Nu stikker de sgiu med glasskår...
Fra : /Peter

Dato : 05-07-08 19:51

Drabsforsøg med glasskår i Århus
Kilde:
http://www.nordjyske.dk/indland/forside.aspx?ctrl=10&data=2%2c2860698%2c5%2c3

Gud ved om det måske er.. i ved nok.

--
Shit også...
der vil altid skulle være nogle tilbage for at fjerne de døde.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-07-08 20:39

/Peter wrote:
> Drabsforsøg med glasskår i Århus
> Kilde:
> http://www.nordjyske.dk/indland/forside.aspx?ctrl=10&data=2%2c2860698%2c5%2c3
>

> Gud ved om det måske er.. i ved nok.

Der må vist i dette tilfælde konstateres at være et par indikationer IMOD at
det skulle dreje sig om indvandervold:

1) Der er åbenbart ikke er tale om gerningsmænd, som netop med mere eller
mindre planlagt drab eller drabsforsøg for øje har taget knive med
hjemmefra.

2) Der tale om et ligeligt antal ofre og overfaldsmænd

Dette indikerer som sagt at overfaldsmændene (også?) er danskere, ud fra
følgende betragtninger, byggende på efterhånden rigeligt prolifererede
"enkeltstående eksempler" på grov vold begået af indvandrere til at kunne
danne en slags grundlæggende "modus operandi"-profilering:

Ad 1) Indvandrerne er desværre som regel rigeligt velbevæbnede...

Ad 2) ...og de har desværre også med at overfalde enkeltpersoner eller
kammeratpar, når de er forsamlet i rigeligt store flokke til automatisk at
sikre det ønskede fatale udfald af deres ugerninger.

HVIS der - hvad jeg dog ikke umiddelbart er tilbøjelig til at tro -
vitterligt skulle være tale om muhamedanere, så er det nok snarere de knap
så fesne, men omvendt desværre ofte ganske brutale, borgerkrigshærdede
bosnier-typer fra Balkan-området, vi her har med at gøre, frem for feje,
flokmentale & fisseforstyrrede forbryder-arabere ...

Anders Peter Johnsen

Fra : /Peter

Dato : 05-07-08 21:51

meddelelse news:486fcdbe$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> borgerkrigshærdede bosnier-typer fra Balkan-området, vi her har med at
> gøre, frem for feje, flokmentale & fisseforstyrrede forbryder-arabere

Lad os håbe du har ret, så gør de -muhamedanrne, da noget godt her i
landet:
De stikker IKKE med glasskår.

Kan vi så lave en liste som omfatter alle de ting de IKKE gør forkert,
og bruge det som værende udtryk for alt det gode de slæber med herop
-denne herlige kulturberigelse.

Listen kan startes her:

1. De stikker IKKE med knive.
2. øhh de skal IKKE...øhh
3. øh de gør IKKE.. øhh

kom gerne med flere, husk det skal være seriøst og positivt.

Fra : /Peter

Dato : 05-07-08 21:54

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse news:486fde41$0$56792>
> Listen kan startes her:

Der skal selvfølgelig stå:

1. De stikker IKKE med GLASSKÅR.
2. øhh de skal IKKE...øhh
3. øh de gør IKKE.. øhh

(de stikker jo med knive, og det er vist ikke en positiv adfærd, vel?)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-07-08 22:47

/Peter wrote:

> Der skal selvfølgelig stå:
>
> 1. De stikker IKKE med GLASSKÅR.
> 2. øhh de skal IKKE...øhh
> 3. øh de gør IKKE.. øhh
>

> (de stikker jo med knive, og det er vist ikke en positiv adfærd, vel?)

Nej, bestemt ikke, og du skal vist også misforstå mig ganske grelt, hvis
vitterligt du tror at jeg er blandt "bortforklarings-båtnakkerne" herinde:

Jeg er kun alt for udmærket klar over at det største samfundsmæssige problem
i forhold til den enkelte danske borgers almindelige sikkerhed herhjemme
består i at indvandrere af islamistisk overbevisning tilsyneladende er klar
til at anvende alle midler fra knoer og knive over skydevåben til
sprængstoffer i terrorbombestørrelsen imod civile danskere qua en fucked-up
farlig fanatisme, som visse fæhoveder herinde frækt og flabet forsøger at
forklejne...

