Fokus
Fra : Peter

Dato : 27-06-08 07:07

Nu er det sådan at mennesker der fokuserer på dårlige egenskaber hos andre,
bliver ved med det og det forstærkes faktisk, man skal så prøve at finde
bare én enkelt god side og fokusere på det så kommer de andre gode sider
frem helt af sig selv.

Da der er rigtig mange herinde og sikkert også andre steder, har det sådan
overfor de fremmede utilpassede tilrejsene, vil jeg da gerne have at de der
har gode ting at fortælle, fortæller det her, og det skal ikke bar være
"billige pizzaer":

Vi glæder os alle til at høre bare et lillebitte kvæk om hvad godt eller
positivt I ser i de utilpassede fremmede tilrejsene som der skrives så meget
dårligt om.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-06-08 08:42

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
> ser i de utilpassede fremmede tilrejsene som der skrives så meget dårligt om.

De utilpassede?

Spørgsmålet er om de bliver gjort utilpassede? Og hvordan kan du forvente at
en person der konstant bliver chikaneret er istand til at falde til og viser hvad de
eventuelt er istand til?

Men som altid så betyder tilførsel af viden udefra og en anden måde at gøre tingene
på, at det er den bedste måde der vinder og resultatet er vi alle bliver forbedret.
Desuden er det jo værd at påpege at de mennesker som bliver nødt til at flytte eller
flygte fra deres hjemland jo som regel har en grund til det dvs. dem der tør sige
ting som i deres hjemland er upopulære ect ect. Og det er altid en god ting at få
nogle
mennesker ind som kan tænke for sig selv, og ikke bare er droner
(der bare står og heiler føren eller hvad de nu kalder de politiske ledere i deres
hjemland).

De finder sig så heller ikke i den sindsyge rengørings kone og hendes trænede
chimpansers vanvid i deres nye land må man gå ud fra.

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : Peter

Dato : 27-06-08 09:26

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> De utilpassede?
>
> Spørgsmålet er om de bliver gjort utilpassede?

Jamen, der er da ganske givet VORES skyld de er utilpasssede, der bliver
simpelhen ikke gjort NOK, for at tilpasse dem, men kom kun med nogle
forbedringsforslag.
Hvis viljen ikke der er er der ingen der kan.

> Og hvordan kan du forvente at
> en person der konstant bliver chikaneret er istand til at falde til og
> viser hvad de
> eventuelt er istand til?

Sludder

> [...]
> forbedret.

> Desuden er det jo værd at påpege at de mennesker som bliver nødt til at

DET er jo ikke KUN flygtninge der er fremmede her i landet, det flyder
med frivilligt tilrejsene gennem årtier, hvad med dem?

Sygt sludder fra ende anden!

Fra : Peter

Dato : 27-06-08 09:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> De utilpassede?

Du svarer med et spørgsmål og en syg selvopfunden påstand,
men ikke på det der blev spurgt om, svar venligst,
så kan vi tage den anden diskussion en anden dag.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-06-08 10:50

On Fri, 27 Jun 2008 09:41:30 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>De finder sig så heller ikke i den sindsyge rengørings kone og hendes trænede
>chimpansers vanvid i deres nye land må man gå ud fra.

Hvem er denne rengøringskone du vrøvler om...???

Fra : @

Dato : 27-06-08 12:50

On Fri, 27 Jun 2008 11:50:21 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvem er denne rengøringskone du vrøvler om...???

PN forestiller sig at DF er årsagen

det er jo ikke tilfældet DF er netop resultatet af alt for mange
fritgående muhamedanere her i landet

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-06-08 13:31

On Fri, 27 Jun 2008 13:50:21 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>PN forestiller sig at DF er årsagen

Men de har da ikke nogen rengøringskoner derinde... De har en gammel
hjemmehjælper, med det er åbenbart ikke hende han taler om...

>det er jo ikke tilfældet DF er netop resultatet af alt for mange
>fritgående muhamedanere her i landet

Ja, hvis de naive røde fjolser ikke havde importeret problemer (folk
fra underudviklede lande) i så store mængder, så havde DF slet ikke
eksisteret....