IE lukkes ned?!
Fra : Brian Nilsson

Dato : 22-07-01 00:28

Hej

Nogen gange (ikke altid), når jeg er på nettet kommer win98 med meddelelsen
at IE har begået en ulovlig hanlig og lukkes. Ganske rigtigt IE vinduet
lukkes. Fint nok. Men det er jo lige så når man så trykker på "Luk" så
skulle "ulovlig" vinduet gerne forsvinde, men nej det bliver på skærmen. Ok,
tænker man så, en genstart skulle vel orde det problem. Men nej, det er
umulig at genstarte Win98, den kommer med der er et program der ikke svar,
og når jeg trykker "Afslut program" sker der ikke noget. Så er der kun en
måde at "genstarte" på, nemlig med "Power" eller "Reset".

Hvorfor kommer den med det, og jeg undgå det uden at skifte Win98 ud eller
IE

MSIE version nr. 5.00.2615.200

--
Clear Sky
Brian Nilsson - bln(a)ofir.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-07-01 01:42

"Brian Nilsson" <bln@movemeofir.dk> skrev:

> [...]
> måde at "genstarte" på, nemlig med "Power" eller "Reset".
>
> Hvorfor kommer den med det, og jeg undgå det uden at skifte Win98 ud eller

Jeg havde samme problem på specielt Win98, men oplevede det
faktisk aldrig på Win98SE. På Win98 havde jeg også tit den her
ala: "IE forårsagede en ugyldig sidefejl i Kernel32.dll bla. bla. bla."
Jeg tror dog nærmere det er et IE-problem end et Windows-problem,
men det er kun et gæt.
Mit råd er at prøve en opdatering til IE5.01 SP2 som efter min mening
er den mest stabil IE af dem alle. Jeg er lige gået tilbage til den igen
fremfor IE5.5 SP1 som jeg ikke synes kører særlig godt her på min
PC. (Win2k Pro DK.)

Du kan hente den her:
<http://www.microsoft.com/downloads/search.asp?LangID=3&LangDIR=DA>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 22-07-01 18:02

Hej igen.

Madsen skrev:
"Du kan hente den her:
<http://www.microsoft.com/downloads/search.asp?LangID=3&LangDIR=DA>"

Takker for svaret. Jeg vil prøve, det kan jo ikke bliver værre

--
Clear Sky
Brian Nilsson - bln(a)ofir.dk