Afstemning i Ekstrabladet
Fra : Malene P

Dato : 05-07-08 09:44

63% tror ikke på, at de to børn af den myrdede fremmede kvinde nogensinde
kommer til Danmark. Det tror jeg -og formentlig indenfor de næste par uger.
Derimod tror jeg ikke, at den fremmede enkemand tager imod pakistansk
politis invitation til en lille samtale om mordet. Tror i?

Malene P

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 05-07-08 10:07

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derimod tror jeg ikke, at den fremmede enkemand tager imod pakistansk
> politis invitation til en lille samtale om mordet. Tror i?

Den såkaldte enke mand tager ikke til Pakistan før han har fået en anden
indenditet.
De små pakistaner kommer til Danmark i følge med den store pakistanske
familie, under dække af en hurtig tilpasset særlov om familiesammenføring.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-07-08 10:18

Kurt H. Nedergaard udtrykte præcist:

> [...]
> De små pakistaner kommer til Danmark i følge med den store pakistanske
> familie, under dække af en hurtig tilpasset særlov om familiesammenføring.

Det foreslår Baastrup sikkert i løbet af weekenden, hvis ikke Villy
kommer først...
Kai

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-08 10:33

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Derimod tror jeg ikke, at den fremmede enkemand tager imod pakistansk
> politis invitation til en lille samtale om mordet. Tror i?

Jeg har kun fulgt den sag lidt.

Mon enkemanden kynisk har brugt den nu myrdede påståede dansker som
springbræt for en gigantisk familiesammenføringsfest for sin egen klan?

Mvh
Martin