/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Glistrup er død
Fra : Ukendt


Dato : 02-07-08 14:43

82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for mange
år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik manden ret.

Æret være hans minde.

mvh.
Kim Frederiksen


 
 
Ginseng (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Ginseng


Dato : 02-07-08 14:49


Han havde nu alligevel ret.

Fred være med ham.



Kurt H. Nedergaard (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 02-07-08 14:49


"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for
> mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik
> manden ret.
>
> Æret være hans minde.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Ja, det var en stor og stolt dansker der er gået bort, hans lige kommer ej
tilbage, han var den største enmandshær nationen har oplevet.

Ære være hans minde

Kurt H Nedergaard



David Konrad (02-07-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 02-07-08 14:53

Kim Frederiksen wrote:
> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der
> for mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen.
> Desværre fik manden ret.
> Æret være hans minde.

Ja, et sjov og pudsig stykke Danmarks historie. God rejse, Glistrup.



Henry Vest (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Henry Vest


Dato : 02-07-08 15:40

David Konrad wrote:

> Ja, et sjov og pudsig stykke Danmarks historie. God rejse, Glistrup.

Ja, han var unægtelig med til at sætte kulør på dansk politik. Og hvad han
gjorde i '73 må man have respekt for.

--
Henry Vest


Ginseng (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Ginseng


Dato : 02-07-08 15:46


> Ja, han var unægtelig med til at sætte kulør på dansk politik. Og hvad han
> gjorde i '73 må man have respekt for.


Hvad var det ?



Henry Vest (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Henry Vest


Dato : 02-07-08 19:11

Ginseng wrote:

>> Ja, han var unægtelig med til at sætte kulør på dansk politik. Og hvad
>> han gjorde i '73 må man have respekt for.
>
>
> Hvad var det ?

Hvad han gjorde i '73? Han stiftede et nyt parti og røg ind med 28 mandater!
Det er da noget af en præstation.


--
Henry Vest


@ (02-07-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-07-08 20:05

On Wed, 2 Jul 2008 16:46:10 +0200, "Ginseng" <no@spam> wrote:

>
>> Ja, han var unægtelig med til at sætte kulør på dansk politik. Og hvad han
>> gjorde i '73 må man have respekt for.
>
>
>Hvad var det ?
>


at gøre opmærksom på at vort indkomstskattesytem var tåbeligt OG fuldt
af smuthuller


og det er stadigvæk tåbeligt


--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Jens \"Lyrik\" Bech (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech


Dato : 02-07-08 14:59



"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i meddelelsen news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for
> mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik
> manden ret.
>
> Æret være hans minde.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hans største fortjeneste var da han holdt sit 0% skattekort frem og derved
dokumenterede at de rige kunne undlade at betale skat.
Meget a-pro-pos nu de rige igen vil have skattelettelser.

Glistrup sad begravet i papir og fordømte "papirnusserne" Han ejede aldrig
en computer så vidt jeg er orienteret. Han så en muslimsk storhedstid
istedet for at se det forfald som den islamiske kultur står for.

På baggrund af sine fantasier om islamisk verdensherredømme sad han blandt
sine papirdynger og frådede. Når han kom forbi en muslim med en grønthandel
råbte de:"Tag et æble Glistrup! De var således mere gæstfri imod ham end han
imod dem.

Han levede selv i et khalifat med ham selv som khalif! konen servicerede ham
som en muhammedansk paradishuri! Når hun undtagelsesvis var væk skulle en
anden komme og lave kaffe til ham. Han pralede med at han i sit patriarkat
havde undgået at lære kaffebrygning! En taliban værdigt!

Papirnussende papirnusser fordømmer sig selv
khalif fordømmer khalifatet
patriark som ikke tålte modsigelser, nedgør patriarkatet
skattesvindler vil gøre 0-skat til samfundsmodel
erklæret ateist og egoist
pengene har det bedst i min egen lomme!

Hvil nu!

Jens


Martin Larsen (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 02-07-08 15:35

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news:486b89c1$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> Han levede selv i et khalifat med ham selv som khalif! konen servicerede
> ham som en muhammedansk paradishuri!

Det må da være noget en skinhellig satan som dig kan forstå, især hvis hun
også var 72-foldig skizofren.

Mvh
Martin


David Konrad (02-07-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 02-07-08 16:38

Jens "Lyrik" Bech wrote:
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
> skrev i meddelelsen news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der
>> for mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen.
>> Desværre fik manden ret.
>>
>> Æret være hans minde.
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Hans største fortjeneste var da han holdt sit 0% skattekort frem og
> derved dokumenterede at de rige kunne undlade at betale skat.
> Meget a-pro-pos nu de rige igen vil have skattelettelser.
>
> Glistrup sad begravet i papir og fordømte "papirnusserne" Han ejede
> aldrig en computer så vidt jeg er orienteret. Han så en muslimsk
> storhedstid istedet for at se det forfald som den islamiske kultur
> står for.
> På baggrund af sine fantasier om islamisk verdensherredømme sad han
> blandt sine papirdynger og frådede. Når han kom forbi en muslim med
> en grønthandel råbte de:"Tag et æble Glistrup! De var således mere
> gæstfri imod ham end han imod dem.
>
> Han levede selv i et khalifat med ham selv som khalif! konen
> servicerede ham som en muhammedansk paradishuri! Når hun
> undtagelsesvis var væk skulle en anden komme og lave kaffe til ham.
> Han pralede med at han i sit patriarkat havde undgået at lære
> kaffebrygning! En taliban værdigt!

Såså - rolig nu. Manden er trods alt lige død.

Men ellers har du mange gode pointer.

Bare mærkeligt at det lige skulle kom fra dig, "Lyrik". Jeg troede i og for
sig du var pyt og pande med Glistrup.

Jeg har 100% respekt for Glistrup. Glistrup startede det, som i dag er DF,
og hele "bevægelsen" omkring lavere skat. Han har dermed også været
kickstarter for personer som Søren Pind, og andre "ultraliberalister". Søren
Pind er helt sikkert vokset op på bornholm, og haft Glistrup blandt sine
idealer.

Det mange glemmer er, at Glistrup var liberal, og agiterede for en liberal
sag. Alt det med "muhamedanere" osv kom først til senere - men det var hans
fremmedangst som gjorde ham utålelig i sidste ende, og hans fremmedangst der
skabte DF, og skabte personer som Pia Kjærsgaard og Kristian Thulesen Dahl.

Jeg håber ikke det går ham som f.eks Erhard Jakobsen. Da gamle Erhard blev
begravet var ingen af vennerne tilstede - ikke én minister fandt det
ulejligheden værd, ikke engang den daværende top hos CD. Når Glistrup
begraves forventer jeg Pia Kjærsgaard bære kisten. Det manglede da bare. Og
jeg forventer at en masse af alle de andre politkere, som i dag er et
produkt af Glistrups "arv", tropper op, og giver ham den sidste ære, på
Rønnes kirkegård.

Men det sker næppe. Som nulevende har man mere sin fremtid i fokus, end at
ære dem som er døde.

Glistrup var en sjover, en ener - en inspirator.



Martin Larsen (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 02-07-08 17:03

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:486ba110$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Jens "Lyrik" Bech wrote:

>> Han pralede med at han i sit patriarkat havde undgået at lære
>> kaffebrygning! En taliban værdigt!
>
> Såså - rolig nu. Manden er trods alt lige død.
>
> Men ellers har du mange gode pointer.

Ha, ha.

Glistrups pointe med at drikke kaffe når han optrådte, var at gøre opmærksom
på at dette var den bedste form for ulandshjælp.
Desværre forstod kun få denne enkle meddelelse.

Mvh
Martin


Vidal (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 02-07-08 19:39

David Konrad skrev:

>
> Når Glistrup
> begraves forventer jeg Pia Kjærsgaard bære kisten.

Hehe, længe leve realismen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Kim2000 (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 02-07-08 20:08


"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:486bcb2f$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> David Konrad skrev:
>
>>
>> Når Glistrup begraves forventer jeg Pia Kjærsgaard bære kisten.
>
> Hehe, længe leve realismen.
>

Adskillige virksomheder betaler aldrig skat i Dannevang, men det er åbenbart
kun et problem for EL, de andre partier ser intet problem ved det (=de gør
intet ved det).



@ (03-07-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 03-07-08 19:39

On Wed, 2 Jul 2008 21:08:25 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>
>"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>news:486bcb2f$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> David Konrad skrev:
>>
>>>
>>> Når Glistrup begraves forventer jeg Pia Kjærsgaard bære kisten.
>>
>> Hehe, længe leve realismen.
>>
>
>Adskillige virksomheder betaler aldrig skat i Dannevang,


og hvad så


adskillige danske firmaer betaler heller ikke skat i de lande de
agerer i



indkomstskat(skat på virkelyst og foretagsomhed) er og bliver noget
komplet tåbeligt


--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Kim Larsen (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-07-08 01:46

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:486ba110$0$90273$14726298@news.sunsite.dk
> Jens "Lyrik" Bech wrote:
>> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
>> skrev i meddelelsen news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>>> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der
>>> for mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen.
>>> Desværre fik manden ret.
>>>
>>> Æret være hans minde.
>> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>>
>> Hans største fortjeneste var da han holdt sit 0% skattekort frem og
>> derved dokumenterede at de rige kunne undlade at betale skat.
>> Meget a-pro-pos nu de rige igen vil have skattelettelser.
>>
>> Glistrup sad begravet i papir og fordømte "papirnusserne" Han ejede
>> aldrig en computer så vidt jeg er orienteret. Han så en muslimsk
>> storhedstid istedet for at se det forfald som den islamiske kultur
>> står for.
>> På baggrund af sine fantasier om islamisk verdensherredømme sad han
>> blandt sine papirdynger og frådede. Når han kom forbi en muslim med
>> en grønthandel råbte de:"Tag et æble Glistrup! De var således mere
>> gæstfri imod ham end han imod dem.
>>
>> Han levede selv i et khalifat med ham selv som khalif! konen
>> servicerede ham som en muhammedansk paradishuri! Når hun
>> undtagelsesvis var væk skulle en anden komme og lave kaffe til ham.
>> Han pralede med at han i sit patriarkat havde undgået at lære
>> kaffebrygning! En taliban værdigt!
>
> Såså - rolig nu. Manden er trods alt lige død.
>
> Men ellers har du mange gode pointer.
>
> Bare mærkeligt at det lige skulle kom fra dig, "Lyrik". Jeg troede i
> og for sig du var pyt og pande med Glistrup.
>
> Jeg har 100% respekt for Glistrup. Glistrup startede det, som i dag
> er DF, og hele "bevægelsen" omkring lavere skat. Han har dermed også
> været kickstarter for personer som Søren Pind, og andre
> "ultraliberalister". Søren Pind er helt sikkert vokset op på
> bornholm, og haft Glistrup blandt sine idealer.
>
> Det mange glemmer er, at Glistrup var liberal, og agiterede for en
> liberal sag. Alt det med "muhamedanere" osv kom først til senere -
> men det var hans fremmedangst som gjorde ham utålelig i sidste ende,
> og hans fremmedangst der skabte DF, og skabte personer som Pia
> Kjærsgaard og Kristian Thulesen Dahl.
> Jeg håber ikke det går ham som f.eks Erhard Jakobsen. Da gamle Erhard
> blev begravet var ingen af vennerne tilstede - ikke én minister fandt
> det ulejligheden værd, ikke engang den daværende top hos CD. Når
> Glistrup begraves forventer jeg Pia Kjærsgaard bære kisten. Det
> manglede da bare. Og jeg forventer at en masse af alle de andre
> politkere, som i dag er et produkt af Glistrups "arv", tropper op, og
> giver ham den sidste ære, på Rønnes kirkegård.
>
> Men det sker næppe. Som nulevende har man mere sin fremtid i fokus,
> end at ære dem som er døde.
>
> Glistrup var en sjover, en ener - en inspirator.

