Fremmede holder af rugby men ikke af dansk~
Fra : Malene P

Dato : 06-07-08 11:06

Ja, ikke overraskende blev det 3-dobbelte knivstikkeri i rugbyklubben i går
begået af et kobbel fremmede. Kilde 12-radioavisen 6/7. Reaktioner her i
gruppen: "Du er ubegavet, Malene" Og i samfundet: nada.

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-07-08 12:46

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> begået af et kobbel fremmede. Kilde 12-radioavisen 6/7. Reaktioner her i
> gruppen: "Du er ubegavet, Malene" Og i samfundet: nada.

På et tidspunkt vil et rødfjols blive ramt af den ensidige religionskrig og
måske vågne lidt op.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 12:53

Martin Larsen wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>>

> På et tidspunkt vil et rødfjols blive ramt af den ensidige religionskrig
> og måske vågne lidt op.

Jamen Martin, vi har da en religionskrig.
Danmark vs. DF (Hadets religion)

:)

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-07-08 13:12

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen Martin, vi har da en religionskrig.

Det er faktisk også hvad jeg skriver.
Kan du ikke finde låget?

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 13:19

Martin Larsen wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Det er faktisk også hvad jeg skriver.
> Kan du ikke finde låget?

*ROFLMAO*
En DF´er må ty til quotefucking.
ENDNU engang UDSTILLES en DF´er.

Tak for hjælpen, Martin.
:)

Fra : Sten Schou

Dato : 06-07-08 13:59

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Kan vi heraf udlede, at DF'ere generelt er dummere end andre folk?

Hilsen Sten

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 14:07

Sten Schou wrote:

> Kan vi heraf udlede, at DF'ere generelt er dummere end andre folk?

Du på udlede hvad du vil.
Bare slå dig løs :)

Fra : Sten Schou

Dato : 06-07-08 20:45

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Du på udlede hvad du vil.
> Bare slå dig løs :)

Så spørger jeg på en anden måde: Mener du, at folk der stemmer DF er dummere
end andre folk?

Hilsen Sten

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-07-08 15:22

"Sten Schou" skrev i en meddelelse

> Kan vi heraf udlede, at DF'ere generelt er dummere end >andre folk?

Du skal nok ikke regne med et konkret svar fra Michael.
Han henviser hjertens gerne til en eller anden undersøgelse
om uudannede DF'er , men vil helst ikke stå på linie med de
der mener at 15 % af befolkningen er dummere en resten.
Deres dumhed består første fremmest ved deres tilslutning til
DF. Men sjovt nok kan disse mennesker , ja nærmest overnat blive lige så
intelligent som resten af Danmark blot de stemme
på et andet parti.

Jo jo , Marlene er ubegavet og det er jeg lige så , og det er fint nok !
Det der bekymrer mig er at Peter Nicolaysen er intellligent og veluddannet
for han stemmer nemlig på den rigtige side af Lyngbyvejen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 15:45

Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
> DF. Men sjovt nok kan disse mennesker , ja nærmest overnat blive lige så
> intelligent som resten af Danmark blot de stemme

Må jeg citerer dig selv, Meidahl :
"En meget stor del af DF's vælgere er uudannede , de er alt fra
frabriksarbejder til "kassedamer" og rengøringshjælp o.s.v."
486e7974$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 16:19

Michael Weber wrote:

> Må jeg citerer dig selv, Meidahl :
> "En meget stor del af DF's vælgere er uudannede , de er alt fra
> frabriksarbejder til "kassedamer" og rengøringshjælp o.s.v."
> 486e7974$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Som et lille tillæg:
Jeg bruger sjovt nok ord som _ubegavet_ eller _uintelligent_ og ikke
uuddannede om DF´ere, netop fordi jeg, personligt, _ikke_ anser
uddannelse som tegn på intelligent, blot en indikation.
Uddannede mennesker kan sagtens sige og handle uintelligent.
Se f.eks. DF´s folketingsgruppe, hvor de fleste tilsyneladende
_har_ uddannelse. DF folketingsgruppe :
http://kortlink.dk/5gqp

Må jeg bede dig, Meidahl, reflekterer lidt over om
DF´s folketingsgruppes uddannelsesmæssige niveau
reflekterer vælgerskaren.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-07-08 17:57

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> [...]
> http://kortlink.dk/5gqp
>

> Må jeg bede dig, Meidahl, reflekterer lidt over om
> DF´s folketingsgruppes uddannelsesmæssige niveau

Nææ nej ! , Du henviser til en undersøgelse der viser at DF primært er
uudannede (og det benægter jeg ikke de er ) , du gør dette for at bekræfte
din betragtning om DF's vælgere som ubegavet og uintelligente.

