Den fremmede besøger bordeller...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 05-07-08 12:31

....og tjener lidt penge på samme tid:

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12795044.html

Hvorfor har vi bordeller i vores land Danmark?

Fra : Michael Weber

Dato : 05-07-08 12:37

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> Hvorfor har vi bordeller i vores land Danmark?

De mandlige DF-vælgere skal have et sted at få taget trykket.
De kvindelige DF-vælgere skal have et erhverv.

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : JBH

Dato : 05-07-08 13:01

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> De mandlige DF-vælgere skal have et sted at få taget trykket.
> De kvindelige DF-vælgere skal have et erhverv.

Hihi den var sjov....

> --
> Med venlig hilsen
> Michael Weber
> Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Ja, du er en stor vittighed...

Fra : Michael Weber

Dato : 05-07-08 13:20

JBH wrote:

> Ja, du er en stor vittighed...

Oh...jeg havde da selvfølgelig valgt at glemme, folk med andre præferencer.
Lad mig gætte...dit motto er : hellere én kæp i røven end to i munden ?!
Fair nok.

Fra : JBH

Dato : 05-07-08 14:32

> Oh...jeg havde da selvfølgelig valgt at glemme, folk med andre
> præferencer.
> Lad mig gætte...dit motto er : hellere én kæp i røven end to i munden ?!
> Fair nok.

Ihh altså hvor du kan, superlativerne vælter jo ud som lort af en
spædekalv....

Og for at blive i din jargon, så må din far (hvis nogen ved hvem han er) må
være stolt af at have sådan en søn..

/JBH

Fra : Michael Weber

Dato : 05-07-08 14:49

JBH wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i
> en meddelelse

> Ihh altså hvor du kan, superlativerne vælter jo ud som
> lort af en spædekalv....

Jeg formoder du tolker mottoet i en seksuel retning.
Ja, jeg tolker det nu i en politisk....du ved..dk.politik.
Men...Fair nok.

Fra : Sten Schou

Dato : 05-07-08 15:32

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg formoder du tolker mottoet i en seksuel retning.
> Ja, jeg tolker det nu i en politisk....du ved..dk.politik.
> Men...Fair nok.

Og hvorfor formoder du så, at han tolker det i seksuel retning?

Hilsen Sten

Fra : Michael Weber

Dato : 05-07-08 15:41

Sten Schou wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i
> meddelelsen

> Og hvorfor formoder du så, at han tolker det i seksuel
> retning?

Fordi det er den mest simple tolkning og han er, formoder jeg, DF´er.

Fra : Sten Schou

Dato : 05-07-08 16:41

> Fordi det er den mest simple tolkning og han er, formoder jeg, DF´er.

Ser man det. Folk der er DF'ere har det altså med at tolke ting i en seksuel
retning....er det noget du kan føre bevis for, eller er det blot dine
fordomme der løber af med dig?

Hilsen Sten

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-08 18:42

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ser man det. Folk der er DF'ere har det altså med at tolke ting i en
> seksuel retning....er det noget du kan føre bevis for, eller er det blot

Han gør nar af en vis Peters indlæg, der har haft en enslydende forklaring
på ALT, og jeg mener alt, med at det er DF's skyld. Indtil videre er DF dog
blevet fritaget for starten på 2.verdenskrig....

Fra : Sten Schou

Dato : 05-07-08 21:01

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Han gør nar af en vis Peters indlæg, der har haft en enslydende forklaring
> på ALT, og jeg mener alt, med at det er DF's skyld. Indtil videre er DF
> dog blevet fritaget for starten på 2.verdenskrig....

Det er jeg fuldt ud klar over. Hr. Weber mener han lever i en verden,
omgivet af tåber.

Hilsen Sten

Fra : Michael Weber

Dato : 05-07-08 21:39

Sten Schou wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Det er jeg fuldt ud klar over. Hr. Weber mener han lever
> i en verden, omgivet af tåber.

Du må gerne kalde mig Michael.
:)

Fra : Sten Schou

Dato : 06-07-08 13:58

> Du må gerne kalde mig Michael.
> :)

Ja, det er nok bedre, efternavnet minder om en grill...........

Hilsen Sten

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-08 08:39

On Sat, 5 Jul 2008 22:01:07 +0200, "Sten Schou" <dot@dotdot.com> wrote:

>Det er jeg fuldt ud klar over. Hr. Weber mener han lever i en verden,
>omgivet af tåber.

Han hedder jo ikke Weber for ingenting....de er også tomme i låget.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 12:05

Hr. Jensen wrote:

> Han hedder jo ikke Weber for ingenting....de er også tomme i låget.