Man fornemmer absolut en tåre i øjenkrogen (hos David)...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Arne H. Wilstrup (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 03-07-08 07:45


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:5jVak.182430$aE7.58382@newsfe16.ams2...
>> Glistrup var en sjover, en ener - en inspirator.
>
> Man fornemmer absolut en tåre i øjenkrogen (hos David)...

Manden er død - lad ham hvile i fred. Mennesket Glistrup har
jeg ingen mening om - hans ideer og udtalelser var tåbelige og
vanvittige og det er mit håb at man nu slipper for hans vrøvl.
Men mennesket Glistrup har jeg ingen kommentarer til udover at
han er død, og så er der vel ikke mere at sige om den sag -man
må anstændigvis kondolere hans familie med sagen, men da jeg
ikke kender familien er det kun af høflighed at jeg nævner det
her.

I modsætning til DF-fjolserne herinde der jublede over at Abu
Laban døde af kræft, så jubler jeg naturligvis ikke over et
dødsfald. Det ville være uetisk. Det kan kun ske i et øjebliks
ophidselse, men det er bestemt ikke noget man bør dyrke for
alvor. At juble over at mennesker dør, er usympatisk,
afstumpet. Det vil jeg ikke gøre, men blot stille mig tilfreds
med at nu hører vi ikke længere nye tåbeligheder fra fjolsets
mund. At han er død er naturens gang - det er tragisk at et
ungt menneske dør, en naturlig gang at et gammelt menneske
dør, som vores dronning en gang udtalte sig om da hendes far
døde. At juble over det er derimod direkte afstumpet. At håne
folk på grund af at deres kære er døde, er endnu mere
usympatisk.

Jeg er bestemt ikke en af Glistrups tilhængere, men jeg
konstaterer blot at han er død - men hans ideer er stadig lige
syge.



Martin Larsen (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 03-07-08 09:00

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:486c7570$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> I modsætning til DF-fjolserne herinde der jublede over at Abu Laban døde
> af kræft, så jubler jeg naturligvis ikke over et dødsfald. Det ville være
> uetisk. Det kan kun ske i et øjebliks ophidselse, men det er bestemt ikke
> noget man bør dyrke for alvor.

Man må beundre kommunisternes høje etik. Det er med stor sindsligevægt at de
henretter flygtende ved Berlinmuren, og kun med behersket tilkendegivelse af
jubel.

Mvh
Martin


Neuman (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 03-07-08 09:55

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:486c7570$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> I modsætning til DF-fjolserne herinde der jublede over at Abu Laban døde
> af kræft, så jubler jeg naturligvis ikke over et dødsfald.

Du ser slet ikke forskellen på Glistrup og Abu Laban?
Jeg mindes ikke ligefrem at jeg jublede over Abu Laban's død men jeg vil da
godt indrømme at jeg følte mig lettet over hans bortgang. Laban var en
terrorist der kun ønskede at skade det danske samfund. Han er sandsynligvis
delvist skyldig i at Kurt Westergaard skal leve under PET beskyttelse og vi
har 2 tunesere i landet vi ikke aner hvad vi skal stille op med.

> Det ville være uetisk.

Det må du gerne kalde mig - men jeg har det sikkert sjovere end dig



Kim Larsen (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-07-08 11:14

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:486c7570$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> I modsætning til DF-fjolserne herinde der jublede over at Abu
> Laban døde af kræft, så jubler jeg naturligvis ikke over et
> dødsfald.

Det kunne ellers være sjovt at se hvordan de ville skræppe op på højrefløjen
hvis man tillod sig at juble over Glistrups død. Jeg har ikke gidet at
kommentere det da han var så inderligt ligegyldig på sine gamle dage. Hans
eftermæle vil uden tvivl være meget splittet alt efter hvor man står
politisk. Mine egne udtalelser om Glistrup ville være så grove at der ingen
grund er til at sætte det på skrift her,

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Per Rønne (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-07-08 18:41

David Konrad <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Jeg håber ikke det går ham som f.eks Erhard Jakobsen. Da gamle Erhard blev
> begravet var ingen af vennerne tilstede - ikke én minister fandt det
> ulejligheden værd, ikke engang den daværende top hos CD.

Nu læste jeg ikke damebladenes reportager fra begravelsen, men jeg tror
næppe at en Arne Melchior ville have følt sig velkommen.

Til gengæld var det ham der i fjernsynet var ombejlet, når han skulle
tale om lykkelige erindringer med Erhard Jacobsen.

Ja, jeg aner ikke hvordan datteren fik efternavnet 'Jakobsen' når
faderen hedder 'Jacobsen', men skrivefejl på kirkekontoret er sket før
....
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

David Konrad (04-07-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 04-07-08 18:54

"Per Rønne" wrote:

> Til gengæld var det ham der i fjernsynet var ombejlet, når han skulle
> tale om lykkelige erindringer med Erhard Jacobsen.

Ham mødte da ikke op til Erhards begravelse. Det gjorde ingen.



Per Rønne (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-07-08 19:03

David Konrad <dadk@webspeed.dk> wrote:

> "Per Rønne" wrote:
>
> > Til gengæld var det ham der i fjernsynet var ombejlet, når han skulle
> > tale om lykkelige erindringer med Erhard Jacobsen.
>
> Ham mødte da ikke op til Erhards begravelse. Det gjorde ingen.

Jeg tror faktisk ikke at Mimi ville have budt ham velkommen. De havde jo
mildest talt nogle slagsmål der på de sidste - som stærkt medvirkede til
at CD i dag er gået til de evige jagtmarker.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

David Konrad (04-07-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 04-07-08 19:34

"Per Rønne" wrote:
> David Konrad <dadk@webspeed.dk> wrote:
>
>> "Per Rønne" wrote:
>>
>>> Til gengæld var det ham der i fjernsynet var ombejlet, når han
>>> skulle tale om lykkelige erindringer med Erhard Jacobsen.
>>
>> Ham mødte da ikke op til Erhards begravelse. Det gjorde ingen.
>
> Jeg tror faktisk ikke at Mimi ville have budt ham velkommen. De havde
> jo mildest talt nogle slagsmål der på de sidste - som stærkt
> medvirkede til at CD i dag er gået til de evige jagtmarker.

Jeg kendte dengang en MF'er (suppleant, dog, men han sad i Folketinget) der
deltog i begravelsen, som medlem af CD, og der var dyb skuffelse - man kan
forstå at måske ministre ikke møder op osv, men INGEN mødte op. Hvorfor ved
jeg ikke.



Kim Larsen (06-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 06-07-08 12:32

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1ijkkze.dxh1qha2qx5mN%per@RQNNE.invalid
> David Konrad <dadk@webspeed.dk> wrote:
>
>> "Per Rønne" wrote:
>>
>>> Til gengæld var det ham der i fjernsynet var ombejlet, når han
>>> skulle tale om lykkelige erindringer med Erhard Jacobsen.
>>
>> Ham mødte da ikke op til Erhards begravelse. Det gjorde ingen.
>
> Jeg tror faktisk ikke at Mimi ville have budt ham velkommen. De havde
> jo mildest talt nogle slagsmål der på de sidste - som stærkt
> medvirkede til at CD i dag er gået til de evige jagtmarker.

Sludder og vrøvl. Årsagen til at CD er historie i dag er at de store partier
har overtaget deres politik og dermed er der ikke plads til et midterparti
som CD. De Radikale som jo i bund og grund langt hen af vejen førte den
samme politik har så også overtaget. Der blev for trangt på midtbanen i
dansk politik til at CD kunne overleve. At CD førte fjendtlig politik over
for fremmedhadet kan man ikke tillægge som årsagen til partiets skæbne. Der
er mange danskere som tager afstand fra den heksejagt som drives mod
indvandrere i disse år og de støtter op om partier som har samme
afstandtagen til dette. Det er muligt at det virker stødende på mange
dk.politiks frådende fremmedhadere men sådan er det nu engang.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Bo Warming (07-07-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 07-07-08 04:02

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:M22ck.198638$Ek2.146615@newsfe17.ams2...
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1ijkkze.dxh1qha2qx5mN%per@RQNNE.invalid
>> David Konrad <dadk@webspeed.dk> wrote:
>>
>>> "Per Rønne" wrote:
>>>
>>>> Til gengæld var det ham der i fjernsynet var ombejlet, når han
>>>> skulle tale om lykkelige erindringer med Erhard Jacobsen.
>>>
>>> Ham mødte da ikke op til Erhards begravelse. Det gjorde ingen.
>>
>> Jeg tror faktisk ikke at Mimi ville have budt ham velkommen. De havde
>> jo mildest talt nogle slagsmål der på de sidste - som stærkt
>> medvirkede til at CD i dag er gået til de evige jagtmarker.
>
> Sludder og vrøvl. Årsagen til at CD er historie i dag er at de store
> partier har overtaget deres politik og dermed er der ikke plads til et
> midterparti som CD. De Radikale som jo i bund og grund langt hen af vejen
> førte den samme politik har så også overtaget. Der blev for trangt på
> midtbanen i dansk politik til at CD kunne overleve. At CD førte fjendtlig
> politik over for fremmedhadet kan man ikke tillægge som årsagen til
> partiets skæbne. Der er mange danskere som tager afstand fra den heksejagt
> som drives mod indvandrere i disse år og de støtter op om partier som har
> samme afstandtagen til dette. Det er muligt at det virker stødende på
> mange dk.politiks frådende fremmedhadere men sådan er det nu engang.