Med hensyn til om DF´s folketingsgruppes uddannelsesmæssige niveau
reflekterer vælgerskaren.
Hvilket politiske parti har en vælgerskare der gør det ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 19:00

> [...]
> reflekterer vælgerskaren.
> Hvilket politiske parti har en vælgerskare der gør det ?

Jeg vil lade dine udtalelser stå uimodsagt, da det tilsyneladende ikke giver
mening at komme med argumenter. Dog vil jeg sige, at det er mit indtryk
at der i gruppen faktisk sidder DF´ere, med endda rimelig gode uddannelser.
Men nok om det.

Hvad jeg derimod vil opfordrer til er, at man læser hvad Michael Meidahl
Jensen skriver. Bemærk han selv bringer uddannelse på banen.
Stil dit selv spørgsmålet: hvorfor ?

Du må mene om mig hvad du vil, men stil dig selv ovennævnte spørgsmål.

EOD

Fra : Kert Rats

Dato : 07-07-08 15:03

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> Kan vi heraf udlede, at DF'ere generelt er dummere end andre folk?

Ja da, bare spørg Overlæreren fra Amager Fælled Skole.

Venligst

Kert Rats

Fra : Vidal

Dato : 08-07-08 17:01

Sten Schou skrev:

> Kan vi heraf udlede, at DF'ere generelt er dummere end andre folk?

Ikke nødvendigvis, de er blot dømt til at se
verden med de briller, Pia Kærsgaard har
udstyret dem med.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-07-08 09:53

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
andre folk?

> Ikke nødvendigvis, de er blot dømt til at se
> verden med de briller, Pia Kærsgaard har
> udstyret dem med.

- problemet er at de er formørkede solbriller.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-07-08 15:16

> *ROFLMAO*

Et rødfjols der griner skingert, når det er blevet pissed off.
Det ligner et mønster.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-08 11:06

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
> [...]

Rugby eller ej. Du ER ubegavet, Malene.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 07-07-08 11:46

Peter Bang kom med denne ide:

> Rugby eller ej. Du ER ubegavet, Malene.

Og du er?

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-08 09:30

Mr . Larsen <mrlarsen@post.cybercity.dk> skrev:
>Peter Bang kom med denne ide:

>Og du er?

Væsentligt bedre begavet. Som de fleste. Der er naturligvis
undtagelser, Mr. Larsen.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 08-07-08 09:35

Peter Bang kom med følgende:

> Væsentligt bedre begavet. Som de fleste. Der er naturligvis
> undtagelser, Mr. Larsen.

Det er da godt du selv kan se din egen begavelse.

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-08 10:14

Mr . Larsen <mrlarsen@post.cybercity.dk> skrev:
>Peter Bang kom med følgende:

>Det er da godt du selv kan se din egen begavelse.

Ja. Det er nok ikke daglig kost i dette morads.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 08-07-08 10:16

Den 08-07-2008, skrev Peter Bang:

> Ja. Det er nok ikke daglig kost i dette morads.

Folk som behøver at fortælle andre at de er dumme, har som oftest et
selvværds problem, hvis man er klog behøves man ikke fortælle det.

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-08 12:12

> [...]
oftest et
>selvværds problem, hvis man er klog behøves man ikke fortælle

Det var dog en trist omgang hjemmebrygget, lommefilosofisk bavl.
Ikke overraskende.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 08-07-08 13:06

On 08 Jul 2008 11:11:57 GMT, Peter Bang <peterbang@MCEQHprivat.dk>
(slet MCEQH) wrote:

>Det var dog en trist omgang hjemmebrygget, lommefilosofisk bavl.

Men dog så sandt som det er sagt...

>Ikke overraskende.

At DU mener det... Næh...

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-08 13:35

S . A . Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev:
>On 08 Jul 2008 11:11:57 GMT, Peter
>Bang <peterbang@MCEQHprivat.dk>

>Men dog så sandt som det er sagt...

