Om både danskere og indvandrere.
Fra : Poul E Hansen

Dato : 01-07-08 02:48

Pas på ikke at tale om vold hver gang indvandrere nævnes som et
problem. Selvom de ikke er voldelige kan de - ligesom mange danskere -
godt være dumme, og elske at gå at se dumme ud og kigges på og gerne
vil klappes som små puddelhunde - skrammel! Folk skal ikke tro de er
noget fordi de ikke er voldelige eller fordi de er voldelige, og folk
skal ikke tro de er gode nok, fordi ingen er voldelige imod dem.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 01-07-08 10:11

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> wrote in message
> Pas på ikke at tale om vold hver gang indvandrere nævnes som et
> problem.

Bare rolig, nogen gange drejer det sig bare om fx. skattesnyd eller
snyd med opholdstilladelser.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 10:39

> [...]
>noget fordi de ikke er voldelige eller fordi de er voldelige, og folk
>skal ikke tro de er gode nok, fordi ingen er voldelige imod dem.

Så det du mener er at invandrene og dem der ikke bryder sig om DF
er u-voldelige og ser dumme ud og vil klappes som små puddelhunde?
Og du vil ikke finde dig i det?
Og folk skal ikke tro de er noget fordi de ser dumme ud?
Eller de u-voldelige er muligvis dumme og ser u-dumme ud?

Hvad nu hvis man bare er lyserød og er blevet gjort dum og voldelig?

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 10:42

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Eller de u-voldelige er muligvis dumme og ser u-dumme ud?
>
> Hvad nu hvis man bare er lyserød og er blevet gjort dum og voldelig?

Er det så et krav at man skal stemme DF?

Fra : Peter

Dato : 01-07-08 11:17

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Er det så et krav at man skal stemme DF?

Du aner vist ikke engang hvordan eller hvorfor man stemmer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 11:22

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du aner vist ikke engang hvordan eller hvorfor man stemmer!
Jo jo, man sætter et kryds ud for den repræsentant man vil have i Bestyrelsen
for Virksomheden Danmark, hvorefter bestyrelsen ansætter en Ledelse.
Ledelsen ansætter derefter folk til diverse opgaver bla sikkerhed,udannelse,
bogholderi osv..Problemet er at både Ledelsen og de ansatte er begyndt
at opføre sig ualmindeligt respektløst overfor ejerne af Virksomhden. dvs
aktionærene(dem med stemmeret)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 11:56

> [...]
> bogholderi osv..Problemet er at både Ledelsen og de ansatte er begyndt
> at opføre sig ualmindeligt respektløst overfor ejerne af Virksomhden. dvs

Nu må vi jo så se om Ledelsen snart forstår at investere aktionærenes
penge rigtigt i R&D,investering i andre lande osv... Så vi kan få noget
ordentligt afkast til aktionærene.

Af en eller anden grund er der opstået den vrangforestilling i folks hoveder
at det absolut skal koste aktionærene penge at være medejere af
virksomheden.

Fra : Peter

Dato : 01-07-08 12:29

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

Din verdensanskuelse og manglene viden,
gør at videre diskussion ikke lader sig gøre.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 12:27

> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Din verdensanskuelse og manglene viden,
> gør at videre diskussion ikke lader sig gøre.

Næ, jeg ved hvad der er i folks hoveder!
Og sandheden er at så længe at virksomheden
Danmark ikke udbetaler udbytte til alle borgerne så er det ligegyldigt
med indvandring udefra, når vi giver overskud så er det en anden sag!

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-08 21:41

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> wrote in message

> Næ, jeg ved hvad der er i folks hoveder!

Jeg tror sq ikke engang, du ved hvad der sker i dit eget hovede.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-07-08 14:14

On Tue, 1 Jul 2008 12:56:19 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

<snip>

Er du skitzofren siden du hele tiden svarer dig selv...???

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-08 08:31

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Er du skitzofren siden du hele tiden svarer dig selv...???

Ja, Vi Danskere snakker med os selv hele tiden efterhånden!
DF har jo sikret sig at folk fra udlandet ikke gider
snakke med os!(eller købe vores ting)

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-07-08 11:54

On Wed, 2 Jul 2008 09:30:47 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

>Ja, Vi Danskere snakker med os selv hele tiden efterhånden!

Og "vi" betyder dig og dit andet jeg...

>DF har jo sikret sig at folk fra udlandet ikke gider
>snakke med os!(eller købe vores ting)

Jeg snakker da ellers med udlændinge dagligt....

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-08 12:48

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

BW: Det er afgørende er hvor lemlestende og dræbende de reelt er

Ca 5 gange så meget som danskere, siger statistikken, der kun medtager
domfældt vold.
Måske det er 1½ gange så slemt i virkeligheden?
De skal ud, skal de.
Og det bør debateres mest muligt og gerne mens de hører det.

Man stjæler ikke fra værtens bord,
når man er en høflig gæst,
men de både stjæler og voldtager og lemlester selvom de har fået redning fra
tortur og henrettelse af vor flygtningehjælp