Vigrid-jødene linker til meg
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-06-08 19:58

Vigrid prøver å knytte meg opp mot dem, ser det ut til. De har "stjålet"
bildet mitt og har en link til en av sidene mine (som har blitt forandret
noe).

http://www.vigrid.net/bilder/kommentarer/silverwolf.jpg

Sto jødene Silverstein og Wolfowitz bak 9/11?

Maktelitens eneste etiske regel er å befeste og utvide egen makt. Den
internasjonale makteliten i vår del av verden består hovedsakelig av jøder
samt deres lakeier som er integrert i jødenes finans-, politikk- og
mediehegemoni.

Hvorvidt de som står bak denne videosnutten har rett eller ikke i sine
påstander er egentlig irrelevant. Det kan være andre personer som står bak,
men det som er relevant er at de har hengt bjellen rundt kattens hals. Vi
tror det er den riktige katten som har fått bjellen på. Mange som er enige i
at 9/11 var en svart operasjon for å fremme utviklingen av den fascistiske
ZOG-staten peker på andre som CIA, Mossad og deres like.

Sannheten får vi kanskje aldri vite eller bevist, men utviklingen etterpå
har vist med all tydelighet at makteliten utnyttet situasjonen som om de
selv hadde skapt den.

På tide å rydde opp i søpla!
http://www.vigrid.net/linkjewsa911.htm

Hvorvidt jeg har rett eller ikke i at Silverstein rev ned byggene sine, er
visstnok irrelevant. Det som er mer relevant er at Vigrid tror jeg har hengt
bjellene rundt riktig katts hals...

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-06-08 20:04

> På tide å rydde opp i søpla!
> http://www.vigrid.net/linkjewsa911.htm

9/11-teoriene florerer
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1380915.ece

Vi ler godt av kosher norsk massemedia og deres dekkoperasjoner for å
beskytte zionistene mot uønsket oppmerksomhet. Utfra vår erfaring med
Aftenposten må slagordet deres være: "Solid bakgrunn for jødiske meninger".

Hvem som sto bak 9/11 er temaet i den øverste artikkelen. Vårt tips er å
lese den nederste artikkelen først. Langt nede er en link til en engelsk
artikkel om Durban-konferansen i august 2001. Dengang visste vi i Vigrid at
noe måtte skje som ville gi jødene anledning til å gå på en global offensiv.
Kort etter fikk vi 9/11 og Imperiet slo til.

Alvoret i 9/11-beskyldningene mot jødene, zionistene og deres lakeier og
agenda er nådd så langt at kosher massemdia setter inn de tunge kanonene
sine for å stoppe spekulasjonene. Aftenposten stiller derfor med superjøden
Jahn Otto Johansen og dermed gir de oss rett igjen.
http://www.vigrid.net/linkjewsa911.htm

Aftenposten:

Hvorfor kollapset Tvillingtårnene?

Og enda viktigere, hvorfor kollapset det tredje tårnet, en 47-etasjers
skyskraper under navnet World Trade Center 7, selv om bygningen ikke var
truffet av noe fly?

Om man skal tro en meningsmåling bestilt av 9/11Truth og utført av byrået
Zogby International i mai i år, der 1200 personer fra hele USA ble spurt, må
resultatet være nedslående for amerikanske myndigheter:

43 prosent visste ikke at World Trade Center 7 også raste sammen, mens 38
prosent mente at denne bygningens kollaps burde ha vært gransket.

http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

SuperJøden:

http://media.aftenposten.no/archive/00423/_070651_br_d_jpg_423562f.jpg

- Bush-administrasjonen har løyet så mye at det skaper grobunn for
konspirasjonsteorier, mener NRK-veteran Jahn Otto Johansen.

Litt ned i artikkelen:

- I dag er vi veldig usikre og redde for fremtiden, og da er det mange som
kjøper de mest vannvittige konspirasjonsteorier. Blant annet at jødene kom
seg ut av World Trade Center før det falt, som er rent tøv og sprøyt.
Likesom alle de andre konspirasjonsteoriene, blant annet (...) at den
amerikanske regjeringen stod bak 11. september. Det finnes ikke grunnlag for
noe av det, sier Johansen...
-----------------------

At Bush lyver om 11. september er en god grunn til å tro at han har noe å
skjule i den forbindelse...

Når jeg leste denne artikkelen første gang, så hadde jeg 7-8 måneder
tidligere sett de første bevisene for at 11. september var en "inside job".
Jeg hadde ikke hørt noe om jøder i denne forbindelse før SuperJøden nevnte
dette.

--
Trond Halvorsen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-08 17:48

"Trond Halvorsen" <trond-h@getmail.no> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.vigrid.net/bilder/kommentarer/silverwolf.jpg
>
> Sto jødene Silverstein og Wolfowitz bak 9/11?

Det var muslimer i rutefly!

(Og det kraftedme mig der bliver kaldt vanvittig herinde altid)

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.