Uden tvivl lidt hovedløst!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-08 08:20

Uden tvivl lidt hovedløst! Sådan virker det ihvertfald på mig!
At Kronprinsen tager til Afghanistan.
Kan de ikke sende ham den anden istedet for?

/Pnic
--
Menneskerettighedskonvention "Stk. 1. Enhver har ret til ytringsfrihed.
Denne ret omfatter meningsfrihed og frihed til at modtage eller

Fra : hanzen

Dato : 07-07-08 10:13

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Uden tvivl lidt hovedløst! Sådan virker det ihvertfald på mig!
> At Kronprinsen tager til Afghanistan.
> Kan de ikke sende ham den anden istedet for?

Jeg synes de skal sende en helt tredie.
Hvem tror du jeg mener?
--
hilzen
hanzen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-08 11:38

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg synes de skal sende en helt tredie.
> Hvem tror du jeg mener?

Det ved jeg ikke? En eller anden ligegyldig politiker som der
er råd til at miste, En ondskabsfuld møgkælling fra et
Ekstremt Højreparti eller noget?
Problemet er bare at så får de en Martyr!

(Det ender nok med at DF beslutter sig for et mordforsøg
på Kongefamilien alligevel!)

Her bliver Kronprinsen feks. kaldt et gidsel af nogen som syntes det er skidesjovt
at nævne det når der er snak om at han skal til udlandet:
http://images.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?aid=/20080408/abmdanmark/702080014/

De fniser nok endnu! Og hvis det sker så tuder de af grin!

/Pnic

Fra : hanzen

Dato : 07-07-08 11:41

> "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> Det ved jeg ikke? En eller anden ligegyldig

Hertil har du gættet rigtigt...............

--
hilzen
hanzen

Fra : N/A

Dato : 07-07-08 11:44

Fra : hanzen

Dato : 07-07-08 11:44

> eller sende ALLE herboende muhamedanere dertil, AFAIK er landet
> temmelig tyndt befolket(og talibanerne tynder yderligere ud)

Mon ikke det er en af slagsen der optræder her.
Der står "bosat i Sverige" - det lyder ikke som en rigtig svensker. Det hele
har et muhamedansk skær over sig.
http://jp.dk/indland/krimi/article1385901.ece

--
hilzen