WOL/Tiscali mobil
Fra : Finn

Dato : 22-07-01 07:48

Er der nogen der har erfaringer med WOL/Tiscali mobiltelefoni. Hvad er godt
og hvad er dårligt hos dem ?

Finn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-01 08:42

Finn skrev:

>Er der nogen der har erfaringer med WOL/Tiscali mobiltelefoni. Hvad er godt
>og hvad er dårligt hos dem ?

Næsten ikke, for jeg ringer så ufattelig lidt. Jeg kan blot
oplyse at jeg ikke har haft problemer, og da de lejer sig ind på
et af de store net (som jeg altid husker forkert), er dækningen
fin-fin.

--
Bertel

Fra : Fischer

Dato : 22-07-01 08:47

> Er der nogen der har erfaringer med WOL/Tiscali mobiltelefoni. Hvad er
godt
> og hvad er dårligt hos dem ?

De bruger TeleDanmarks net, så dækningen er fin.

Eneste anke er, at de er EKSTREMT langsomme til at sende regninger ud.

*Fischer

Fra : Christian Flintrup

Dato : 29-07-01 17:12

Fischer <express@get2net.dk> wrote:

> Eneste anke er, at de er EKSTREMT langsomme til at sende regninger ud.

Det må du nok sige. Og ofte "samler" de fx 2 x 100 kr. på 1 regning for
yderligere forvirring.

--
Christian

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 29-07-01 23:03

>Det må du nok sige. Og ofte "samler" de fx 2 x 100 kr. på 1 regning for
>yderligere forvirring.
[...]

Det synes jeg da er fair. De opkræver nemlig 5,- pr. regning, så jeg
er kun skuffet over at jeg får 2 regninger samtidig - f.eks. 1 på
100,- og en på 2x100,- !!!... Det bliver 10,- i gebyrer istedet for
5,- ...
Ok, det er småtings-afdelingen, men det er også bare princippet jeg er
utilfreds med...

Ellers er jeg fuldt tilfreds med WOL...

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Fra : Christian Flintrup

Dato : 30-07-01 00:57

Henrik Koksby Hansen <webmaster@koksby.dk> wrote:

> Det synes jeg da er fair.

Det ville være mest fair hvis de bare sendte regninger ud med det samme.
Så kunne folk så selv købe for 500 kr for at slippe for begyr...

Men jeg er da også tilfreds udover dette lille problem

--
Christian

Fra : Michael Jensen

Dato : 22-07-01 13:27

"Finn" <fjerndet.finn.stadel@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaringer med WOL/Tiscali mobiltelefoni. Hvad er
godt
> og hvad er dårligt hos dem ?

Jeg indtil nu kun haft gode erfaringer med Tiscali Mobile, deres site har
været lidt u-overskueligt, men de er nu på vej med et nyt, som skulle være
færdig en af dagene.

Fin forbrugs oversigt på sitet, hvor man let kan se hvem man har ringet til,
hvilken dag, hvilket tidspunkt, og hvor længe og til hvilken pris