Der er ikke heksejagt mod muslimer.
Ingen voldes imod

Heksejagt er mod glistrupister


Glistrup stod for ikke-vold
BT har perfidt skrevet at begravelsen tirdag i Sorgenfri Kirke er kl 14 MEN
DEN ER KL TOLV

skrev EB og Politiken korrekt.

De frygter at der vil komme opsigtsvækkende mange så de saboterer med løgn
Kom hvis du kan - det er en demo der vil noget.

Selvom de autonome hærværker mod HC Andersens grav tror jeg ikke de vil
volde mod os på tirsdag kl 12




J. Nielsen (04-07-2008)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 04-07-08 19:10

On Fri, 4 Jul 2008 19:53:54 +0200, "David Konrad" <dadk@webspeed.dk>
wrote:

>Ham mødte da ikke op til Erhards begravelse. Det gjorde ingen.

Erhard selv ville heller ikke komme! De var nødt til at bære ham
derhen.
--

-JN-

Peter Nicolaysen (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 02-07-08 15:03

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev i
meddelelsen news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for mange år
> siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik manden ret.
>
> Æret være hans minde.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen


Han var en meget bedre Dansker end dem fra DF nogensinde vil
være istand til at blive, også selv om han led af Xenofobi i ekstrem grad.
Og en landsforræder var han ikke!

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.


Peter (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 02-07-08 15:03


"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for
> mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik
> manden ret.
>
> Æret være hans minde.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Denne dag bør udråbes til national sørgedag, en stor dansker er død.



Kim Larsen (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-07-08 12:34

"Peter" <kl@is.ok> skrev i en meddelelse news:g4g1t2$db8$1@aioe.org
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
> skrev i en meddelelse
> news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der
>> for mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen.
>> Desværre fik manden ret.
>>
>> Æret være hans minde.
>>
>> mvh.
>> Kim Frederiksen
>
> Denne dag bør udråbes til national sørgedag, en stor dansker er død.

National sørgedag ??? æhh ??? øhh ??? Hva´ba´ ??? National sørgedag ???
BAAAAAH HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA Den var fandme god - national sørgedag,
ha ha ha...

LOL LOL LOL

ROFL

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


C. Overgaard (02-07-2008)
Kommentar
Fra : C. Overgaard


Dato : 02-07-08 08:07

On 2 Jul., 15:42, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg
coffeeshop punktum dk> wrote:
> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for mange
> år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik manden ret.
>
> Æret være hans minde.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Han var en fremsynet mand, som desværre blev offer for den fulde
styrke fra bagmandspolitiet. Der har aldrig siden været koncentreret
så mange krafter om at slå en person ned og kommer det forhåbentlig
aldrig.

Det gav ham et knæk som desværre gjorde det vanskelig for ham at
formidle budskabet om truslerne mod vores kultur på en måde, som kunne
appellerer til almindelige danskere.

Æret være hans minde.

Mvh
C.Overgaard

Vidal (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 02-07-08 19:36

Kim Frederiksen skrev:
> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for
> mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik
> manden ret.
>
> Æret være hans minde.

Manden var skør og det holdt slet ikke i
byretten. Selv hans største klient, Simon
Spies, ville ikke benytte sig af hans
konstruktioner.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Sten Schou (02-07-2008)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 02-07-08 20:25


"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:486bca9d$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Manden var skør og det holdt slet ikke i
> byretten. Selv hans største klient, Simon
> Spies, ville ikke benytte sig af hans
> konstruktioner.

Glistrup påviste, hvor råddent systemet er. I stedet for at rette fejlene
gjorde man som i arbejder-og bonderepublikkerne ovre østpå, man straffede
manden.

Hilsen Sten


ruwaldo (02-07-2008)
Kommentar
Fra : ruwaldo


Dato : 02-07-08 21:10


"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:486bca9d$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Manden var skør og det holdt slet ikke i
> byretten. Selv hans største klient, Simon
> Spies, ville ikke benytte sig af hans
> konstruktioner.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Jeg mener nu, at det var Mogens Glistrup, der kom med "Janni Spies" ideen.
Dvs.
Simon Spies fandt en ung pige, giftede sig med hende, og staten fik ikke en
krone.....
Det lyder meget Glistrup´sk, vil jeg mene.

ruwaldo



Bo Warming (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-07-08 00:59

"ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> skrev i en meddelelse
news:486be0a9$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:486bca9d$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Manden var skør og det holdt slet ikke i
>> byretten. Selv hans største klient, Simon
>> Spies, ville ikke benytte sig af hans
>> konstruktioner.
>>
>> --
>> Venlig hilsen,
>>
>> Villy Dalsgaard
>
> Jeg mener nu, at det var Mogens Glistrup, der kom med "Janni Spies" ideen.
> Dvs.
> Simon Spies fandt en ung pige, giftede sig med hende, og staten fik ikke
> en krone.....
> Det lyder meget Glistrup´sk, vil jeg mene.


Glistrup havde ret i alt og Spies brugte ham til det sidste, men var nødt
til at holde afstand udadtil, for Glistrup var ikke politisk korrekt




@ (03-07-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 03-07-08 19:35

On Wed, 02 Jul 2008 20:36:15 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Kim Frederiksen skrev:
>> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for
>> mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik
>> manden ret.
>>
>> Æret være hans minde.
>
>Manden var skør og det holdt slet ikke i
>byretten.

om man går over stregen eller ikke er i mange skattesager op til
vurdering


og Glistrup måtte på den hårde måde lære at man ikke ustraffet hænger
systemdanmark op til grin for alle

bl.a. derfor blev han dømt i skattesager


at han sidenhen blev dømt for at sige sin mening om muhamedanere og
sammes kolonisering af danmark siger mere om retssystemet end om
Glistrup


--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

El Trabajador (02-07-2008)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 02-07-08 19:48


"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for
> mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik
> manden ret.
>
> Æret være hans minde.

Hentet på www.frp.dk:

Mogens Glistrup er død

Mogens Glistrup døde d 1. juli 2008 om aftenen efter nogle års svækkelse.

Glistrup stiftede Fremskridtspartiet i 1972. Partiet kom i Folketinget i
1973 med 28 mandater og blev da landets næststørste parti.

Glistrup var fortaler for afskaffelse af indkomstskatten, og han ønskede
bureaukratiet og lovjunglen afskaffet.

Glistrup var stærk modstander af den islamiske indvandring i Danmark - og
havde mod til at frembære sin "politisk ukorrekte" holdning.

Som politiker var Glistrup meget flittig og arbejdede for at forbedre alle
danskeres forhold.

Glistrup havde lune og humor. Man vil huske at han foreslog
Forsvarsministeriet erstattet af en telefonsvarer, der siger "Vi overgiver
os".

Det var en stor skandale og et justitsmord at Glistrup blev dømt og fængslet
for sine skattetransaktioner, idet Glistrup offentligt afslørede hvad mange
andre gjorde i det skjulte uden at blive straffet.

Fængselsopholdet satte sit alvorlige spor på Glistrup.

Så sent som i 2005, hvor Glistrup var 79 år, blev Glistrup igen fængslet,
denne gang for sine ytringer imod den islamiske indvandring.

Glistrup vil gå over i historien som en stor politiker og nyskaber, når
mange andre er glemt.

Glistrup og Fremskridtspartiet er gennem alle årene blevet ilde set af de
øvrige partier. Disse øvrige partier har reageret imod Fremskridtspartiet
ved at gøre Danmark til en stedse mere gennemkontrolleret og beskattet stat.
Derfor er der idag mere brug for Fremskridtspartiet og Mogens Glistrups
tanker, end nogensinde før.

Æret være Mogens Glistrups minde


** Posted from http://www.teranews.com **

N_B_DK (02-07-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-07-08 20:22

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
news:4cee9$486bcd91$5734@news.teranews.com
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
> skrev i en meddelelse
> news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der
>> for mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen.
>> Desværre fik manden ret.
>>
>> Æret være hans minde.
>
> Hentet på www.frp.dk:
>
> Mogens Glistrup er død
>
> Mogens Glistrup døde d 1. juli 2008 om aftenen efter nogle års
> svækkelse.
> Glistrup stiftede Fremskridtspartiet i 1972. Partiet kom i
> Folketinget i 1973 med 28 mandater og blev da landets næststørste
> parti.
> Glistrup var fortaler for afskaffelse af indkomstskatten, og han
> ønskede bureaukratiet og lovjunglen afskaffet.
>
> Glistrup var stærk modstander af den islamiske indvandring i Danmark
> - og havde mod til at frembære sin "politisk ukorrekte" holdning.
>
> Som politiker var Glistrup meget flittig og arbejdede for at forbedre
> alle danskeres forhold.
>
> Glistrup havde lune og humor. Man vil huske at han foreslog
> Forsvarsministeriet erstattet af en telefonsvarer, der siger "Vi
> overgiver os".
>
> Det var en stor skandale og et justitsmord at Glistrup blev dømt og
> fængslet for sine skattetransaktioner, idet Glistrup offentligt
> afslørede hvad mange andre gjorde i det skjulte uden at blive
> straffet.
> Fængselsopholdet satte sit alvorlige spor på Glistrup.
>
> Så sent som i 2005, hvor Glistrup var 79 år, blev Glistrup igen
> fængslet, denne gang for sine ytringer imod den islamiske indvandring.
>
> Glistrup vil gå over i historien som en stor politiker og nyskaber,
> når mange andre er glemt.
>
> Glistrup og Fremskridtspartiet er gennem alle årene blevet ilde set
> af de øvrige partier. Disse øvrige partier har reageret imod
> Fremskridtspartiet ved at gøre Danmark til en stedse mere
> gennemkontrolleret og beskattet stat. Derfor er der idag mere brug
> for Fremskridtspartiet og Mogens Glistrups tanker, end nogensinde før.
>
> Æret være Mogens Glistrups minde

Jeg kan kun sige 100% enig.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.