Så hvis du nævner, at en bygning er grim, at en fodboldspiller
er elendig, at en eller anden muhamedaaaaaner er ubegavet, så
skulle det ifølge din og Mr. Larsens store sandhed være udtryk
for dit lave selvværd?!?

>At DU mener det... Næh...

.... fantastisk humor

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 08-07-08 13:45

On 08 Jul 2008 12:35:09 GMT, Peter Bang <peterbang@8XO8Vprivat.dk>
(slet 8XO8V) wrote:

> [...]
>er elendig, at en eller anden muhamedaaaaaner er ubegavet, så
>skulle det ifølge din og Mr. Larsens store sandhed være udtryk

Hvad vrøvler du om...???

For øvrigt så bruger jeg betegnelsen muslimer og ikke muhammedanere...

>... fantastisk humor

Næh...

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-08 14:31

S . A . Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev:
>On 08 Jul 2008 12:35:09 GMT, Peter
>Bang <peterbang@8XO8Vprivat.dk>

>Hvad vrøvler du om...???

Jeg vrøvler ikke. Men jeg skærer det gerne helt ud i pap.

Mr. Larsen mener at vide, at hvis jeg nævner andres manglende
begavelse, så er det udtryk for mit lave selvværd.

Du nævner efterfølgende, at det er så sandt, som det er sagt.

Efterfølgende spørger jeg så dig, om det er udtryk for dit lave
selvværd, hvis du nævner eksempelvis andres manglende begavelse.

Lad os sige, at en politiker foreslår en fuldstændig tåbelig
lov, og du så nævner, at manden m/k er ubegavet. Er det så

Korrekt.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 08-07-08 15:22

On 08 Jul 2008 13:30:44 GMT, Peter Bang <peterbang@7WKJFprivat.dk>
(slet 7WKJF) wrote:

> [...]
>begavelse, så er det udtryk for mit lave selvværd.
>
>Du nævner efterfølgende, at det er så sandt, som det er sagt.

Ja... At dem der har brug for at nedgøre andre har et problem...

> [...]
>
>Lad os sige, at en politiker foreslår en fuldstændig tåbelig
>lov, og du så nævner, at manden m/k er ubegavet. Er det så

Ja, hvis man angriber personen, IKKE hvis man kalder forslaget dybt
debilt (hvis du forstår forskellen)...

F.eks. bruger AHW så at sige altid nedladende betegnelser for folk han
ikke er enig men (underyder/sovsehjerne/nazist m.m.)...

>nå

Var det din eneste kommentar til at du ikke har styr på hvem der
bruger den gamle betegnelse og hvem der bruger den nye...???

LOL... Den fangede du ikke..

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-08 15:47

S . A . Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev:
>On 08 Jul 2008 13:30:44 GMT, Peter
>Bang <peterbang@7WKJFprivat.dk>

>Ja... At dem der har brug for at
>nedgøre andre har et problem...

Jeg har ikke brug for at nedgøre andre. Jeg minder dem blot om,
at deres potentielle begavelse i bedste fald er uforløst.

>Ja, hvis man angriber personen,
>IKKE hvis man kalder forslaget dybt
>debilt (hvis du forstår
>forskellen)...

Hvorfor i alverden skulle man angribe forslaget, hvis det er
personen bag, der er debil?!?

>F.eks. bruger AHW så at sige altid
>nedladende betegnelser for folk han
>ikke er enig men
>(underyder/sovsehjerne/nazist m.m.)...

ok

>Var det din eneste kommentar til
>at du ikke har styr på hvem der
>bruger den gamle betegnelse og
>hvem der bruger den nye...???

Ikke har styr på? ... bilder du dig ind, at det er noget jeg
orker at beskæftige mig med??

>LOL... Den fangede du ikke..

Helt sikkert ikke. Din humor er for vild for de fleste.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 08-07-08 16:21

On 08 Jul 2008 14:46:48 GMT, Peter Bang <peterbang@A953Aprivat.dk>
(slet A953A) wrote:

>Jeg har ikke brug for at nedgøre andre. Jeg minder dem blot om,
>at deres potentielle begavelse i bedste fald er uforløst.

Suk... Det er jo det samme...

>Hvorfor i alverden skulle man angribe forslaget, hvis det er
>personen bag, der er debil?!?

Du forstod åbenbart IKKE forskellen...

<snip ligegyldigheder>

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-08 18:01

S . A . Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev:
>On 08 Jul 2008 14:46:48 GMT, Peter Bang
<peterbang@A953Aprivat.dk>

>Suk... Det er jo det samme...

