Akbars Panzer!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-08 23:25

Jeg gider ikke skrive i denne nyhedsgruppe imorgen, Da jeg regner
med at tage ned for at inspicere de mægtige fæstningsværker ved den
Dansk/Tyske Grænse, Ifølge pressen er vi jo omringet af blodtørstige
muslimer. Så nu vil jeg ned og se verdens 8. vidunder som jo kraftedme
åbenbart holder de Muslimske Panzer divisioner ude af kongeriget!

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-07-08 00:10

Peter Nicolaysen wrote:
> [...]
> muslimer. Så nu vil jeg ned og se verdens 8. vidunder som jo kraftedme
> åbenbart holder de Muslimske Panzer divisioner ude af kongeriget!

Godt, så: Husk at tage din pik i hånden og vift frejdigt rundt med den ad
både danske og tyske toldbetjente ved samme lejlighed, så vi andre lige kan
få en ca. 3-4 måneders tiltrængt fred for dit hjerneforstyrrede ævl herinde,
så er du rigtig flink...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 09:51

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> 3-4 måneders tiltrængt fred for dit hjerneforstyrrede ævl herinde, så er du rigtig

Det er ikke engang løgn, jeg er blevet hjerneforstyrret!
og kan ikke tænke klart! Og har fået sår på hænderne!
Og for første gang i mit liv har jeg planlagt at slå på et
andet menneske! I ren desperation!
Så jeg kan få en pause fra mareridtet der har varet i 11år!

Så muligvis er jeg fra i morgen af blevet en voldelig person også!
Hvis jeg kan få mig selv til det!

Fra : Michael Weber

Dato : 01-07-08 21:53

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> andre lige kan få en ca. 3-4 måneders tiltrængt fred for dit
> hjerneforstyrrede ævl herinde, så er du rigtig flink...

For mange fester med DF´s "The Swingin´ Dicks - All horn all night featuring
P*K" ?
Hva´ fanden.....swinger man længe nok, må noget vel for helvede hænge på....

Som Richard Ragnnald sang...
Kære lille Pia, Kære lille Pia....tralalaj..

eeewwww...

Michael Weber
tavug ryggvy eriryp n hbl g´aren