Røg Politik
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-08 18:45

Så, Nu holder jeg op med at ryge!

Og eftersom jeg ikke stemmer DF, kommer jeg
ikke om et par dage med en eller anden dårlig løgnhistorie
om hvorfor at det er nødvendigt for mig personligt at blive
ved med at ryge for at støtte de fattige tobaks farmere i
Central Amerika sådan at de har råd til at købe mindst
en kop mudret vand om dagen til deres 12 børn.

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-06-08 18:52

"Peter Nicolaysen" skrev i en meddelelse

> Så, Nu holder jeg op med at ryge!

Fint , så mangler vi bare at få begravet urnen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-08 19:27

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Fint , så mangler vi bare at få begravet urnen.

Det er nu bevist at ved indtagelse af store mængder
hvidløg hver dag gøres folks hovedform rundere og ifølge
ledende Frenologer derfor mere intelligente.

Virkningen af overstående forsvinder åbenbart hvis man tygger tyggegummi,
spiser pastiller eller børster tænder.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-06-08 21:06

Peter Nicolaysen wrote:
> [...]
> Central Amerika sådan at de har råd til at købe mindst
> en kop mudret vand om dagen til deres 12 børn.

Enten er du skruet meget mærkelig sammen oven i hovedet ellers
har du en sjov humor.

Nå, men anyway...
*roflmao*

Michael Weber

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-06-08 21:13

Det første...

Fra : Michael Weber

Dato : 29-06-08 21:28

S. A. Thomsen wrote:

> Det første...

Når du læser hans indlæg, prøv at læs dem som
en blanding af Politikens ATS og Monty Python.

Michael Weber

Fra : Michael Weber

Dato : 29-06-08 21:51

Michael Weber wrote:

> Når du læser hans indlæg, prøv at læs dem som
> en blanding af Politikens ATS og Monty Python.

....og Douglas Adams!
(som skrev bogen Hitchhikers Guide to the Galaxy)

Michael Weber

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-06-08 22:11

On Sun, 29 Jun 2008 22:51:26 +0200, "Michael Weber"

>...og Douglas Adams!
>(som skrev bogen Hitchhikers Guide to the Galaxy)

Havde han ikke haft et sygeligt had mod en bestemt gruppe mennesker
(mere ekstremt end Egon's had mod DJØF'ere), så kunne han da MÅSKE
være sjov, men................

Fra : Sten Schou

Dato : 30-06-08 13:30

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Havde han ikke haft et sygeligt had mod en bestemt gruppe mennesker
> (mere ekstremt end Egon's had mod DJØF'ere), så kunne han da MÅSKE
> være sjov, men................

Du skal så lige huske, at de mennesker han har et sygeligt had imod, er det
helt legitimt at have et sygeligt had imod.

Hilsen Sten

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-06-08 13:44

On Mon, 30 Jun 2008 14:30:09 +0200, "Sten Schou" <dot@dotdot.com>
wrote:

>Du skal så lige huske, at de mennesker han har et sygeligt had imod, er det
>helt legitimt at have et sygeligt had imod.

Øhhhhh... Hvordan det...???

Et "sygeligt had" kan da aldrig være legitimt...

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-06-08 22:10

S. A. Thomsen skrev den 29-06-2008 22:13:

> Det første...

It takes one, to know one.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : mr

Dato : 30-06-08 09:09

> Enten er du skruet meget mærkelig sammen oven i hovedet ellers
> har du en sjov humor.

en sjov humor ..... ja det er ikke utænkeligt. Genialt tænkt Michael

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-08 16:23

mr wrote:

> en sjov humor ..... ja det er ikke utænkeligt. Genialt tænkt Michael

youtube-> Jeff Dunham "Achmed the dead terrorist"

"SILENCE....i KILL you!"

Michael Weber
tavug ryggvy eriryp n hbl g´aren

Fra : Rea721

Dato : 29-06-08 23:53

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så, Nu holder jeg op med at ryge!

Who gives a fuck.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-08 23:58

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Who gives a fuck.

Nej det er en privatsag
Min spejderfører røg dog ofte i små lokaler så vi fik røde irriterede øjne -
det var LIDT uetisk

Jeg så idag et gammelt DR2 program med min ven fra Zimbabwe, Wolle Kirk,
som har fået et øje slået ud af Mukabes voldsbander, fordi han var en
populær godsejer.

Han angreb klogt vor intolerance mod rygere.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-08 15:21

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Så, Nu holder jeg op med at ryge!

Fordi priserne på en pakke cigaretter er sat ned til
5kr. har jeg købt en enkelt pakke!