Med æren i behold...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 30-06-08 22:20

En helt enkeltstående episode:

http://ekstrabladet.dk/112/article1027898.ece

Men æren, den er i behold!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-08 23:16

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen news:OYKdne3x6N-Q0_TVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> En helt enkeltstående episode:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1027898.ece
>
> Men æren, den er i behold!

Det er kraftedme for åndsvagt, når hun bliver myrdet i Pakistan
så er hun en Dansk kvinde der er blevet myrdet af barbare, men
hvis hun var blevet myrdet i Danmark havde dit indlæg heddet
"En Hættemåge mindre, håb for Danmark endnu"

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 01-07-08 08:55

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> wrote in message
> [...]
> hvis hun var blevet myrdet i Danmark havde dit indlæg heddet
> "En Hættemåge mindre, håb for Danmark endnu"

Er du glad nu?

http://www.berlingske.dk/article/20080630/danmark/706300046/

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-08 12:52

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:idSdnfI8P513f_TVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> wrote in message

> Er du glad nu?

Løsningen er ikke at aflive fødemaskinerne
De skal udvises
Og Pia gør klogt i at DF kommer i medierne på pakistansk barbari
Det profilerer vor retfærdige sag imod Islam.

Politit bør ikke prioritere sagen og sende bettjente til Pakistan, for så
dansk var hun ikke - mordet skal pakierne selv udforske
Men politiet elsker at rejse....

Fra : Peter

Dato : 01-07-08 14:19

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis hun var blevet myrdet i Danmark havde dit indlæg heddet
> "En Hættemåge mindre, håb for Danmark endnu"

Hun er formel dansker, men hun er muhamedaner, og det har intet med danskhed
at gøre,
så ja, én hættemåge mindre uanset at hun ike kunne føde flere muhamedander,
er håb for danmark
- lad dem endelig slå hinanden ihjel, det skal vi da ikke blande os i.
Husk vi tildeler dem særregler og føjer os i andre henseender for deres
middelalderlige krav.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 14:15

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
> - lad dem endelig slå hinanden ihjel, det skal vi da ikke blande os i.
> Husk vi tildeler dem særregler og føjer os i andre henseender for deres
Vi kunne jo også bare svine dem allesammen til hele tiden. Og stå og grine
spasset når Al Queda viser deres halv kineser raket frem som nok står
nede i Afrika

Tape hva for en 2?

Dong dit røvhul.

Fra : Peter

Dato : 01-07-08 14:30

> [...]
> Vi kunne jo også bare svine dem allesammen til hele tiden. Og stå og grine
> spasset når Al Queda viser deres halv kineser raket frem som nok står

Måske maskinen du sidder og skriver på, får dig til at tro du både kan tænke
og skrive,
men det er kun en maskine, du fortæller den hvad den skal,
uanset megagigabyte og extreme dit og dat..

- det jeg ser er skrevet at en total tumpe, på et for ham total ubrugeligt
værktøj.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 16:49

> [...]
> uanset megagigabyte og extreme dit og dat..
>
> - det jeg ser er skrevet at en total tumpe, på et for ham total ubrugeligt værktøj.

Nej hun virker fint når hun er tæmmet ordentligt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 17:12

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Nej hun virker fint når hun er tæmmet ordentligt!

Problemet er selvfølgelig at hvis man bruger cpu-burnin forkert
http://users.bigpond.net.au/CPUburn/

så risikere man at lortet bliver ustabilt når man kører SuperPrime
http://www.superprime.org/

Og så vinder man ingen ting
http://www.mersenne.org/prize.htm

Ytringsfrihed?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 17:54

More Prizes
http://www.geotimes.org/july08/article.html?id=nn_afghanistan.html
& more DONG
http://www.google.dk/search?hl=da&q=DONG&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 18:02

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

Dong et sted er godt, Dong et andet sted er dårligt

Dine ord gør DONG et forkert sted! Mine det rigtige!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 18:18

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
>

> Dong et sted er godt, Dong et andet sted er dårligt
>
> Dine ord gør DONG et forkert sted! Mine det rigtige!

Og du kan bare spørge kvinderne ad! Min DONG er bedre end din!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-07-08 18:22

On Tue, 1 Jul 2008 19:18:00 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

>Og du kan bare spørge kvinderne ad! Min DONG er bedre end din!

Det er 5. gang du snakker med dig selv...

Gå hen til den rare mand i hvid kittel... Han skal nok vise dig hen
til din seng....

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 19:17

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er 5. gang du snakker med dig selv...
>
> Gå hen til den rare mand i hvid kittel... Han skal nok vise dig hen
> til din seng....

med andre ord Ding Dong?