René Løweneck (03-07-2008)
Kommentar
Fra : René Løweneck


Dato : 03-07-08 08:39

> Glistrup og Fremskridtspartiet er gennem alle årene blevet ilde set af de
> øvrige partier. Disse øvrige partier har reageret imod Fremskridtspartiet
> ved at gøre Danmark til en stedse mere gennemkontrolleret og beskattet
> stat. Derfor er der idag mere brug for Fremskridtspartiet og Mogens
> Glistrups tanker, end nogensinde før.

100% enig.


--
Med venlig hilsen

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar


Arne H. Wilstrup (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 03-07-08 08:54


"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
news:486c8218$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Glistrup og Fremskridtspartiet er gennem alle årene blevet
>> ilde set af de øvrige partier. Disse øvrige partier har
>> reageret imod Fremskridtspartiet ved at gøre Danmark til en
>> stedse mere gennemkontrolleret og beskattet stat. Derfor er
>> der idag mere brug for Fremskridtspartiet og Mogens
>> Glistrups tanker, end nogensinde før.
>
> 100% enig.

Det forskruede og usympatiske menneskesyn han stod for vil
ikke blive savnet. Kun ufølsomme, afstumpede individer vil
føle behag i de udtalelser han kom med fra tid til anden om
fremmede, om fanger, om fængsler, om psykisk handicappede, om
arbejdsløse etc.
Manden er død og det har jeg ingen umiddelbare kommentarer
til, men jeg har kommentarer til hans meninger, og de er at de
var afstumpede, ubehagelige, nærmest psykopatiske og til tider
ekstremt ufølsomme. Det er den slags ideer der ikke vil blive
savnet.
Jeg vil ikke savne Glistrup, men det er sikkert sådan at andre
vil gøre det, for mennesket Glistrup kendte jeg ikke - jeg
kendte mediernes Glistrup, partiets Glistrup - og det var ikke
et lækkert bekendtskab.



Ivannof (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 03-07-08 14:46



"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:486c8591$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
> news:486c8218$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Glistrup og Fremskridtspartiet er gennem alle årene blevet ilde set af
>>> de øvrige partier. Disse øvrige partier har reageret imod
>>> Fremskridtspartiet ved at gøre Danmark til en stedse mere
>>> gennemkontrolleret og beskattet stat. Derfor er der idag mere brug for
>>> Fremskridtspartiet og Mogens Glistrups tanker, end nogensinde før.
>>
>> 100% enig.
>
> Det forskruede og usympatiske menneskesyn han stod for vil ikke blive
> savnet. Kun ufølsomme, afstumpede individer vil føle behag i de udtalelser
> han kom med fra tid til anden om fremmede, om fanger, om fængsler, om
> psykisk handicappede, om arbejdsløse etc.
> Manden er død og det har jeg ingen umiddelbare kommentarer til, men jeg
> har kommentarer til hans meninger, og de er at de var afstumpede,
> ubehagelige, nærmest psykopatiske og til tider ekstremt ufølsomme. Det er
> den slags ideer der ikke vil blive savnet.
> Jeg vil ikke savne Glistrup, men det er sikkert sådan at andre vil gøre
> det, for mennesket Glistrup kendte jeg ikke - jeg kendte mediernes
> Glistrup, partiets Glistrup - og det var ikke et lækkert bekendtskab.
>
Hvor er du ufølsom altså!

Ivan


Kim2000 (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 03-07-08 17:36


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:486c8591$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
> news:486c8218$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Glistrup og Fremskridtspartiet er gennem alle årene blevet ilde set af
>>> de øvrige partier. Disse øvrige partier har reageret imod
>>> Fremskridtspartiet ved at gøre Danmark til en stedse mere
>>> gennemkontrolleret og beskattet stat. Derfor er der idag mere brug for
>>> Fremskridtspartiet og Mogens Glistrups tanker, end nogensinde før.
>>
>> 100% enig.
>
> Det forskruede og usympatiske menneskesyn han stod for vil ikke blive
> savnet. Kun ufølsomme, afstumpede individer vil føle behag i de udtalelser
> han kom med fra tid til anden om fremmede, om fanger, om fængsler, om
> psykisk handicappede, om arbejdsløse etc.
> Manden er død og det har jeg ingen umiddelbare kommentarer til, men jeg
> har kommentarer til hans meninger, og de er at de var afstumpede,
> ubehagelige, nærmest psykopatiske og til tider ekstremt ufølsomme. Det er
> den slags ideer der ikke vil blive savnet.
> Jeg vil ikke savne Glistrup, men det er sikkert sådan at andre vil gøre
> det, for mennesket Glistrup kendte jeg ikke - jeg kendte mediernes
> Glistrup, partiets Glistrup - og det var ikke et lækkert bekendtskab.

Hvis vi nu skal være helt 100% ærlig, så er nogenlunde den
indvandringspolitik som regeringen og DF har vedtaget og som et samlede
folketing fra SF til DF bakker op (altså minus EL, der altid gerne vil have
terrorister i landet, der kan slå danske soldater ihjel), det som liste Z
stod for i 1973.

Jeg tror man skal konstatere at manden i de sidste 5-8 år var mere eller
mindre senil, hans udtalelser de senere år har hverken været humoristiske,
rammende eller bare i nærheden af andet end en hadefuld smældesang mod alt,
der ikke er dansk. Kort sagt tror jeg man skal prøve at huske Glistrup som
den han var i velmagtsdagene og stille og roligt glemme de senere år, måske
allerede fra 1990 og frem.



Kim Larsen (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-07-08 00:11

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:486d004b$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:486c8591$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
>> news:486c8218$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Glistrup og Fremskridtspartiet er gennem alle årene blevet ilde
>>>> set af de øvrige partier. Disse øvrige partier har reageret imod
>>>> Fremskridtspartiet ved at gøre Danmark til en stedse mere
>>>> gennemkontrolleret og beskattet stat. Derfor er der idag mere brug
>>>> for Fremskridtspartiet og Mogens Glistrups tanker, end nogensinde
>>>> før.
>>>
>>> 100% enig.
>>
>> Det forskruede og usympatiske menneskesyn han stod for vil ikke blive
>> savnet. Kun ufølsomme, afstumpede individer vil føle behag i de
>> udtalelser han kom med fra tid til anden om fremmede, om fanger, om
>> fængsler, om psykisk handicappede, om arbejdsløse etc.
>> Manden er død og det har jeg ingen umiddelbare kommentarer til, men
>> jeg har kommentarer til hans meninger, og de er at de var afstumpede,
>> ubehagelige, nærmest psykopatiske og til tider ekstremt ufølsomme.
>> Det er den slags ideer der ikke vil blive savnet.
>> Jeg vil ikke savne Glistrup, men det er sikkert sådan at andre vil
>> gøre det, for mennesket Glistrup kendte jeg ikke - jeg kendte
>> mediernes Glistrup, partiets Glistrup - og det var ikke et lækkert
>> bekendtskab.
>
> Hvis vi nu skal være helt 100% ærlig, så er nogenlunde den
> indvandringspolitik som regeringen og DF har vedtaget og som et
> samlede folketing fra SF til DF bakker op (altså minus EL, der altid
> gerne vil have terrorister i landet, der kan slå danske soldater
> ihjel), det som liste Z stod for i 1973.
>
> Jeg tror man skal konstatere at manden i de sidste 5-8 år var mere
> eller mindre senil, hans udtalelser de senere år har hverken været
> humoristiske, rammende eller bare i nærheden af andet end en hadefuld
> smældesang mod alt, der ikke er dansk. Kort sagt tror jeg man skal
> prøve at huske Glistrup som den han var i velmagtsdagene og stille og
> roligt glemme de senere år, måske allerede fra 1990 og frem.

Vi er MANGE som husker alle hans udtalelser, stol du trygt på det...
heldigvis så... og her vil jeg vælge at stoppe flere udgydelser om manden,
en ting som Glistrup aldrig lærte...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Bo Warming (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-07-08 01:34

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:e0dbk.383$jB5.91@newsfe05.ams2...


> Vi er MANGE som husker alle hans udtalelser



FORKLAR UDFRA NEDENSTÅENDE HVAD ER USYMPATISK OG PSYKOPATISK

vær præcis







" Otto Leisners uhøjtidelige fædreland tilhører de Osvald Helmuth -
æetlinge, som kom ind fra Korsbæk med Halfdan Rasmussens Fire-tog. I dette
livsmønster forløber vore tilværelser på fælles traditioner, som udløser ro
og tryghed i vort lille danske smørhul.” Glistrup

” Om kirken:Baptister, adventister, katolikker og muhammedanere klarer
sig fortræffeligt. Hvis religionen betyder noget for os, hvorfor skulle vi
så ikke kunne leje kirkerne af staten og selv lønne vore præster? Glistrup



” Når folkekirken og dermed kirkeskatten er udskilt af den offentlige
administration, kan de kristne købe kirkerne på fordelagtige vilkår Stat og
kirke skal adskilles. Men de kristne skal dog have en mulighed for at
overtage kirkerne, idet de kan købe dem af staten på fordelagtige vilkår,
når folkekirken og dermed kirkeskatten er udskilt af den offentlige
administration. Kirkerne tilhører ikke de kristne menigheder, men staten -
og de kristne skal købe kirkerne, hvis de vil have lov til at bruge dem,
efter at der er sket en adskillelse af stat og kirke. Glistrup





Om et "fri" Bornholm:Der skal være et banksystem mere hemmeligt end det
schweiziske. Masser af bordeller og liveshows. En lov, der giver fri adgang
til skilsmisse, hvis en af parterne har været tre uger på øen Glistrup.