Nej. Det er ikke at nedgøre. Kald det opvågning, hvis du vil. De
er jo hvad de er.

>Du forstod åbenbart IKKE forskellen...

Ork jo. Du er ikke avanceret. Og forklar mig endelig, hvorfor
det er så frygteligt at kommentere vedkommendes manglende
begavelse, når det er der problemet ligger?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 08-07-08 20:21

On 08 Jul 2008 17:00:31 GMT, Peter Bang <peterbang@3CUTNprivat.dk>
(slet 3CUTN) wrote:

>om,

>Nej. Det er ikke at nedgøre. Kald det opvågning, hvis du vil. De
>er jo hvad de er.

Jo, det ER at nedgøre...

<snip ligegyldigheder>

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-08 20:44

S . A . Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev:
> [...]

tud tud

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 08-07-08 21:16

On 08 Jul 2008 19:43:58 GMT, Peter Bang <peterbang@93XYMprivat.dk>
(slet 93XYM) wrote:

>De

>tud tud

Whatever....

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-07-08 09:52

"Peter Bang (slet 93XYM)" <peterbang@93XYMprivat.dk> skrev i
meddelelsen

> tud tud

Så, så - tag dig ikke af Storm Afdelingen (Sturm Abteilung)
Thomsen - han er den første til at nedgøre andre, men er så
forestilt forarget når han skal smage egen medicin.

Fx skrev han i en anden tråd, hvor jeg i farten havde skrevet
et bogstav for meget i et ord, at han da ikke håbede at jeg
var dansklærer idet han med en hån-"latter" påpegede at jeg
selv rettede andre, og alligevel lavede fejl, selvom jeg havde
skrevet at jeg var perfekt.

At han ikke fattede ironien i mine svar til ham, gjorde jo
ikke sagen bedre.

Som Piet Hein skrev: Den der kun ta'r spøg for spøg og alvor
kun alvorligt....

S.A.Thomsen mener altså at når han sviner folk til, så er det
oplysning, hvorimod når folk oplyser noget om S.A. Thomsen, så
er det tilsvining. Det viser at hans begavelse ligger på et
meget lille sted, hvis den overhovedet findes.

Jeg blokerede ham fordi det var trættende at høre hans idelige
nedgørelse af andre mennesker og hans fuldkommen manglende
selvkritik. Hver gang man skrev blot noget der kunne minde
lidt om hans egen måde at skrive til folk på, så skrev han
altid "suk - tilsvining" - hans evne til at se egne fejl er
ikke-eksisterende, og hans manglende evner til at nuancere
tingene er legendariske.

Allerede i indlæggene til dig, er han grov og uforskammet: når
han ikke forstår argumenter, klipper han dem bare væk med en
kommentar som ligegyldigheder eller "bortforklaringer", selvom
det ikke er bortforklaringer, men faktuelle oplysninger.

Så igen; tag dig ikke af fjolset, han er og bliver en
underyder, hinsides pædagogisk rækkevidde.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 09-07-08 10:29

On Wed, 9 Jul 2008 10:52:28 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Så, så - tag dig ikke af Storm Afdelingen (Sturm Abteilung)
>Thomsen - han er den første til at nedgøre andre, men er så
>forestilt forarget når han skal smage egen medicin.

ENDNU et indlæg fra Wilstrup uden andet indhold end
persontilsvininger...

> [...]
>var dansklærer idet han med en hån-"latter" påpegede at jeg
>selv rettede andre, og alligevel lavede fejl, selvom jeg havde

Hvilket er 100% korrekt...

>At han ikke fattede ironien i mine svar til ham, gjorde jo
>ikke sagen bedre.

Øhhh.... Hvilken ironi...???

> [...]
>er det tilsvining. Det viser at hans begavelse ligger på et
>meget lille sted, hvis den overhovedet findes.

Wilstrup's mudder for fuld udblæsning....

Min IQ (145) er garanteret højere end Wilstrups...

>Jeg blokerede ham fordi det var trættende at høre hans idelige
>nedgørelse af andre mennesker og hans fuldkommen manglende
>selvkritik.

Nej... Jeg blev blokeret fordi jeg satte Wilstrup grundigt til vægs i
en simpel diskussion om henrettelser i USA hhv. Kina....

<snip resten af det intetsigende sludder>