Her siger den kun Ding medmindre du er mellem 18 og 30 år
har langt hår og større bryster end mig!

btw. Det er nok kun rødstrømperne der ikke vil have DONG
i Afghanistan men dem er der også noget galt med!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 21:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

Russerne vil åbenbart heller ikke have Dong fra Afrika siden
de har bygget en flådebase i Syrien, lige i fugleflugts linje
mellem Moskva og en mulig Dong i Afrika
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=2829

http://en.wikipedia.org/wiki/Taepodong-2

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-08 22:33

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> wrote in message
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
>

> Dong et sted er godt, Dong et andet sted er dårligt
>
> Dine ord gør DONG et forkert sted! Mine det rigtige!

LOL hvem sagde skizofren ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-07-08 22:42

On Tue, 1 Jul 2008 23:33:13 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> wrote in message

>LOL hvem sagde skizofren ?

Ja, jeg er mere og mere sikker på at jeg gættede rigtigt...

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 14:26

> [...]
> Vi kunne jo også bare svine dem allesammen til hele tiden. Og stå og grine
> spasset når Al Queda viser deres halv kineser raket frem som nok står

Så kan du spise en Aspirin
http://www.mega.nu:8080/ampp/khartoumbomb.html

Nå nej! "De onde" har ødelagt dem! De troede det var en Kineser!
Nu har de hovedpine allesammen og er skidesure,
og måske har de fået et par Kinesere!

Fra : hanzen

Dato : 01-07-08 14:00

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:OYKdne3x6N-Q0_TVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> En helt enkeltstående episode:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1027898.ece
>
> Men æren, den er i behold!

Hvad pokker laver ægtemanden her i landet?
Smid ham hen hvor han hører til.

Og så kommer de Radigales lille slimede bøssekarl og jamrer
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/07/01/133307.htm
Vi behøver en undersøgelse af, hvad der virker mod tvangsægtekaber og
æresdrab, siger partiets retsordfører, Simon Emil Ammitzlbøll

Det skulle de have tænkt på inden de lukkede alle de middelaldertosser ind i
landet, men jeg tror man kan komme langt med tæsk og udvisning.
--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 01-07-08 18:08

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> wrote in message

> [...]
> i en meddelelse news:OYKdne3x6N-Q0_TVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...

> Hvad pokker laver ægtemanden her i landet?

Ægtemanden (dvs. morderens bror) venter da kun på at livsforsikringen bliver
udbetalt.
Æres-mordere får normalt ikke lang tids straf i det pakistanske retssystem,
så han kan nok også snart få glæde af en lille mio. kr.

Fra : Jens G

Dato : 01-07-08 19:38

On Tue, 1 Jul 2008 19:07:41 +0200, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

> [...]
>Æres-mordere får normalt ikke lang tids straf i det pakistanske retssystem,
>så han kan nok også snart få glæde af en lille mio. kr.

Jeg hørte med et halvt øre noget på TV2 nyhederne der lød i retning af
at æresdrab hører ind under islamisk lov i Pakistan, så hvis den
krænkede part, altså ægtemanden, tilgiver morderen, så er han
straffri.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-08 19:58

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen news:cKudnZl-hJLB-ffVnZ2dnUVZ8uednZ2d@giganews.com...
> [...]
> Æres-mordere får normalt ikke lang tids straf i det pakistanske retssystem,
> så han kan nok også snart få glæde af en lille mio. kr.

Se det er den slags retorik der gør det mere sandsynligt at vi får DONG
i Afrika og det er der en masse sygdom og dårligskab forbundet
med i øjeblikket.

Fra : Kim2000

Dato : 02-07-08 07:32

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vi behøver en undersøgelse af, hvad der virker mod tvangsægtekaber og
> æresdrab, siger partiets retsordfører, Simon Emil Ammitzlbøll

Er det ikke typisk akademiker partiet, man skal _undersøge_, der skal
nedsættes en _ekspertgruppe_, der skal ditten og datten. Radikale kan og tør
bare ikke træffe en beslutning, eller have en holdning, uden at 23 eksperter
bakker dem op, som man så kan skyde skylden på efterfølgende.

Der er forresten flere ekspertundersøgelser og udvalg i dag end da Fogh
lavede "oprydningen" efter Nyrup. Minimalstatens fortaler har bestemt taget
et nyt standpunkt.

(...)

> Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
> »Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
> der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Hvis der virkelig lå en tophemmelig base under indlandsisen, tror Søvndal så
at statsministeren ville bekræfte det???