Vi har en populær dronning. Hun må bestemme noget mere, udskrive valg i
utide og sende love til folkeafstemning. Glistrup 1971





SKAT,LOV,FRIHED:l Man bør ikke på Christiansborg blande sig i, hvordan
folk hygger sig. Men man bør skabe bl. a. de økonomiske forudsætninger for,
at folks hyggetilværelse bliver bedst mulig. Glistrup





Men når folk så skal opbygge deres glæde og se Otto Leisner i farve-TV
eller køre frem og tilbage langs hovedvej 1 fra Korsør til København hver
søndag, eller hvad det nu er, der giver folk glæde, eller gå i deres
sommerhuse og plante fyrretæer, for nu at tage tre typiske ting, der glæder
den danske befolkning, så er det nødvendigt, at der skabes de bedst mulige
økonomiske rammer ved anvendelse af færrest mulige af ugens 168 timer
Glistrup





Vi tror denne lykke skabes i de danske biler ude i søndagsbilismen, på
publikumspladserne, hvor man kan følge fodboldkampene i Idrætsparken, eller
i KB-Hallen, eller foran TV-apparaterne. Glistrup





SAMFUNDSFILOSOFIs Den fælles målsætning er jo størst mulig lykke for det
størst mulige antal. Glistrup



Den omstændighed, at jeg ikke betaler skat, har sikkert været med til at
gøre samfundsmæssig gavn. Der er rejst debat om skatteproblemerne. Jeg har
ikke været med til at betale 10 meter ekstra motorvej, en ekstra etage på en
eller anden ambassade eller en ny kanon til militæret - men min manglende
skattebetaling har været med til at aktivere samfundsdiskussionen i dette
land. Glistrup





Der eksisterer et eneste skel af betydning i Danmark, og det er mellem
skrivebordsarbejde og nyttigt arbejde. Der eksisterer ingen skel mellem
kapitalister og udbyttede eller mellem arbejde og arbejdsgivere.Glistrup



Fremskridtspartiet vil som bekendt udrydde de tre store kræftsvulster i
dansk økonomi - indkomstskatten, bureaukratiet og lovjunglen. Kun på den
måde opnås det spring fremad i nationalproduktet, som er det eneste
bæredygtige grundlag for, at samfundets pensionister kan få det bedst
muligt. Glistrup



I dette fordærvede samfund er advokatstanden privilegeret. Det er et af
dette samfunds store dumheder. Advokater tjener tykt på næsten intet
produktivt at bestille. Glistrup



Ved ikke at betale skat, er jeg med til at åbne folks øjne for, at
skattesystemet er galt. Det tror jeg, gør mere samfundsmæssig gavn end de
ti meter motorvej, mit skat kunne finansiere. Desuden er det ikke noget
særkende for mig. Der er mange andre, som ikke betaler skat. Jeg skriger
bare lidt mere op om det.Glistrup



Demokratiets ondeste led er dem, der sidder i vores revalideringscentre.
De gør skade for de socialt handicappede. Glistrup



Når man ser hvor mange invalidepensionister vi har, skulle man tro at der
var gået en

atomkrig over landet



Vi vil standse enhver form for økonomisk hjælp til aftenkurser med
bridgespil og ølbrygning, der skal ikke ydes støtte til hverken balletpiger
eller billedhuggere, og Roskilde universitet skal omdannes til motel.
Glistrup



”92 procent af landets lovgivning er overflødig - deriblandt
injurielovgivningen. Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig
til rovmorder, ville jeg ikke anlægge sag. Hvis man vil have en sag frem i
lyset, må man henvende sig til pressen, der både arbejder hurtigere og er
bedre egnet til at finde frem til sandheden end landets domstole, der ofte
er befolket af pæne ældre herrer uden kontakt med nutiden.” Glistrup



Min opfattelse er, at man går alt for langt i retning af at beskytte
forfatterrettigheder. Man skal passe på også på dette område, at man ikke
kommer til at gøre systemet for stift. Samfundet må ikke hæmmes af alverdens
enerettigheder, når det drejer sig om at gøre brug af det åndeligt skabte.
Alle forældre må finde sig i, at deres afkom udvikler sig på en anden måde,
end de egentlig havde tænkt sig, da barnet blev født. Specialisterne er, som
specialister plejer at gøre det, gået for vidt på ophavsrettens område.
Specialisterne tilstræber en ophavsretslig beskyttelse, der går ud i alle
spidsfindigheder, som i det lange løb vil vise sig samfundsmæssigt
ulykkelig. Glistrup





Vi vil ophæve radiomonopolet og hermed indføre fri konkurrence. Samtidig
vil vi indføre døgn-TV og radio, hvad angår alle tre nuværende programmer -
vel at mærke uden at det skal koste en krone mere. Vi vil i vid udstrækning
benytte os af genudsendelser. Samtidig vil vi afskaffe det skidne vand
radiorådet - og samtidig give plads for en minoritet som Erhardt Jakobsens
aktive lytterkomite. Den skal naturligvis til orde i æteren. Glistrup



Journalist-spørgsmål: ”Hvordan tror De, De ville have haft det, hvis Hitler
blev helten?” GLISTRUP-SVAR: ” Der ville ikke have været stor forskel. Hele
den myte, der nu er lavet om Hitler, nazisterne og tyskerne var nogle
skrækkelige onde mennesker, hvad er det for noget?-At drage folk til ansvar
for, hvad der sker under en krig, er den rene parodi. Det er bare afhængig
af, hvem der vinder. Når en krig er forbi, er Churchill en helt og Hitler en
skurk.” Glistrup , Århus Stiftstidende, dec 71



Det er i den grad en grundholdning hos mig, at alt, hvad jeg kan blive
fri for at bestemme, vil jeg også helst overlade til andre. Glistrup



I et sumpklima som vort fødes der hele tiden Glistrup'er. Det nytter
ikke at hive en enkelt plante op. Det er jorden, der er usund.Glistrup



Mine politiske karrieredrømme er inderligt ligegyldige. Det
er Fremskridtspartiets idegrundlag, der er det afgørende. Jeg er kun en
lille koral på vejen til at opbygge koralrevet. Glistrup




Jens \"Lyrik\" Bech (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech


Dato : 04-07-08 10:40



--

Hilsen
Jens "Lyrik" Bech
"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
news:tdebk.323$Qg.38@fe83.usenetserver.com...
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:e0dbk.383$jB5.91@newsfe05.ams2...
>
>
>> Vi er MANGE som husker alle hans udtalelser
>
>
>
> FORKLAR UDFRA NEDENSTÅENDE HVAD ER USYMPATISK OG PSYKOPATISK
>
> vær præcis
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Psykopatisk!-Det sagde du og ikke jeg!
I dag siger vi karaktérafvigende.

Glistrup havde mangel på medfølelse. karaktérafvigelse!
Som man ser det manglede han både medfølelse med andre-og medfølelse med sig
selv. han stillede op til uendelige ydmygelser med æg og tomater, dyppelse i
vandhuller og lignende. Og du kunne se at hans retorik ikke formindskedes,
næh! Han holdt taler med æg og tomater i ansigtet!-Han udviste ikke det
mindste tegn på medfølelse med sig selv.

Heller ikke andre havde han medfølelse med! Samfundets mange sociale
foranstaltninger kunne erstattes af-citat:"Havregrødsautomater på hvert
gadehjørne!"

Nævn et eksempel på et udtryk for medfølelse fra Glistrups side--nå! Hvad
bliver det til!?

Hilsen
Jens













Martin Larsen (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 04-07-08 11:17

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news:486defe2$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Han holdt taler med æg og tomater i ansigtet!-Han udviste ikke det mindste
> tegn på medfølelse med sig selv.

Ja, - Fanden tage folk uden autoempati ))
De er meget samfundsskadelige!

Har den politiske korrekthed fået en ny catchphrase?

Mvh
Martin


Arne H. Wilstrup (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 04-07-08 08:46


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:486d004b$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
(altså minus EL, der altid gerne vil have
> terrorister i landet, der kan slå danske soldater ihjel),
> det som liste Z stod for i 1973.

Dine løgnehistorier gør dig ikke ære. EL har aldrig skrevet
eller sagt at de ønsker terrorister til landet. Der må da for
fanden være grænser for uanstændighed i dine udtalelser -eller
hvad? At du elskede Glistrup er vi ikke i tvivl om, men det
siger jo kun noget om dig selv. At du så også belyver et parti
fordi du synes at det er smart at komme med løgnagtige
udtalelser for at "stramme" debatten, er virkelig ynkeligt.

>
> Jeg tror man skal konstatere at manden i de sidste 5-8 år
> var mere eller mindre senil, hans udtalelser de senere år
> har hverken været humoristiske, rammende eller bare i
> nærheden af andet end en hadefuld smældesang mod alt, der
> ikke er dansk. Kort sagt tror jeg man skal prøve at huske
> Glistrup som den han var i velmagtsdagene og stille og
> roligt glemme de senere år, måske allerede fra 1990 og
> frem.

Din veneration for Glistrup er ikke enestående blandt DF'ere.
>
>



Kim2000 (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 04-07-08 08:58


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:486dd53e$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:486d004b$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> (altså minus EL, der altid gerne vil have
>> terrorister i landet, der kan slå danske soldater ihjel), det som liste Z
>> stod for i 1973.
>
> Dine løgnehistorier gør dig ikke ære. EL har aldrig skrevet eller sagt at
> de ønsker terrorister til landet. Der må da for fanden være grænser for
> uanstændighed i dine udtalelser -eller hvad? At du elskede Glistrup er vi
> ikke i tvivl om, men det siger jo kun noget om dig selv. At du så også
> belyver et parti fordi du synes at det er smart at komme med løgnagtige
> udtalelser for at "stramme" debatten, er virkelig ynkeligt.
>

Jeg gentager atter engang: Man opstillede en kandidat der gik ind for
terroristernes drab på danske soldater i Irak, uden partiet af den grund
reagerede, fordømte udtalelsen eller slet og ret ekskuderede villateltet
øjeblikkeligt.

>>
>> Jeg tror man skal konstatere at manden i de sidste 5-8 år var mere eller
>> mindre senil, hans udtalelser de senere år har hverken været
>> humoristiske, rammende eller bare i nærheden af andet end en hadefuld
>> smældesang mod alt, der ikke er dansk. Kort sagt tror jeg man skal prøve
>> at huske Glistrup som den han var i velmagtsdagene og stille og roligt
>> glemme de senere år, måske allerede fra 1990 og frem.
>
> Din veneration for Glistrup er ikke enestående blandt DF'ere.
>>

Det er logisk du hader Glistrup, hans politik blev jo udført, langt om
længe, af regeringen, og endnu værre så har dine partier tilsluttet sig den
politik, og måske endnu værre så var det den politik som Nyrup prøvede at få
igennem partiet i 1998, og endelig skal man da heller ikke glemme at manden
var hovedpersonen bag valget 1973, der slagtede og fjernede endegyldigt
socialdemokraternes magtposition som enerådig. Naturligvis hader du
politikeren, der var skyld i den slags ulykker. At manden så endte som han
gjorde, ja det er synd, mest for ham.

