Flere imamer i fængsel...
Fra : Peter

Dato : 03-07-08 12:38

Nej undskyld, de skal ANSÆTTES og aflønnes af danskerne!

VI betaler åbenbart direkte til muhamedanernes hellige krig!

"DF rystet over regeringens plan om flere imamer i fængslerne

Dansk Folkepartis medlem af integrationsudvalget, Martin Henriksen, er dybt
rystet over, at regeringen i en tid, hvor statsministeren udtrykker et ønske
om mindre religion i det offentlige rum, nu går ud og ansætter 17 nye imamer
til at prædike islam i de danske fængsler. Martin Henriksen frygter en
stigende islamisering af danske kriminelle og har mere end vanskeligt ved at
se den dybere visdom i regeringens imam-initiativ.

- Det er meget naivt, at man fra en offentlig myndigheds side tror, at
imamer kan hindre radikalisering i stedet for at gøre det værre. Det ser ud
som om, at man har glemt, at det var danske imamer, der var med til at
starte Muhammed-krisen. Mange af de danske imamers fremherskende tolkninger
af islam mildest talt ufredelige, og det er derfor på grænsen til det
uansvarlige, når den danske regering ønsker at, der skal prædikes mere islam
i de danske fængsler, siger Martin Henriksen.

- Statsministeren har ved flere lejligheder udtrykt et klart ønske om mindre
religion i det offentlige rum, hvilket jeg kun kan bakke fuldt op bag. Det
er mig derfor en gåde, at regeringen nu ansætter en gruppe imamer til at
trække mere religion ind i de danske fængsler med dertilhørende høj risiko
for øget islamisering af kriminelle muslimer i danske fængsler, hvilket er
dybt bekymrende, slutter Martin Henriksen."

Fra : Peter

Dato : 03-07-08 12:47

Er det at være "imam" et egentligt job, hvis hvem betaler så lønnen,
og hvis ikke kan man så godt være "sort" imam på dagpenge?

Nogle der ved mere om de muahmedanske mørkemænd,
at finde deres arkilleshæl, ville være med til at redde danmark,
ud af denne totalitære middelalders svøbe som vi nærmer os med hastige
skridt.

Fra : Kim2000

Dato : 03-07-08 18:00

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> Nej undskyld, de skal ANSÆTTES og aflønnes af danskerne!
>
> VI betaler åbenbart direkte til muhamedanernes hellige krig!
>

> "DF rystet over regeringens plan om flere imamer i fængslerne

Logisk nok, når nu størstedelen af de indsatte er muslimer.

Fra : /Peter

Dato : 03-07-08 18:50

> Logisk nok, når nu størstedelen af de indsatte er muslimer.

Hvori består logikken, at vi skal betale til en tilfældig ideologi?

Vi er kristne herhjemme og en del betaler kirkeskat også en del fanger.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-07-08 21:49

On Thu, 3 Jul 2008 19:00:29 +0200, Kim2000 wrote:

> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Logisk nok, når nu størstedelen af de indsatte er muslimer.

Kunne man ikke omskole et par eller tre af fængselspræsterne, de bliver jo
arbejdsløse med så få kristne indsatte.

--
MVH
Bruno

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-07-08 20:21

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]

-snip rundt omkring-

> "DF rystet over regeringens plan om flere imamer i fængslerne

Der kan man bare se

Tror gerne de vil have dem i fængslerne, de vil bare ikke have dem i fængslerne.

--
/Pnic
-Den Europæiske Menneskerettighedskonvention "Stk. 1. Enhver har ret til

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-07-08 20:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
>
> -snip rundt omkring-

> Der kan man bare se
>
> Tror gerne de vil have dem i fængslerne, de vil bare ikke have dem i fængslerne.

Måske DF helst vil have et specielt imam Fængsel?

Imafæng?

Fra : Peter

Dato : 04-07-08 06:16

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Måske DF helst vil have et specielt imam Fængsel?

Vi vil overhovedet ikke have imamer i danmark, hvor svært kan det være.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-08 07:46

> Vi vil overhovedet ikke have imamer i danmark, hvor svært kan det være.

Hvis folk vil være muslimer så skal de have lov til det!

(Du kan jo også evt kigge på min signatur)

her er noget mere om religion som jeg fandt på en hjemmeside

Ca.700: Katolske munke begyndte at dukke op hos vikingerne.
1849: Religionsfriheden blev indført i Danmark.
(Kilde til overstående)http://www.danskhistorie.dk/emner/religion/den_katolske_kirke/

Fra : Peter

Dato : 04-07-08 08:26

> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen

> Hvis folk vil være muslimer så skal de have lov til det!

Selvfølgelig skal de det, og hvis de vil tilbede en månegud er det også i
orden,
men de skal fanme selv betale.

Fra : Kim2000

Dato : 04-07-08 08:22

> [...]
>
> her er noget mere om religion som jeg fandt på en hjemmeside
>
> Ca.700: Katolske munke begyndte at dukke op hos vikingerne.

Resultatet blev at kvinder blev forfugte, undertrykte og fra at have
ligeberettigelse blev de reduceret til ingenting, faktisk helt frem til
sidste århundrede. Jeg kan høre du ønsker at gentage historiens
fejltagelser.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-08 12:18

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> århundrede. Jeg kan høre du ønsker at gentage historiens fejltagelser.
Det jeg siger er at selv den stærkeste religion nogensinde
indtil videre som har bygget Imperier og Riger, hærget kontinenter
og myrdet millioner:

Ca.700: Katolske munke begyndte at dukke op hos vikingerne.
1849: Religionsfriheden blev indført i Danmark.

Tog det Danskerne ca. 1149 år at frigøre sig fra.

Jeg har ikke tænkt mig at tolerere nogen som helst begrænsninger
på hvad jeg må tro på fra hverken den ene eller anden side!

Sagt med andre ord: Det er Peter der Bestemmer!

--

Fra : Kim2000

Dato : 04-07-08 12:48

> [...]
> på hvad jeg må tro på fra hverken den ene eller anden side!
>
> Sagt med andre ord: Det er Peter der Bestemmer!

Hvilket er helt uforeneligt med islam, hos islam er det "profeten" der
bestemmer og kun ham, og enhver der mener anderledes hænges i en kran.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-08 13:04

> [...]
>>

> Hvilket er helt uforeneligt med islam, hos islam er det "profeten" der bestemmer og
> kun ham, og enhver der mener anderledes hænges i en kran.

Jamen han er sku død, Og hvis Peter ikke vil komme til Profeten så må
Profeten komme til ham! Og det er stadigvæk Peter der bestemmer!
Og det bliver det ved med at være!

--