Guld i Sølvpapirs fabrikanterne!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-08 11:31

Måske på tide med en afgift på Sølvpapir?
http://science.slashdot.org/article.pl?no_d2=1&sid=08/07/07/151253

eller hva?

/Pnic
--
Menneskerettighedskonvention "Stk. 1. Enhver har ret til ytringsfrihed.
Denne ret omfatter meningsfrihed og frihed til at modtage eller

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-08 12:08

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> meddele oplysninger eller tanker uden indblanding fra offentlig myndighed.
> -->Peter Nicolaysen - Reg: 9266 Kontonummer: 8967125572

Se sigantur: "meddele oplysninger eller """tanker""" uden indblanding fra offentlig
myndighed inden i klikker linket!

se diskusionen om signatur størrelse i dk.admin
http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_frm/thread/0821f6b813502987/0bcf036d4f715928?#0bcf036d4f715928

Vi har haft en stor diskussion i dk.admin om det, sådan at signaturen og konceptet
med at sende tanker til folk var på plads inden information om "****** projektet"
blev sat fri!

Primært var det firkanten dvs. noget vi kalder frimærket(der har voldt lidt
problemer)

Nu er det så trin 8 der bliver aktiveret, Nemlig at folk "ikke" må have "svineri i
hjernen"
ikke at forveksle med maven hvor der godt må være svin. Ihvertfald i DK

Problemet har hele tiden været med DF(Svineri i hjernen)
Og ikke så meget dem der ikke vil have svin i mavesækken!(mere til os andre)

Det gælder ligesom at prøve at rette de utilpassede til, Primært er det hjerne
svinene
der er problemet i øjeblikket!

Men nu må vi så se om ******** kan hjerne, ahhh hjerne svinene.

(Der var jer der begyndte med at ville gøre folk sindsyge!)

/Pnic

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-08 12:28

> [...]
> Denne ret omfatter meningsfrihed og frihed til at modtage eller
> meddele oplysninger eller tanker uden indblanding fra offentlig myndighed.

Hvis "Det var Jesper der gjorde det" så er det noget svineri!

/Pnic

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-08 11:42

> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

Sikke da et sindsygt røvhul hva? Først fanger jeg de sindsyge i den
her tråd og sender dem i dk.admin med hjælp fra Google!

Gad vide hvor vi har set de Sindsyge sat ind i Administrationen
med hjælp fra udlandet før?

Heh, Sorry jeg kunne ikke lade være med at fortælle lidt Danmarks historie!

/Pnic

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-08 12:21

> [...]
> med hjælp fra udlandet før?
>

> Heh, Sorry jeg kunne ikke lade være med at fortælle lidt Danmarks historie!

(GSA=Gamle Sydafrika prøver på at myrde verdenen endnu! De hævner
sig stadigvæk fordi "deres" land blev myrdet forstår i nok! Det er grimt engang
imellem!)

/Pnic