Gad vide iøvrigt hvad der nu sker med de, ifølge hamselv, 14.000 sider om
invasionen i landet. Egentlig mærkeligt hans tilhængere ikke forlængst har
lagt dem på nettet, en automatisk skanner må kunne løse opgaven. På en eller
anden måde kan man heller ikke bare brænde dem. Selvom jeg tvivler på nogen
får læst 14.000 sider

Hæ, kommer til at tænke på det. Mogens beslutter at skrive en bog, når en
spørger ham om han snart klar med den, så er hans svar, jeg er lige omkring
side 14.000, jeg tror den er lige ved at være der



Arne H. Wilstrup (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 04-07-08 09:48


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:486dd858$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Jeg gentager atter engang: Man opstillede en kandidat der
> gik ind for terroristernes drab på danske soldater i Irak,
> uden partiet af den grund reagerede, fordømte udtalelsen
> eller slet og ret ekskuderede villateltet øjeblikkeligt.

Atter en fordømt løgn - Asmaa sagde at det var en konsekvens
af krigen at man ville kunne løbe en risiko for at blive
skudt, og at danske soldater ikke var fredet i klasse A af den
grund.
Det kunne naturligvis virke uheldigt da det let kunne blive
misforstået, og det skete da også da Berlingske Tidende kom
med en fordrejning af hvad hun havde sagt og udlagde det som
den rene, skære sandhed.

Disse fordrejede bemærkninger købte du umiddelbart, selvom jeg
og andre kunne dokumentere at hun havde sagt noget andet end
det som Tanten havde udlagt i deres fortolkning.

Sandheden om dig er netop at du ikke accepterer argumenter der
går dig i mod, men fremturer med de forkerte påstande og de
rene løgne selvom du gang på gang bliver sat til vægs med
fakta.

Og EL gav udtryk for at Asmaa havde ret i at det var
konsekvensen af at gå i krig, men at det næppe var en smart
måde at sige det på, da det ville kunne misbruges i pressen,
hvilket det jo også blev og fjolser som dig købte det.

Hun havde altså ikke sagt noget der var i strid med partiets
politik, og i modsætning til dit parti, DF, hvor man netop
ekskluderer folk for et godt ord, blot de går Pia midt imod,
også selvom der er en dom for at grundlaget for nogle af
eksklusionerne ikke er i orden, så er EL et parti hvor man dog
har en vis sum af frihedsgrader for hvad man kan sige, blot
man overholder partiets vedtagne politik.

Det har imidlertid intet med din påstand at gøre at EL så
ville invitere terrorister til landet.
>
>
> Det er logisk du hader Glistrup,

vrøvl - hans person er mig inderlig ligegyldig - han
udtalelser er derimod skammelige, primitive, afstumpede og
tåbelige.

hans politik blev jo udført, langt om
> længe, af regeringen, og endnu værre så har dine partier
> tilsluttet sig den politik,

såeh, hvilket?

og måske endnu værre så var det den politik som Nyrup prøvede
at få
> igennem partiet i 1998,

pladder.

og endelig skal man da heller ikke glemme at manden
> var hovedpersonen bag valget 1973, der slagtede og fjernede
> endegyldigt socialdemokraternes magtposition som enerådig.

socialdemokraternes magtposition er stærkt overdrevet. De
fleste S-regeringer har været ved magten som følge af en
koalition.

Naturligvis hader du
> politikeren, der var skyld i den slags ulykker. At manden så
> endte som han gjorde, ja det er synd, mest for ham.

Tror du at du taler til et barn i 5. klasse? Jeg giver mig
ikke af med at hade - det er så voldsomme følelser at jeg vil
vi dem til en situation hvor der virkelig er grund til det.
Glistrup var ligegyldig, hans udtalelser afstumpede. Jeg vil
ikke savne ham.
>
> Gad vide iøvrigt hvad der nu sker med de, ifølge hamselv,
> 14.000 sider om invasionen i landet. Egentlig mærkeligt hans
> tilhængere ikke forlængst har lagt dem på nettet, en
> automatisk skanner må kunne løse opgaven. På en eller anden
> måde kan man heller ikke bare brænde dem. Selvom jeg tvivler
> på nogen får læst 14.000 sider
>
> Hæ, kommer til at tænke på det. Mogens beslutter at skrive
> en bog, når en spørger ham om han snart klar med den, så er
> hans svar, jeg er lige omkring side 14.000, jeg tror den er
> lige ved at være der

Hans ligegyldige og paranoide pladder skal nok vække jubel hos
nynazisterne, hvis nogen overhovedet gider at trykke den,
hvilket jeg tvivler stærkt på.



Kim2000 (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 04-07-08 10:43


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:486de3bf$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:486dd858$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
>> Jeg gentager atter engang: Man opstillede en kandidat der gik ind for
>> terroristernes drab på danske soldater i Irak, uden partiet af den grund
>> reagerede, fordømte udtalelsen eller slet og ret ekskuderede villateltet
>> øjeblikkeligt.
>
> Atter en fordømt løgn - Asmaa sagde at det var en konsekvens af krigen at
> man ville kunne løbe en risiko for at blive skudt, og at danske soldater
> ikke var fredet i klasse A af den grund.
> Det kunne naturligvis virke uheldigt da det let kunne blive misforstået,
> og det skete da også da Berlingske Tidende kom med en fordrejning af hvad
> hun havde sagt og udlagde det som den rene, skære sandhed.
>
> Disse fordrejede bemærkninger købte du umiddelbart, selvom jeg og andre
> kunne dokumentere at hun havde sagt noget andet end det som Tanten havde
> udlagt i deres fortolkning.
>
> Sandheden om dig er netop at du ikke accepterer argumenter der går dig i
> mod, men fremturer med de forkerte påstande og de rene løgne selvom du
> gang på gang bliver sat til vægs med fakta.
>
> Og EL gav udtryk for at Asmaa havde ret i at det var konsekvensen af at gå
> i krig, men at det næppe var en smart måde at sige det på, da det ville
> kunne misbruges i pressen, hvilket det jo også blev og fjolser som dig
> købte det.
>
> Hun havde altså ikke sagt noget der var i strid med partiets politik, og i
> modsætning til dit parti, DF, hvor man netop ekskluderer folk for et godt
> ord, blot de går Pia midt imod, også selvom der er en dom for at
> grundlaget for nogle af eksklusionerne ikke er i orden, så er EL et parti
> hvor man dog har en vis sum af frihedsgrader for hvad man kan sige, blot
> man overholder partiets vedtagne politik.
>
> Det har imidlertid intet med din påstand at gøre at EL så ville invitere
> terrorister til landet.
>>

Jeg behøver slet ikke forholde mig til aviserne, jeg konstaterede at hun i
direkte tv fortalte at hun støttede modstandsbevægelsens kamp mod
invasionsstyrken. Så det er skam hørt, og jeg har flere gange henvist til
klippet på DR, så jeg gider ikke igen gennemrode arkivet for at finde det.


> >
>> Det er logisk du hader Glistrup,
>
> vrøvl - hans person er mig inderlig ligegyldig - han udtalelser er derimod
> skammelige, primitive, afstumpede og tåbelige.
>
> hans politik blev jo udført, langt om
>> længe, af regeringen, og endnu værre så har dine partier tilsluttet sig
>> den politik,
>
> såeh, hvilket?
>
> og måske endnu værre så var det den politik som Nyrup prøvede at få
>> igennem partiet i 1998,
>
> pladder.

Nej, det er det ikke, Nyrup forsøgte efter valget at få vedtaget en stram
udlændingepolitik, bl.a. Lykketoft arbejdede hårdt imod dette, i 2004 havde
Mogens så ændret mening, og det er jo rart manden blev klogere med tiden. I
dag støtter Socialdemokratierne op omkring regeringens udlændingepolitik.

>
> og endelig skal man da heller ikke glemme at manden
>> var hovedpersonen bag valget 1973, der slagtede og fjernede endegyldigt
>> socialdemokraternes magtposition som enerådig.
>
> socialdemokraternes magtposition er stærkt overdrevet. De fleste
> S-regeringer har været ved magten som følge af en koalition.
>
> Naturligvis hader du
>> politikeren, der var skyld i den slags ulykker. At manden så endte som
>> han gjorde, ja det er synd, mest for ham.
>
> Tror du at du taler til et barn i 5. klasse? Jeg giver mig ikke af med at
> hade - det er så voldsomme følelser at jeg vil vi dem til en situation
> hvor der virkelig er grund til det. Glistrup var ligegyldig, hans
> udtalelser afstumpede. Jeg vil ikke savne ham.
>>
>> Gad vide iøvrigt hvad der nu sker med de, ifølge hamselv, 14.000 sider om
>> invasionen i landet. Egentlig mærkeligt hans tilhængere ikke forlængst
>> har lagt dem på nettet, en automatisk skanner må kunne løse opgaven. På
>> en eller anden måde kan man heller ikke bare brænde dem. Selvom jeg
>> tvivler på nogen får læst 14.000 sider
>>
>> Hæ, kommer til at tænke på det. Mogens beslutter at skrive en bog, når en
>> spørger ham om han snart klar med den, så er hans svar, jeg er lige
>> omkring side 14.000, jeg tror den er lige ved at være der
>
> Hans ligegyldige og paranoide pladder skal nok vække jubel hos
> nynazisterne, hvis nogen overhovedet gider at trykke den, hvilket jeg
> tvivler stærkt på.

Jeg kan slet ikke forstille mig at se det trykt, uanset om det så er jordens
mest viise ord, hvilket nok er særdeles tvivlsomt, så kan man umuligt trykke
så mange sider.



Arne H. Wilstrup (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 04-07-08 11:34


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:486df125$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> Jeg behøver slet ikke forholde mig til aviserne, jeg
> konstaterede at hun i direkte tv fortalte at hun støttede
> modstandsbevægelsens kamp mod invasionsstyrken. Så det er
> skam hørt, og jeg har flere gange henvist til klippet på DR,
> så jeg gider ikke igen gennemrode arkivet for at finde det.