Islam foreskriver direkte "hatecrimes", for så vidt det altså faktuelt i
Koranen og diverse andre muhamedaner-"helligskrifter" foreholdes
fup-profetens følgerskare at blive så farligt fornærmede over manglende
fladpandet anerkendelse af deres syge fanatikerideologi, at forbrydelser
imod Menneskeheden af den af FN ved Nürnberg klogeligt fordømte type ikke
engang frasiges eller forsages, men tværtimod "fromhedsprises".

Jeg vil hermed - for Gud vide efterhånden hvilken gang? - dele et link, som
ellers nok så mange tarveligt appeasende "Islameksperter" herhjemme vil få
deres egentlige, foreskrevne arbejde for at gøre med at bortforklare...

http://www.prophetofdoom.net/Islamic_Quotes.Islam

Samtlige citater tillægges nemlig mere eller mindre direkte denne
provokerende påstået "ufejlbarligt hellige & ophøjede" Muhammed i
konventionel islamisk "teologi" og ikke mindst fascistoid Sharia-retslære
som den søges praktiseret fundamentalistisk stræbende dèn dag idag blandt
uhyggeligt, overvældende mange af klodens ca. 1,5 milliarder muslimer,
uanset eventuelle overfladisk divergerende denominationer og hvad ellers nok
så mange bøvede vestlige "forskere" ellers hævder at måtte "mene" af sludder
og fladpandet vrøvl...

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 07:18

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> appeasende "Islameksperter" herhjemme vil få deres
> egentlige, foreskrevne arbejde for at gøre med at

Det var dog en usmagelig hjemmeside idet dele af hjemmesidens
indhold lægger op til en defamering af jøder og Israel qua materiale som
link til en Tora-guide, artikler med pro-Israelsk indhold og så fremdeles.

Det er intet mindre end *UINTELLIGENT*, for ikke at sige et latent
selvmål af de store, at blande jøderne ind i en kritik, man selv mener er
berettiget. Det første en kritiker af siden jo nok vil sige er at den er en
eller anden form for "zionistisk propaganda" yadda yadda yadda [indsæt
retorik] og andre, specielt dem med hang til alle mulige former for, mere
eller mindre, Disney-lignende konspirations-teorier om jøder og Israel får
_virkeligt_ fuld valuta for pengene.

At man derfor, i sin egen sandheds hellige navn, *BESUDLER* jøder og Israel
ved at bruge deres religion og landet m.m. og bringer materiale vedrørende
disse ind i en Islam-kritisk kontekst, kan naturligvis kun ses som et
sørgelig eksempel på at, ikke alene midlet helliger målet, men at folkene
bag tilsyneladende også er imod jøder qua det jøde-kontra-produktive
materiale. Man kunne jo så vælge at lade denne, tilsyneladende
*MANGLENDE INTELLIGENS* netop udvist fra bagmændenes side,
være en formildende omstændighed, men dette valg fratages én qua sidens
levetid og man derfor må antage at folkene bag, _er_ blevet gjort
opmærksom på problematikken.

Det _er_ *UINTELLIGENT* at blande ting sammen, hvis man vil
kommunikerer sit budskab ud og ovennævnte hjemmeside er et fint eksempel på
dette. Endvidere vil jeg mane til eftertænksomhed fra din side Anders, og
bede dig udvise, blot en anelse mere *KILDEKRITISK SANS* (*)
end du udviser med den refererede kilde således at du, fremadrettet,
ikke ufrivilligt fremstår som jøde-konspiratons-teoretikernes "nyttige
idiot".

Med dette Anders, vil jeg afslutningsvis komme med et lille citat, som jeg
personligt finder kontekstuelt relevant:

"I know that you believe you understand what you think I said,
but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant."
Sir Walter Scott

Go´ morgen.