Når du nu refererer til, hvad formoder er en Weber-grill, må
jeg gøre da gøre opmærksom på at de skam også bruges til
at grille svin.
En Kotelet på grill´en...**MmMmMm**

Fra : Michael Weber

Dato : 05-07-08 19:12

Sten Schou wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i
> meddelelsen

> Ser man det.

Nej, det ser _man_ ikke. Det ser _du_!

>Folk der er DF'ere har det altså med at
> tolke ting i en seksuel retning....er det noget du kan
> føre bevis for, eller er det blot dine fordomme der løber
> af med dig?

Jeg skriver sjovt nok _ikke_, at DF´ere har det med at tolke ting i en
seksuel retning og har derfor _ikke_ behov for at føre bevis for dette.
Dit indlæg er dog, hvis du er DF´er, bevis for det underliggende budskab i
dét, jeg _faktisk_ skriver og jeg behøver derfor ingen fordomme.

Tak for dit indlæg.

Fra : JBH

Dato : 05-07-08 15:52

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Og hvorfor formoder du så, at han tolker det i seksuel retning?

Tyv tror hver mand stjæler....

mvh
JBH

Fra : Michael Weber

Dato : 05-07-08 16:00

JBH wrote:
> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> Tyv tror hver mand stjæler....

Som jeg skrev....simpel.

Fra : JBH

Dato : 05-07-08 16:48

> Som jeg skrev....simpel.

Ajj, det må du kunne gøre bedre...

/JBH

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-07-08 17:12

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Jeg formoder du tolker mottoet i en seksuel retning.
> Ja, jeg tolker det nu i en politisk....du ved..dk.politik.
> Men...Fair nok.

Jamen så nyder vi da din tolkning her , du ved ...dk.politik.

Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 05-07-08 19:12

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Jamen så nyder vi da din tolkning her , du ved
> ...dk.politik.
>
> "De mandlige DF-vælgere skal have et sted at få taget
> trykket. De kvindelige DF-vælgere skal have et erhverv"

Du læser altså mit indlæg som en fortolkning.
Aha!
Se, det åbner for en række interessante muligheder.
Tak, Meidahl, du er en evig kilde til inspiration.
:)

Fra : Mr.Larsen

Dato : 05-07-08 12:32

-=* NEiL DANELAW *=- tastede følgende:
> ...og tjener lidt penge på samme tid:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12795044.html
>
> Hvorfor har vi bordeller i vores land Danmark?

Er det mon det der kaldes starthjælp.

Fra : Malene P

Dato : 05-07-08 12:43

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:Q6ydnUyYwoXvxvLVnZ2dnUVZ8sXinZ2d@giganews.com...
> ...og tjener lidt penge på samme tid:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12795044.html
>
> Hvorfor har vi bordeller i vores land Danmark?

Det er jo nok for at mænd kan få lettet trykket uden at begå sexuelle
overgreb på piger.Og for at pigerne kan tjene lidt til føden. Det har jeg
intet imod, så længe pigerne går frivilligt med til det og kender
vilkårerne. Her er der dog åbenbart tale om endnu et tilfælde, hvor de
fremmede ikke forstår at indordne sig. Igen, igen,igen -og atter igen. Ud
med det overflødige lort.

Malene P

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-08 14:46

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> vilkårerne. Her er der dog åbenbart tale om endnu et tilfælde, hvor de
> fremmede ikke forstår at indordne sig. Igen, igen,igen -og atter igen. Ud

Er der hård konkurrence på flisen?

> Malene P

--
/Pnic
Menneskerettighedskonvention "Stk. 1. Enhver har ret til ytringsfrihed.
Denne ret omfatter meningsfrihed og frihed til at modtage eller
meddele oplysninger eller tanker"(Resten.sparet.hensyn til båndbredde)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-07-08 13:10

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> ...og tjener lidt penge på samme tid:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12795044.html
>
> Hvorfor har vi bordeller i vores land Danmark?

Kommer det nu ligefrem som en chokerende nyhed for dig at Verdens ældste
erhverv skam også praktiseres herhjemme?

Vi har historisk set - i kraft af blandt andet at være en stolt gammel
søfartsnation og dertil have ført en hel del krige - faktisk haft
prostitution herhjemme, så længe sådan noget ellers har kunnet dokumenteres:
Det burde vel for pokker ikke være nyt for nogen at især sømænd og soldater
(for da slet ikke at nævne relativt velbjergede studerende, dengang da kun
mænd kom på universitetet) langt hjemmefra sjovt nok er en traditionelt
købekraftig kundekreds hvad dèn slags ydelser angår og efterspørgslen derfor
logisk nok plejer at skabe tilsvarende udbud?