Naturligvis støttede hun modstandsbevægelsens kamp mod
invasiionsstyrkerne i Irak. De var jo kommet til landet på et
ulovligt grundlag og måtte derfor naturligvis nok regne med at
blive opfattet som fjenden. Det man kunne kritisere Asmaa for
var at hun var for ukonkret i forhold til de grupper hun
støttede, men det er noget helt andet.
Det var ikke en støtte til terrorister sådan som du hævdede at
EL var tilhængere af . Prøv nu er forholde dig til sandheden
og erkend at du løj groft i dit indlæg.
>
>> pladder.
>
> Nej, det er det ikke, Nyrup forsøgte efter valget at få
> vedtaget en stram udlændingepolitik, bl.a. Lykketoft
> arbejdede hårdt imod dette, i 2004 havde Mogens så ændret
> mening, og det er jo rart manden blev klogere med tiden. I
> dag støtter Socialdemokratierne op omkring regeringens
> udlændingepolitik.

Det var ikke Glistrups udsagn man støttede der - men i øvrigt
finder jeg ikke at det burde være nødvendigt for mig at
forsvare socialdemokraternes udlændingspolitik og dens støtte
til den borgerlige fløj - jeg finder den støtte afskyelig, men
det er ikke det samme som at de har ført Glistrups politik.
>


Kim2000 (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 04-07-08 12:53


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:486dfc8c$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:486df125$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
> >
>> Jeg behøver slet ikke forholde mig til aviserne, jeg konstaterede at hun
>> i direkte tv fortalte at hun støttede modstandsbevægelsens kamp mod
>> invasionsstyrken. Så det er skam hørt, og jeg har flere gange henvist til
>> klippet på DR, så jeg gider ikke igen gennemrode arkivet for at finde
>> det.
>
> Naturligvis støttede hun modstandsbevægelsens kamp mod invasiionsstyrkerne
> i Irak. De var jo kommet til landet på et ulovligt grundlag og måtte
> derfor naturligvis nok regne med at blive opfattet som fjenden. Det man
> kunne kritisere Asmaa for var at hun var for ukonkret i forhold til de
> grupper hun støttede, men det er noget helt andet.
> Det var ikke en støtte til terrorister sådan som du hævdede at EL var
> tilhængere af . Prøv nu er forholde dig til sandheden og erkend at du løj
> groft i dit indlæg.

Da villateltet kom med sit landsforræderiske udsagn var det en demokratisk
valgt regering (mere end 60% stemte ved valget) der havde bedt
"invasionsstyrken" blive i landet og hjælpe til. Indse nu bare at du ikke
får Saddam tilbage, svinet er død og det samme er potter fra sydamerika.
Demokratiet sejrer i Irak, fordi den folkevalgte regeringen stille og roligt
faktisk er ved at få styr på tingene sammen med de tropper den har bedt
hjælpe sig.
>>
> >> pladder.
>>
>> Nej, det er det ikke, Nyrup forsøgte efter valget at få vedtaget en stram
>> udlændingepolitik, bl.a. Lykketoft arbejdede hårdt imod dette, i 2004
>> havde Mogens så ændret mening, og det er jo rart manden blev klogere med
>> tiden. I dag støtter Socialdemokratierne op omkring regeringens
>> udlændingepolitik.
>
> Det var ikke Glistrups udsagn man støttede der - men i øvrigt finder jeg
> ikke at det burde være nødvendigt for mig at forsvare socialdemokraternes
> udlændingspolitik og dens støtte til den borgerlige fløj - jeg finder den
> støtte afskyelig, men det er ikke det samme som at de har ført Glistrups
> politik.
>>

Nej, det har bare gjort det samme som Glistrup foreslog, men naturligvis er
de imod Glistrups politik. Hvis det ikke giver nogen mening, så er det
tilsigtet



Arne H. Wilstrup (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 04-07-08 14:39


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:486e0f76$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Da villateltet kom med sit landsforræderiske udsagn var det
> en demokratisk valgt regering (mere end 60% stemte ved
> valget) der havde bedt "invasionsstyrken" blive i landet og
> hjælpe til.

Der var tale om at man havde bombet Irak tilbage til
stenalderen, så er det patetisk at tale om "en demokratisk
valgt regering".
Desuden var det sket som følge af en ulovlig krigshandling, så
der var ikke noget landsforræderisk i det Asmaa sagde.
Endelig havde man jo forsøgt at rejse sag mod Asmaa, men sagen
var blevet afvist fordi det lå inden for de lovlige politiske
ytringer, så der var altså heller ikke noget landsforræderisk
i det i forhold til dansk lovgivning. Prøv for fanden at
forholde dig til kendsgerninger fremfor den sædvanlige DF
retorik. Du bliver mere og mere fascistisk i dine udtalelser,
og det er fand'me' uhyggeligt, du.


Indse nu bare at du ikke
> får Saddam tilbage, svinet er død og det samme er potter fra
> sydamerika.

Indse at du ikke får Glistrup tilbage, svinet er død. Hvad du
mener med potter fra sydamerika aner jeg ikke. Jeg har ikke
noget kendskab til potter eller noget der hedder sydamerika.
Måske kan jeg gætte på at du mener Sydamerika, men potter (med
stor eller lille) kender jeg ikke til udover Harry Potter, men
det er næppe det du mener.

Men jeg har kendskab til dine ynkelige udfald og
bortforklaringer om hvad sagen drejer sig om. Du forsøger med
dit "Saddam-trick" at dreje sagen hen på noget helt andet.

Jeg har ikke nævnt en disse om SH, men forholdt dig de
kendsgerninger der er tale om i forhold til Asmaa Abdul-Hamid
som ifølge dig skulle betyde at EL ønsker terrorister her til
landet. Du er simpelthen hamrende useriøs og din retorik
minder fuldkommen om Goebbels'.

Du har ikke ført sandhedsbevis for at EL ønsker terroristerne
her til landet, som var dit udgangspunkt. I stedet forsøger du
med ynkelige bortforklaringer som er en bedre sag værdig. Prøv
noget andet end den sædvanlige DF-retorik. Den lyder skinger.

> Demokratiet sejrer i Irak, fordi den folkevalgte regeringen
> stille og roligt faktisk er ved at få styr på tingene sammen
> med de tropper den har bedt hjælpe sig.

Vrøvl - det er patetisk at tale om at "styret havde bedt de
fremmede tropper om at hjælpe sig." De var allerede i landet
og havde hjulpet styret til magten, så det er fuldkommen
urimeligt at tale om at man havde bedt om og fået hjælp
udefra.

USA og dets koalitionsstyrker havde angrebet Irak på et
ulovligt grundlag og havde ikke fundet nogle
masseødelæggelesesvåben som de hævdede at de ville finde. Så
en løgn bliver altså ikke til sandhed blot fordi de nu fik ram
på SH.

Styret i Sydvietnam havde også "bedt om hjælp" mod
kommunisterne, selvom der forelå en aftale om at der skulle
afholdes frie valg dér. Og da hjælpen ikke kom hurtigt nok,
opfandt man et påskud til at angribe Nordvietnam
(Tungking-bugt affæren). Som bekedt endte det med et ynkeligt
nederlag til svinene i USA, hvis tropper ynkeligt måtte flygte
med halen mellem benene, banket af en flok frihedskæmpere med
bare fødder. Der er ingen tvivl om at det var et enormt
prestigetab for USA, men en velfortjent straf for hovmod.

Det er et faktum at Irak IKKE var et demokratisk land efter
bombningerne. Det var et land der var tvunget i knæ af dem der
ikke længere kunne bruge deres tidligere ven Saddam Hussain og
som nu benyttede lejligheden til at gøre op med ham med løgne
om masseødelæggelsesvåben som et påskud på at gå til angreb.

Det samme er ved at ske i Iran - man hævder at der er tale om
a-våbenproduktion selvom selv USAs efterretningstjeneste siger
at det ikke er tilfældet.

Hvor mange løgne vil du have før du indser at dine synspunkter
baserer sig på samme?
>>
>
> Nej, det har bare gjort det samme som Glistrup foreslog, men
> naturligvis er de imod Glistrups politik. Hvis det ikke
> giver nogen mening, så er det tilsigtet

Naturligvis gjorde de ikke det samme som Glistrup foreslog.
Jeg har ikke hørt nogen Socialdemokrat tale om summariske
straffe/henrettelser, angreb på psykisk syge og andre
uhyrligheder som jeg ikke gider at gentage her.

Du bliver mere og mere skinger i dine ynkelige forsøg på at
vaske dine artsfæller rene.




Kim2000 (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 04-07-08 19:19


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:486e2814$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:486e0f76$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
>> Da villateltet kom med sit landsforræderiske udsagn var det en
>> demokratisk valgt regering (mere end 60% stemte ved valget) der havde
>> bedt "invasionsstyrken" blive i landet og hjælpe til.
>
> Der var tale om at man havde bombet Irak tilbage til stenalderen, så er
> det patetisk at tale om "en demokratisk valgt regering.

De gik da ellers til valgstederne og stemte.


(klip en masse)

>
> Det er et faktum at Irak IKKE var et demokratisk land efter bombningerne.
> Det var et land der var tvunget i knæ af dem der ikke længere kunne bruge
> deres tidligere ven Saddam Hussain og som nu benyttede lejligheden til at
> gøre op med ham med løgne om masseødelæggelsesvåben som et påskud på at gå
> til angreb.
>
> Det samme er ved at ske i Iran - man hævder at der er tale om
> a-våbenproduktion selvom selv USAs efterretningstjeneste siger at det ikke
> er tilfældet.

Vi behøver ingen begrundelse for at invadere Iran, Iran ligger på britisk
jord, som man ganske tydeligt fejlagtigt gav fra sig, dem der sidder der nu
kan tydeligvis ikke administere jorden, derfor kan vi til enhver tid tage
det tilbage. Eller vil du nu til at græde over at der så ikke længere bliver
stenet kvinder og hængt bøsser i kranene. Irans styre er nogle røvhuller,
det er rigelig grund.



>
> Hvor mange løgne vil du have før du indser at dine synspunkter baserer sig
> på samme?
> >>
> >
>> Nej, det har bare gjort det samme som Glistrup foreslog, men naturligvis
>> er de imod Glistrups politik. Hvis det ikke giver nogen mening, så er det
>> tilsigtet
>
> Naturligvis gjorde de ikke det samme som Glistrup foreslog. Jeg har ikke
> hørt nogen Socialdemokrat tale om summariske straffe/henrettelser, angreb
> på psykisk syge og andre uhyrligheder som jeg ikke gider at gentage her.
>

Måske var det på dette tidspunkt du skal huske på mit første indlæg, nemlig
at Glistrup de sidste 10-15 år var mere eller mindre senil og i hvert fald
ikke den åndsfriske mand, der sad i folketinget i sin tid. Hvis Glistrup har
sagt noget om de psykisk syge før, lad os sige 98-99-00 eller deromkring, så
vil det overraske mig særdeles meget. Men det er så nemt at fyre af, da
ingen aviser fra dengang er på nettet....