(*) VUC udbyder kurser i f.eks. Historie, hvor man bl.a. lære om
kildekritik.
Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-07-08 19:09

Michael Weber wrote:

(Cuuut - en masse påståeligt pladder...)

Nåede du overhovedet til at læse nogle af de flere hundrede uhyggelige,
islamiske citater, jeg linkede til, før du røg i op gennem loftet i panisk,
paranoidt selvsving over nogle angivelige "antisemitiske konspirationer",
som du vist udelukkende selv mener at kunne (over)fortolke ud af indholdet
på denne side?

Eller lider du mon i virkeligheden af een eller anden form for dyster,
mental defekt, hvor du - trods al din efterhånden temmeligt vulgært
selvhævdede "intelligens" - vitterligt ikke KAN forholde dig til det oplagte
kerneproblem med Islams /direkte og umisforståelige/ forskrifter for vold og
terror imod alle anderledestroende?

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 19:42

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
> oplagte kerneproblem med Islams /direkte og umisforståelige/ forskrifter
> for vold og terror imod alle anderledestroende?

Jeg _fornemmer_ at du ikke brød dig om min kritik.
Fair nok.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-08 08:44

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : @

Dato : 06-07-08 08:36

On Sat, 5 Jul 2008 22:50:55 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>2. øhh de skal IKKE...øhh
>3. øh de gør IKKE.. øhh
>
>kom gerne med flere, husk det skal være seriøst og positivt.

de køber ikke "sorte" grise ved stalddørene

de overmaler ikke moskeer med grafitti

de tager ikke arbejdet fra danskerne

de ignorerer ikke bistandsloven

de lægger ikke skjul på at de er racister

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : /Peter

Dato : 06-07-08 09:34

> de køber ikke "sorte" grise ved stalddørene
>
> de overmaler ikke moskeer med grafitti
>
> de tager ikke arbejdet fra danskerne
>
> de ignorerer ikke bistandsloven
>
> de lægger ikke skjul på at de er racister

JAMEN, det var da forbavsende hurtig at denne liste vokser!
Når man spørger om alle de herligheder de TILFØRER danmark,
opleves det nærmest som radiodødt, hvorfor mon?

Fra : @

Dato : 06-07-08 22:59

On Sun, 6 Jul 2008 10:33:32 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>JAMEN, det var da forbavsende hurtig at denne liste vokser!
>Når man spørger om alle de herligheder de TILFØRER danmark,
>opleves det nærmest som radiodødt, hvorfor mon?

muhamedanere er da gode til at

øøhh

tro på guder og den slags

og til at tegne prof- nåe nej

de er gode til IKKE at tegne profeter -

er det en positiv ting?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-08 20:41

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> --
> Shit også...
> der vil altid skulle være nogle tilbage for at fjerne de døde.
Jeg gider ikke svare på dit nazist lort! Men jeg lagde lige mærke
til at du har flippet bogstaver i overskriften, jeg lagde mærke til det
et andet sted for et stykke tid siden, Kan du ikke prøve at skrive et
par sætninger og se om du gør det hele tiden?

/Pnic
--
Menneskerettighedskonvention "Stk. 1. Enhver har ret til ytringsfrihed.
Denne ret omfatter meningsfrihed og frihed til at modtage eller
meddele oplysninger eller tanker uden indblanding fra offentlig
myndighed "(Resten.sparet.hensyn til båndbredde)

Fra : /Peter

Dato : 05-07-08 21:16

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et andet sted for et stykke tid siden, Kan du ikke prøve at skrive et
> par sætninger og se om du gør det hele tiden?

Tror du ikke det er dig der har "flippet" et par bogstver,
kan du overhovedet skrive eller er det din PC der gør det for dig?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-08 21:28

> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du ikke det er dig der har "flippet" et par bogstver,
> kan du overhovedet skrive eller er det din PC der gør det for dig?
Det var et seriøst spørgsmål, Men det er også ligemeget!

Sendt fra usenetserver.com da TDC´s newsserver åbennbart ikke
kan lide det "character sæt der bliver brugt, "mest ånndsvage fejlmeddelse
jeg nogensinde har set"

/Pnic
--