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 05-07-08 15:24

On Sat, 5 Jul 2008 14:09:43 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Kommer det nu ligefrem som en chokerende nyhed for dig at Verdens ældste
>erhverv skam også praktiseres herhjemme?

verdens ældste erhverv er altså politiker

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-07-08 18:02

@ wrote:

> verdens ældste erhverv er altså politiker

Skal jeg mon tolke dèt som en indsigelse eller tværtimod en sarkastisk
medgivende konstatering? ;-D

Spøg til side, så synes man allerede hos visse pattedyr - der trods alt ikke
kan siges føre decideret politik i menneskelig forstand - at observere
hvordan hunnerne (og endda i visse tilfælde hos nogle primater også
hannerne!) gør sig til over for floklederne ved at tilbyde seksuelle ydelser
for mad, subsidiært beskyttelse...

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 05-07-08 18:16

On Sat, 5 Jul 2008 19:02:02 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Skal jeg mon tolke dèt som en indsigelse eller tværtimod en sarkastisk
>medgivende konstatering? ;-D

alt efter oversættelse berettes det at en gud skabte verden ud af kaos

dette kaos kan jo kun skyldes at der allerede fandtes politikere

> [...]
>hvordan hunnerne (og endda i visse tilfælde hos nogle primater også
>hannerne!) gør sig til over for floklederne ved at tilbyde seksuelle ydelser

kvinder har "altid" benyttet deres køn til at opnå fordele

af alle kvinder er luderne da de æerligste, de oplyser prisen for
ydelsen med det samme

Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-08 04:07

meddelelse news:486fa90f$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Der er behov for massageklinikkerne

OM muslimer er dobbeltmoralske og bruger dem er helt uinteressant

Fredelig byttehandel er en god ting

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-07-08 19:51

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Der er behov for massageklinikkerne
>
> OM muslimer er dobbeltmoralske og bruger dem er helt uinteressant

Bo, nu HAR du vel opfattet at der er skribenten "-=*NEiL DANELAW*=-" (og
IKKE undertegnede!), der stiller spørgsmål ved "berettigelsen" af bordeller,
ikke?

Sådan som du citerer får du det nemlig til at fremstå som om det er mig du
besvarer, og jeg vil helst ikke tages til indtægt for andre skribenters
holdninger...

(Jeg har tværtimod personligt temmeligt svært ved at forstå ovennævmte
skribents for mig at se dette ret mærkelige, tilsyneladende søgt
restriktivt-puritanske "Hvorfor har vi (x) i vores land Danmark"-omkvæd,
hvor (x) kan være alt fra bordeller til musikfestivaler, som pågældende
skribent åbenbart opfatter som "kulturtruende" eller sådan noget...Det var
sånænd også derfor jeg længere oppe i tråden svarede ham ved at påpege at
der stort set altid har fandtes prostitution i Danmark, men det er åbenbart
for længst skåret væk i dèt, du svarer på...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Kim2000

Dato : 08-07-08 11:45

meddelelse news:4872658a$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> der stort set altid har fandtes prostitution i Danmark, men det er
> åbenbart for længst skåret væk i dèt, du svarer på...)

Det er fordi han er ironisk

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-08 13:15

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
> [...]

SF, S, R og EL har jo løsningen på den slags overfald på prosituterede. Man
vil forbyde prostitution, dermed kan røverne ikke anmeldes og dermed så er
der ingen sag, ergo sker den slags ikke. Oppositionen har altid en god måde
at sikre de ikke kan se virkeligheden.

Iøvrigt meget "sjovt" at et udvalg var på besøg i Sverige for at se om det
var en god ide at ulovliggøre erhvervet. DF kom hjem og afviste det, da
Sverige kun havde dårlige erfaringer, SF kom hjem og anbefalede det, da man
kun havde gode erfaringer med forbuddet. En af de to MF'ere er faldet i søvn
undervejs til Sverige, og jeg siger det er SF'eren, da de prosituerede i
Sverige sammenstemmende siger at det er blevet meget værre at være i jobbet.

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 13:51

-=* NEiL DANELAW *=- skrev:

> Hvorfor har vi bordeller i vores land Danmark?

Send en mail til Venstre og DF, og spørg dem.

Skriv lige svaret her i gruppen.

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-08 14:45

"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse

> Send en mail til Venstre og DF, og spørg dem.
>
> Skriv lige svaret her i gruppen.

Kig til Sverige, samtlige undersøgelser derfra tæller det samme billede. De
prostituerede mister deres retssikkerhed, deres tryghed er væk, de pæne
kunder forsvinder, tilbage er svinene, som de ikke kan anmelde. Du er vel
ikke så naiv du tror erhvervet stopper vel??