Arne H. Wilstrup (11-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 11-07-08 11:17


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:486e69e5$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...


>> Det samme er ved at ske i Iran - man hævder at der er tale om
>> a-våbenproduktion selvom selv USAs efterretningstjeneste siger at det
>> ikke er tilfældet.
>
> Vi behøver ingen begrundelse for at invadere Iran, Iran ligger på britisk
> jord, som man ganske tydeligt fejlagtigt gav fra sig, dem der sidder der
> nu kan tydeligvis ikke administere jorden, derfor kan vi til enhver tid
> tage det tilbage.


Sikke da noget vås! Iran er en suveræn stat og naturligvis kan briterne ikke
tage den tilbage. Jeg ved ikke hvorfra du har den forskuede idé fra, men det
er det rene vås. Iran har aldrig været engelsk jord.
At England og Rusland delte landet mellem sig, indebærer ikke at det er
engelsk jord. I så fald kan Danmark jo kræve Englands jord tilbage uden
videre fordi Vikingerne erobrede landet tidligere og vandt næsten hele
landet.

Du er ude på tynd is her. Meget tynd is. Du er tydeligvis ikke
historielærer.

Lad mig hjælpe dig lidt på vej her:

I 1909 delte England og Rusland landet ind i økonomiske indflydelseszoner,
hvilket bl.a. garanterede et engelsk selskab retten til udvindingen af olie.
Under 1. verdenskrig besatte de to stormagter landet, og dette sammen med
den udbredte korruption og statsapparatets ineffektivitet førte i 1921 til
revolution, anført af journalisten Sayyid Tabatai og gardens kommandant,
Reza Khan.


Eller vil du nu til at græde over at der så ikke længere bliver
> stenet kvinder og hængt bøsser i kranene. Irans styre er nogle røvhuller,
> det er rigelig grund.

Hold dig til det lidt du har forstand på - for ovenstående vås er under
lavmålet.

Uanset landets styre, så er Iran ikke britisk og naturligvis kan man ikke
uden videre "tage landet tilbage" , og at hævde at jeg så synes at det der
sker i Iran m.h.t. bøsser og stening (i det omfang det foregår) skulle være
i orden, er ikke alene absurd, men også en dybt krænkende påstand, som
ethvert anstændigt menneske burde beklage -men det er du heller ikke mand
for at gøre. Du burde lære af Jesse Jacksom da han kvajede sig for åben
mikrofon.
>
>

> Måske var det på dette tidspunkt du skal huske på mit første indlæg,
nemlig
> at Glistrup de sidste 10-15 år var mere eller mindre senil og i hvert fald
> ikke den åndsfriske mand, der sad i folketinget i sin tid. Hvis Glistrup
> har sagt noget om de psykisk syge før, lad os sige 98-99-00 eller
> deromkring, så vil det overraske mig særdeles meget. Men det er så nemt at
> fyre af, da ingen aviser fra dengang er på nettet....


Glistrup udtalte at man ikke skulle give invalidepension til psykisk syge.
Kun "rigtige" handicappede - folk uden lemmer eller som sad i kørestol kunne
komme på tale.
Disse udtalelser blev faktisk foreviget i en eller flere bøger om Glistrup
og hans udtalelser - og hvad angår aviser, så kan avislæsesalen på det
kongelige biblitiotek forsyne dig med de relevante oplysninger.
>
>


Bo Warming (03-07-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-07-08 00:42


"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4cee9$486bcd91$5734@news.teranews.com...
>
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
> skrev
> i en meddelelse news:486b85de$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>> 82 år gammel. Trods sin lidt spøjse fremtoning, var han manden der for
>> mange år siden advarede os alle om muhamedanernes hærgen. Desværre fik
>> manden ret.
>>
>> Æret være hans minde.
>
> Hentet på www.frp.dk:
>
> Mogens Glistrup er død
>
> Mogens Glistrup døde d 1. juli 2008 om aftenen efter nogle års svækkelse.
>
> Glistrup stiftede Fremskridtspartiet i 1972. Partiet kom i Folketinget i
> 1973 med 28 mandater og blev da landets næststørste parti.
>
> Glistrup var fortaler for afskaffelse af indkomstskatten, og han ønskede
> bureaukratiet og lovjunglen afskaffet.
>
> Glistrup var stærk modstander af den islamiske indvandring i Danmark - og
> havde mod til at frembære sin "politisk ukorrekte" holdning.
>
> Som politiker var Glistrup meget flittig og arbejdede for at forbedre alle
> danskeres forhold.
>
> Glistrup havde lune og humor. Man vil huske at han foreslog
> Forsvarsministeriet erstattet af en telefonsvarer, der siger "Vi overgiver
> os".
>
> Det var en stor skandale og et justitsmord at Glistrup blev dømt og
> fængslet
> for sine skattetransaktioner, idet Glistrup offentligt afslørede hvad
> mange andre gjorde i det skjulte uden at blive straffet.
>
> Fængselsopholdet satte sit alvorlige spor på Glistrup.
>
> Så sent som i 2005, hvor Glistrup var 79 år, blev Glistrup igen fængslet,
> denne gang for sine ytringer imod den islamiske indvandring.
>
> Glistrup vil gå over i historien som en stor politiker og nyskaber, når
> mange andre er glemt.
>
> Glistrup og Fremskridtspartiet er gennem alle årene blevet ilde set af de
> øvrige partier. Disse øvrige partier har reageret imod Fremskridtspartiet
> ved at gøre Danmark til en stedse mere gennemkontrolleret og beskattet
> stat. Derfor er der idag mere brug for Fremskridtspartiet og Mogens
> Glistrups tanker, end nogensinde før.
>
> Æret være Mogens Glistrups minde
>
Glistrups bøger kan læses på archives.org når man søger på glistrup.com

JEg er ved at få min hjemmeside op at stå igen og fandt da ud af at det
gamle er tilgængeligt idag ad den vej - også en stor citatfil som er
emneordnet og især af Nietzsche, Wilde, Goethe mm

Ring hvis du kan hjælpe mig 35861000




Lyrik (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 04-07-08 12:01

Den 04.07.2008 kl. 12:16 skrev Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk>:

> "Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> news:486defe2$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> Han holdt taler med æg og tomater i ansigtet!-Han udviste ikke det
>> mindste tegn på medfølelse med sig selv.
>
> Ja, - Fanden tage folk uden autoempati ))
> De er meget samfundsskadelige!
>
> Har den politiske korrekthed fået en ny catchphrase?
>
> Mvh
> Martin
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nej Martin. Men karaktérafvigere eller psykopater som det før hed, har
fået deres nye navn, fordi de i karaktér afviger fra det normale. Den mest
hyppige afvigelse er en manglende evne til at føle empati over for andre
mennesker. Det ville man jo betegne som ren ondskab at man kan se et
menneske lide uden at føle noget! Det fantastiske er bare at de ikke
mangler medlidenhed af ondskab! De mangler medlidenhed fordi de i deres
personlighed ikke ejer evnen for medlidenhed.

Skal man altså skelne mellem ondskab og mangelsygdom, så kan man se på
om de har medlidenhed med sig selv! Har de medlidenhed med sig selv, så er
de onde!(De har ingen medlidenhed me andre). Men har de heller ikke
medlidenhed med sig selv! Så har de manglelsygdommen-karaktérafvigelse! Så
er det selve egenskaben de mangler!

Karaktérafvigere er desværre mestre som folkeforførere og mange af
historiens diktatorer har været af den skuffe! Det er først nu hvor man
erkender deres lidelse at man kan være på vagt og fravælge dem som
landsfædre!
Folk uden medlidenhed for svage, syge, enker, faderløse, hjemløse og
lidende, skal man tage sig særligt i agt for!IMHO. Det sikreste er at lade
dem dumpe som lederkandidater. Mere demokrati i ledelsesstrukturen ville
også være en garant.

Karaktérafvigende ledere tiltrækker andre psykopater der i dem ser en
sjæleven. Men de tiltrækker desideret onde, afstumpede mennesker, der kan
føle glæde ved den onde linie i deres program! Som der netop var i det
Glistrupske program.


--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Martin Larsen (04-07-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 04-07-08 13:43

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.udrku8picof222@lyrik.local...
> Den 04.07.2008 kl. 12:16 skrev Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk>:
>
>> "Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
>> news:486defe2$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> Han holdt taler med æg og tomater i ansigtet!-Han udviste ikke det
>>> mindste tegn på medfølelse med sig selv.
>>
>> Ja, - Fanden tage folk uden autoempati ))
>> De er meget samfundsskadelige!
>>
>> Har den politiske korrekthed fået en ny catchphrase?
>>
>> Mvh
>> Martin
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Nej Martin. Men karaktérafvigere eller psykopater som det før hed, har
> fået deres nye navn, fordi de i karaktér afviger fra det normale.

Jamen det gør alle da forhåbentlig.

> Den mest hyppige afvigelse er en manglende evne til at føle empati over
> for andre mennesker.

Nej!
Den mest almindelige udgøres af hulke-stønnere, som får et ekstra kick ved
at bilde sig ind at de er udrustet med en særlig ophøjet human egenskab som
de kalder empati.

> Det ville man jo betegne som ren ondskab at man kan se et menneske lide
> uden at føle noget! Det fantastiske er bare at de ikke mangler
> medlidenhed af ondskab! De mangler medlidenhed fordi de i deres
> personlighed ikke ejer evnen for medlidenhed.

Det hænger ikke sammen Lyrik. Folk med en byld i hjernens amygdala er
primitive, og har slet intet overblik over hvad der egentlig foregår i
_omverdenen_

> Skal man altså skelne mellem ondskab og mangelsygdom, så kan man se på
> om de har medlidenhed med sig selv! Har de medlidenhed med sig selv, så er
> de onde!

Din psykologiske analyse virker præget af emotionel forstyrrelse.

> Karaktérafvigere

altså folk der afviger fra det normale...

> er desværre mestre som folkeforførere og mange af historiens diktatorer
> har været af den skuffe! Det er først nu hvor man erkender deres lidelse
> at man kan være på vagt og fravælge dem som landsfædre!

Du har helt glemt at sætte kæde på cyklen - tsk, tsk.

Mvh
Martin


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408878
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste