Sund Politik!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-08 11:39

Det er nu bevist at ved indtagelse af store mængder
hvidløg hver dag gøres folks hovedform rundere og ifølge
ledende Frenologer derfor mere intelligente.

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-08 11:43

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Det er nu bevist at ved indtagelse af store mængder
> hvidløg hver dag gøres folks hovedform rundere og ifølge
> ledende Frenologer derfor mere intelligente.

Virkningen af overstående forsvinder åbenbart hvis man tygger tyggegummi,
spiser pastiller eller børster tænder.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-06-08 13:31

On Sun, 29 Jun 2008 12:42:36 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Virkningen af overstående forsvinder åbenbart hvis man tygger tyggegummi,
>spiser pastiller eller børster tænder.

For h...... hvor er du blæst i låget....

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-08 14:31

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> For h...... hvor er du blæst i låget....

Du lugter allerede grimt! Indrøm det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-08 15:01

> [...]
> 4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,

Desuden er allicin sundt for dig! Naturens Antibiotika og alt det!
Det kan være det kurere din politiske sindsyge.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-06-08 16:20

On Sun, 29 Jun 2008 16:01:27 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Desuden er allicin sundt for dig! Naturens Antibiotika og alt det!
>Det kan være det kurere din politiske sindsyge.

"politiske sindsyge"...??? Den var da vist ny...

For øvrigt kender du ikke noget til mit politiske ståsted...

Hint: Det er IKKE DF...

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-08 17:02

> "politiske sindsyge"...??? Den var da vist ny...
>
> For øvrigt kender du ikke noget til mit politiske ståsted...
>
> Hint: Det er IKKE DF...

Det virkede hurtigere end jeg havde forventet

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-06-08 18:00

On Sun, 29 Jun 2008 18:01:38 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Det virkede hurtigere end jeg havde forventet

Du er måske ikke sindsyg mere...???

Fra : /Peter

Dato : 29-06-08 13:44

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nu bevist at ved indtagelse af store mængder
> hvidløg hver dag gøres folks hovedform rundere og ifølge
> ledende Frenologer derfor mere intelligente.

Det er også fakta at hvis man beder fem gange dagligt til en pædofil
landevejsrøvere, så er man sikret evig forsørgelse i sit jordiske liv.
Alle dem der ikke beder fem gange dagligt bidrager med ydelserne - og de
er sgu enige om det!

Fra : @

Dato : 30-06-08 00:39

On Sun, 29 Jun 2008 14:43:56 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
>

>Det er også fakta at hvis man beder fem gange dagligt til en pædofil
>landevejsrøvere, så er man sikret evig forsørgelse i sit jordiske liv.

du glemte alle jomfruerne i paradis

det tæller en hel del for de overtroiske

>Alle dem der ikke beder fem gange dagligt bidrager med ydelserne - og de
>er sgu enige om det!

ja de er alle rørerende enige om at være ravende skøre

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Jesper

Dato : 29-06-08 13:49

Peter Nicolaysen <pnic@mail.dk> wrote:

> Det er nu bevist at ved indtagelse af store mængder
> hvidløg hver dag gøres folks hovedform rundere og ifølge
> ledende Frenologer derfor mere intelligente.

Er det så øresundspolitik? Eller måske er det bæltpolitik.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 29-06-08 18:33

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> wrote in message
> Det er nu bevist at ved indtagelse af store mængder
> hvidløg hver dag gøres folks hovedform rundere og ifølge
> ledende Frenologer derfor mere intelligente.

Ja, ellers må der flere grøntsager til:

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12556294.html

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-08 19:34

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen news:_Y2dnRGiQ_PUWvrVRVnygQA@giganews.com...

> Ja, ellers må der flere grøntsager til:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12556294.html

I det mindste, var det ikke en minibus fyldt med DF´er der ville
ned og holde øje ved grænsen, som kørte forkert og endte med
at stå ved hegnet til en kalkun farm i Flensborg og skabe sig åndsvagt
fordi Tyskerne ikke kunne tale Dansk!