange år i den sekulære tid forud for nutiden gået
på universiteter mv. -

PS: På længere sigt vil feminiserede mænd i øvrigt ikke kunne bremse
Islam -