Rart at retfærdigheden sejre.
Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-06-08 13:15

-Q_Start
Byret: Iraker skal udvises

En 38-årig iraker får ikke lov til at blive i Danmark, men skal
udvises, fastslår Københavns Byret. Aktivister demonstrerede foran
byretten

Det lykkedes ikke en 38-årig udvist iraker at få sløjfet sin
udvisningsdom i Københavns Byret i dag.

Manden er dømt til udvisning oven i en straf på to et halvt års fængsel
for seksuelle overgreb på et barn under 15 år.

30-40 aktivister fra initiativet "Stop Udvisningerne" demonstrerede
foran byretten. De blev mødt af en politistyrke, som sørgede for, at
demonstranterne ikke fik adgang til retsbygningen, der blev låst af.

Irakerens advokat, Gunnar Homann, har under retssagen lagt vægt på, at
mandens familierelationer i Danmark har ændret sig markant siden
udvisningsdommen, idet han har fået endnu et barn med sin hustru, der
har opholdstilladelse i Danmark. Men det hjalp altså ikke i byretten.

Tre andre udviste irakere venter på at få deres sag for retten, mens
otte er udvist og tilbage i Irak.
-Q_Slut

Bare synd vi skal fodre ham i 2+ år inden han ryger retur.

Fra : Peter

Dato : 24-06-08 13:30

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er udvist og tilbage i Irak.
> -Q_Slut
>
> Bare synd vi skal fodre ham i 2+ år inden han ryger retur.

Kan han ikke afsone i hjemlandet?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-06-08 13:25

Peter skrev:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kan han ikke afsone i hjemlandet?

Ville være en god ting, hvis det var muligt.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-06-08 14:18

On Tue, 24 Jun 2008 14:24:46 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

>Ville være en god ting, hvis det var muligt.

Danmark kan da tilbyde at betale udgifterne til det Irakiske
fængselsvæsen (plus en bonus)...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-06-08 19:15

S. A. Thomsen skrev den 24-06-2008:

> Danmark kan da tilbyde at betale udgifterne til det Irakiske
> fængselsvæsen (plus en bonus)...

De kan nok ikke "snydes" med den slags

Fra : Peter

Dato : 24-06-08 13:31

> [...]
> er udvist og tilbage i Irak.
> -Q_Slut
>
> Bare synd vi skal fodre ham i 2+ år inden han ryger retur.

..... et nakke skud til faren
og hjemsendelse af ungerne til aftjening af deres værnepligt.

Fra : Peter

Dato : 24-06-08 13:37

> [...]
> byretten. De blev mødt af en politistyrke, som sørgede for, at
> demonstranterne ikke fik adgang til retsbygningen, der blev låst af.

HVAD er det for nogle SVIN der stiller sig op
for at forsvare en fremmed pædofil voldtægtsforbryder?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-06-08 13:47

Peter skrev den 24-06-2008:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> HVAD er det for nogle SVIN der stiller sig op
> for at forsvare en fremmed pædofil voldtægtsforbryder?

Kim R Larsen, Hans Jørgensen, Arne Wilstrup, Peter Heide og nogle
autonome, er mit gæt.

Fra : Peter

Dato : 24-06-08 14:06

> Kim R Larsen, Hans Jørgensen, Arne Wilstrup, Peter Heide og nogle
> autonome, er mit gæt.

Jeg har skrevet til dem på stopudvisningerne@gmail.com
<stopudvisningerne@gmail.com>
for at høre hvilke svin de er.

Fra : Peter

Dato : 24-06-08 14:20

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse news:4860ef38$0$56776

> Jeg har skrevet til dem på stopudvisningerne@gmail.com
> <stopudvisningerne@gmail.com>
> for at høre hvilke svin de er.

Og jeg håber rigtig mange også vil sende en svinehilsen til
stopudvisningerne@gmail.com
> <stopudvisningerne@gmail.com>

Kun svin vil forsvare og og på den måde retfærdiggøre en fremmed
pædofil voldtægtsforbryders handlinger.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-06-08 15:58

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
> stopudvisningerne@gmail.com
>

> Kun svin vil forsvare og og på den måde retfærdiggøre en

1. hvorfra ved du at manden er pædofil?
2. hvorfor mener du at enhver anklaget ikke har ret til et
forsvar?
3. hvorfor mener du at nogle af os vil forsvare forbrydelser
af den art?

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-06-08 16:16

Arne H. Wilstrup wrote:

> 1. hvorfra ved du at manden er pædofil?

I denne nyhedsgruppe mener dine politiske meningsfæller, at det er
ligegyldigt at bevise noget. Man kan bare kalde dem skyldige.
Præcis som dine forbilleder med Honecker i spidsen plaffede deres medborgere
ned for et godt ord.

--
Kurt Lund

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-06-08 20:01

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen

> I denne nyhedsgruppe mener dine politiske meningsfæller, at
> det er ligegyldigt at bevise noget. Man kan bare kalde dem
> skyldige.

Så du er altså massemorder? Du kan jo ikke bevise noget og
ønsker det tilsyneladende heller ikke, men kaste med mudder er
du god til.

> Præcis som dine forbilleder med Honecker i spidsen plaffede
> deres medborgere ned for et godt ord.

akkurat som dine forbilleder med Hitler i spidsen myrdede
6.mio mennesker fordi de var jøder.

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-06-08 20:31

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen

> Så du er altså massemorder? Du kan jo ikke bevise noget og
> ønsker det tilsyneladende heller ikke, men kaste med mudder er
> du god til.

Og hvad er det så for en, fuldstændig ude af sammenhængen, påstand?
Der sprang kæden endnu en gang for dig.

> akkurat som dine forbilleder med Hitler i spidsen myrdede
> 6.mio mennesker fordi de var jøder.

Jeg noterer mig at du ikke tibageviser det billede af dig, som du gennem
utallige indlæg gennem årene har malet af dig selv.

Jeg noterer mig endvidere, at du uden hold i noget beskylder mig for at have
Hitler som forbillede, hvilket er helt forkert - og meget mere end du aner.

Du er et sørgeligt eksempel på, hvad mennesket kan udvikle sig til, når det
er værst.

--
Kurt Lund

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-06-08 22:07

> [...]

> Jeg noterer mig at du ikke tibageviser det billede af dig,
> som du gennem utallige indlæg gennem årene har malet af dig

Jeg noterer mig at du ikke tilbageviser det billede af dig som
> [...]
> forkert - og meget mere end du aner.

Jeg noterer mig endvidere at du uden hold i noget beskylder
mig for at have Honecker som forbillede hvilket er forkert -

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-06-08 22:17

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> og meget mere end du aner.

> Du er et sørgeligt eksempel på hvad mennesket kan udvikle sig

Føles det godt at opføre sig som et 5-årigt barn, som gentager sætninger,
fordi det ikke kan argumentere?
Du er godt klar over, at du er rent til grin, ikke?
Jeg har ikke andet end foragt tilovers for dig og dine ligesindede.

--
Kurt Lund

Fra : Kert Rats

Dato : 24-06-08 23:54

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du er godt klar over, at du er rent til grin, ikke?
> Jeg har ikke andet end foragt tilovers for dig og dine ligesindede.

Willer har aldrig haft ret manges respekt, hverken før eller nu,, men heller
ikke dét er Willer klar over.

Venligst

Kert Rats

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-06-08 04:36

> [...]

Du er godt klar over at du er rent til grin, ikke?

> Jeg har ikke andet end foragt tilovers for dig og dine

Jeg har ikke andet end forargt tilovers for dig og dine
ligesindede.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-08 07:21

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Føles det godt at opføre sig som et 5-årigt barn som gentager
> sætninger fordi det ikke kan argumentere?

LOL, gør foden ondt ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-06-08 09:27

Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:

Hvor gammel er det nu du er Arne?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 25-06-08 13:10

Hans mentale alder med et 0 bagved...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-06-08 16:18

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-06-08 18:21

On Wed, 25 Jun 2008 14:09:50 +0200, S. A. Thomsen wrote:

> Hans mentale alder med et 0 bagved...

Så burde AHW jo kunne konkurere med Metusalem, dog tror jeg ikke at der er
ret mange mennesker over 110 år

--
MVH
Bruno

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 25-06-08 23:36

On Wed, 25 Jun 2008 19:20:53 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Så burde AHW jo kunne konkurere med Metusalem, dog tror jeg ikke at der er
>ret mange mennesker over 110 år

Var Metusalem ikke meget ældre...???

Jeg mener at kumme huske noget om 1000 år (men er langtfra sikker)...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 26-06-08 11:12

S. A. Thomsen sendte dette med sin computer:

> Var Metusalem ikke meget ældre...???
>
> Jeg mener at kumme huske noget om 1000 år (men er langtfra sikker)...

Der hvor det går galt, er Arne har et sind som en på 5år men viden som
en på 1000år.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 26-06-08 19:59

Tja, senilitet er en grim ting...

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-06-08 22:27

On Tue, 24 Jun 2008 23:07:12 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>og meget mere end du aner.

>Du er et sørgeligt eksempel på hvad mennesket kan udvikle sig

LOL... Wilstrup er gået i pattebarns-"mode"...

Fra : JBH

Dato : 24-06-08 23:35

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> LOL... Wilstrup er gået i pattebarns-"mode"...

Ja, han synker sgu helt ned på Kimsebassens niveau......

mvh
JBH

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 25-06-08 08:51

On Wed, 25 Jun 2008 00:35:19 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>Ja, han synker sgu helt ned på Kimsebassens niveau......

Hmmmm... Er det ellers ikke Bertet Brandert der plejer at gentage sig
selv hele tiden, når han går i selvsving....???

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-08 09:22

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Hmmmm... Er det ellers ikke Bertet Brandert der plejer at gentage sig
> selv hele tiden, når han går i selvsving....???

Tror nu det er en kronisk tilstand for Bertel Bims

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-06-08 18:23

On Wed, 25 Jun 2008 10:22:29 +0200, N_B_DK wrote:

> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Tror nu det er en kronisk tilstand for Bertel Bims

Gad vide hvorfor de så gjorde ham til minister?

--
MVH
Bruno

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-08 19:16

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Gad vide hvorfor de så gjorde ham til minister?

Så du mener at Bertel Haarder og Bertel Brander er en og samme samme
person ?

Fra : /Peter

Dato : 24-06-08 16:19

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 2. hvorfor mener du at enhver anklaget ikke har ret til et forsvar?
> 3. hvorfor mener du at nogle af os vil forsvare forbrydelser af den

JEG VED han er voldtægtsforbryder og dømt som sådan,
måske skærpende at skadeslidte var under 15 år.

ER DET IKKE NOK?

Jeg ved ikke om nogle af jer forsvare ham, men jeg ved at dem på
forsvarer ham og prøver at retfærdiggøre så svinksek handlinger,
at man skulle tro de selv havde lyst til at gøre ham efter.

Men du føler stadig sympati med én som burde
hænges efter langtfald metoden, så hovedet ryger af.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-06-08 19:42

"Peter" skrev i en meddelelse

> Kun svin vil forsvare og og på den måde retfærdiggøre en >fremmed
> pædofil voldtægtsforbryders handlinger.

Ikke desto mindre det de gør ! , men det tragikomiske er at
disse autonome helst så Bent Bentsen eks vis hængt i det nærmste træ for
misbrug af en ministerbil.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-06-08 15:57

> [...]

Mr. Larsen er jo ikke rigtig klog - hvor har vi forsvaret
pædofile eller voldtægtsforbrydere - Aldrig nogen sinde - men
det er klart at i mangel på lødige argumenter så skal vi
naturligvis svines til.

> Jeg har skrevet til dem på stopudvisningerne@gmail.com
> <stopudvisningerne@gmail.com>
> for at høre hvilke svin de er.

??? Forklar mig lige ovenstående? Du har skrevet til os på
stopudvisningerne@gmail.com - og hvordan mener du at disse
skriblerier skulle nå os overhovedet?

jeg har fx ikke en mailadresse på gmail.com - hvad har du
egentlig gang i?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-06-08 15:54

> [...]
> meddelelse news:g3qoga$2qk3

> HVAD er det for nogle SVIN der stiller sig op
> for at forsvare en fremmed pædofil voldtægtsforbryder?

Hvor gammel var barnet? 14 år? I så fald er der ikke tale om
pædofili. Det er fuldkommen absurd at hævde at en person der
har omgang med et barn på 14 år er pædofil, et udtryk der
normalt hører til for overgreb mod børn fra 0-12 år.

Men man skal naturigvis ikke sanktionere overgreb uanset hvor
gammel modparten er.
Derfor er en straf passende for ham, hvis han er gjort det som
han er dømt for. Han kan jo stadig anke dommen.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-06-08 23:36

> [...]
> har omgang med et barn på 14 år er pædofil, et udtryk der
> normalt hører til for overgreb mod børn fra 0-12 år.

Og du har med børn at gøre....

Dit indlæg er så skræmmende at det burde videresendes til ledelsen på
din skole, og til diverse i den kommune, du er ansat i, man kan imho
IKKE skrive ovenstående, hvis man ikke selv er syg* (udskift selv * med
det rette ord)

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-06-08 00:04

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Og du har med børn at gøre....
>
> Dit indlæg er så skræmmende

Skriver en person (No_Brain) som mener at det er godt at man sender folk i
døden

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : JBH

Dato : 25-06-08 00:34

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Skriver en person (No_Brain) som mener at det er godt at man sender folk i
> døden

Prøv du at tage en snak med dit store idol "Wildmanden" om det at sende folk
i døden. (Dem som blev skudt for at flygte fra DDR)

/JBH

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-06-08 01:10

Kim Larsen kom med denne ide:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Skriver en person (No_Brain) som mener at det er godt at man sender folk i
> døden

For dig er overgreb på børn altså mindre alvorligt end at sende nogle
terrorister ud af landet, jeg troede ikke du kunne synke dybere.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-06-08 05:02

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>>> pædofili. Det er fuldkommen absurd at hævde at en person

> Skriver en person (No_Brain) som mener at det er godt at man
> sender folk i døden

Ja, når NoBrain ikke kan finde argumentere, så kan han jo
altid slå på folks profession. Enhver der ikke ønsker at sætte
retssikkerheden over styr, enhver som ikke ønsker at udvande
et alvorligt begreb til at gælde enhver person der er under 18
uanset omstændighederne, skal altså udsættes for den gang
pladder som NoBrain affyrer.
Tænk, hvis jeg ikke havde været lærer - hvad mon NoBrain så
havde skrevet nu han ikke havde kunnet forlene sine
spydigheder med endnu et personangreb der går på en persons
profession?

Det er jo mistænkeligt at en person der er lærer, tillader sig
at have en mening om et alvorligt emne der ikke just huer
NoBrain, ikke sandt?

Men jeg kan sige til NoBrain, hvis indlæg jeg kun kan læse via
andres indlæg, at jeg ikke går ind for overgreb mod børn, men
at jeg forbeholder mig ret til at sætte tingene i det rette
perspektiv, så nej, jeg mener ikke at en person der er fx 14
år og som har omgang med en person, lad os sige 17 år, er
udsat for en pædofil.

Jeg tillader mig i beskedenhed at mene, at hvis det skal give
nogen mening, så må 12 år være den grænse vores straffelov
også angiver hvorunder der er skærpet straf for forbrydelser
mod kønssædeligheden (som man nu siger).

At kalde en omgang med en veludviklet 14-årig for pædofili er
derfor at stramme begrebet ud af proportioner blot fordi det
tjener NoBrains heksejagtsformål.

Nej, jeg mener ikke at man skal bryde loven der foreskriver at
man ikke må have kønslig omgang med en person under 15, nej
jeg mener ikke at man skal gøre det med en person under 18
hvis aldersforskellen er betydelig, men jeg har ikke noget i
mod at man definerer pædofili som omgang med børn under 12,
når vi nu skal sætte en grænse, og jeg deltager ikke en en
heksejagt på pædofile, uanset hvor ubehageligt jeg synes de
agerer. Jeg er alene optaget af at folk, selv forbrydere,
bliver behandlet efter reglerne, og i min bog indebærer det
ikke at de sættes på hjul og stejle, udsendes til tortur eller
dødsstraf i andre lande eller udsættes for ekstra "behandling"
i vore fængsler af fanger der selv har begået alvorlige
forbrydelser.

Jeg finder det ligefrem latterligt at en dømt og fængslet
voldtægtsforbryder skal udøve selvtægt mod en person der er
dømt og fængslet for forbrydelser mod børn.
De skal naturligvis straffes efter loven, men de skal ikke
have en ekstra straf oven i, og især ikke fra kriminelle,
selvhævdende og selvretfærdige fanger, hvis forbrydelser måske
ikke er rettet mod børn, men hvor man selv har udsat folk for
en tilværelse i kørestol som hjerneskadede eller hvor man har
givet kvinder (og mænd) livsvarige psykiske traumer på grund
af deres utilbørlige og voldsomme handlinger.

Men det forventer jeg ikke at NoBrain skal kunne fatte
rækkevidden af.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-08 07:09

> [...]
> retssikkerheden over styr, enhver som ikke ønsker at udvande
> et alvorligt begreb til at gælde enhver person der er under 18

Den seksuelle lavalder er 15, og det er ikke pædofili at være sammen med
en 15 årig, men under 15.

Og nu du siger udvanding af begreberne, vil det så sige du også mener at
ordet racisme er udvandet ? eller er det fint nok at det bliver brugt om
alle, der er bare den mindste smule realistisk ?

> skal altså udsættes for den gang pladder som NoBrain affyrer.

Ja vi ser mange underlige ting fra din side.

> Tænk, hvis jeg ikke havde været lærer -

JA tænk hvor mange flere ikke skadede børn der så ville være.

> Det er jo mistænkeligt at en person der er lærer, tillader sig
> at have en mening om et alvorligt emne der ikke just huer
> NoBrain, ikke sandt?

Det er mere mistænkeligt at netop en lærer, beskytter og advokerer for
pædofiles rettigheder, den slags har man de laveste af de laveste
advokater til.

> [...]
> perspektiv, så nej, jeg mener ikke at en person der er fx 14
> år og som har omgang med en person, lad os sige 17 år, er

Nej, men hvis du nu forholdt dig til sagen, hvor det er en 32 årig mand,
men pyt det er sq sikkert sundt for pigen ikke ?

> At kalde en omgang med en veludviklet 14-årig for pædofili er
> derfor at stramme begrebet ud af proportioner blot fordi det
> tjener NoBrains heksejagtsformål.

Så nu ved du også hvor veludviklet pigen der blev voldtaget af den 32
årige mand var ?

> og jeg deltager ikke en en
> heksejagt på pædofile, uanset hvor ubehageligt jeg synes de
> agerer.

Arhh pjat med dig, det er jo slet ikke så slemt, det er jo sundt med
lidt kultur berigelse..................

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-08 06:59

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Skriver en person (No_Brain) som mener at det er godt at man sender
> folk i døden

Fornemmer jeg et muligt brud i K.L / Wilstrup alliancen ?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-06-08 01:09

N_B_DK har bragt dette til os:
> [...]
> ovenstående, hvis man ikke selv er syg* (udskift selv * med det rette ord)

Ja, ret skræmmende at han har med børn at gøre.

Fra : @

Dato : 24-06-08 16:01

On Tue, 24 Jun 2008 14:36:46 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

>"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

>HVAD er det for nogle SVIN der stiller sig op
>for at forsvare en fremmed pædofil voldtægtsforbryder?

dumme SVIN

hvad ellers

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : N_B_DK

Dato : 24-06-08 23:27

"Peter" <pgh@wer.nn> wrote in message

> HVAD er det for nogle SVIN der stiller sig op
> for at forsvare en fremmed pædofil voldtægtsforbryder?

Det er vel pædofile, der ønsker at deres bagmand bliver i landet ?

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 13:32

Mr.Larsen skrev:
> -Q_Start
> Byret: Iraker skal udvises
>
> En 38-årig iraker får ikke lov til at blive i Danmark, men skal udvises,
> fastslår Københavns Byret. Aktivister demonstrerede foran byretten

Mon ikke han får lov at blive, når de 2 år er gået.

Og de aktivister, burde sgu finde nogle andre og mere værdige sager at
gå op i. Fjolser.

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-06-08 13:52

"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse

> Mon ikke han får lov at blive, når de 2 år er gået.
>
> Og de aktivister, burde sgu finde nogle andre og mere værdige sager at
> gå op i. Fjolser.

Det er absolut værdigt at demonstrere imod at folk bliver udvist til stater
med dødsstraf og tortur (herunder USA).

Fra : Peter

Dato : 24-06-08 14:05

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse news:f668k.40364

> Det er absolut værdigt at demonstrere imod at folk bliver udvist til
> stater med dødsstraf og tortur (herunder USA).

Det er absolut uværdigt at forsvare og på den måde retfærdiggøre en fremmed
pædofil voldtægtsforbryders handlinger.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 14:09

Kim Larsen skrev:

> Det er absolut værdigt at demonstrere imod at folk bliver udvist til
> stater med dødsstraf og tortur (herunder USA).

*Kriminelle* indvandrere, som ikke gider indordne sig i det her land,
har jeg ikke noget problem med bliver hældt ud, omgående. Så er jeg
sådan set ligeglad med om de bliver sendt retur til deres hjemland, som
kan finde på at bruge tortur. Boo-fucking-hoo.

Fra : Peter

Dato : 24-06-08 14:22

> [...]
> ligeglad med om de bliver sendt retur til deres hjemland, som kan finde på

Hvis de var blevet derhjemme var de sikkert blevet hængt for længe siden.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-06-08 15:51

"Thomas M" <niks> skrev i meddelelsen

> [...]
> omgående. Så er jeg sådan set ligeglad med om de bliver
> sendt retur til deres hjemland, som kan finde på at bruge

Det kan ingen være i tvivl om at du mener - fjolser som dig
findes desværre i hobetal -men der er ikke nogen hjerne bag.

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-06-08 16:03

Arne H. Wilstrup wrote:

> Det kan ingen være i tvivl om at du mener - fjolser som dig
> findes desværre i hobetal -men der er ikke nogen hjerne bag.

Det er politisk underbegavede tåber som dig der er skyld i, at vi
overhovedet har problemet.

--
Kurt Lund

Fra : Kert Rats

Dato : 24-06-08 16:17

> Det er politisk underbegavede tåber som dig der er skyld i, at vi
> overhovedet har problemet.

Nej, der tager du fejl! Arne er højt begavet og umådelig intelligent. Det
har han været lige siden ungdomsoprøret, siges det ude i byen. Og det er
ikke løgn, hvis du lige tilføjer en , så ironien i mit udsagn bliver
accentueret.

Venligst

Kert Rats

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-06-08 19:20

Den 24-06-2008, skrev Kert Rats:
> [...]
> han været lige siden ungdomsoprøret, siges det ude i byen. Og det er ikke
> løgn, hvis du lige tilføjer en , så ironien i mit udsagn bliver

LOL.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-06-08 20:02

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen

> Det er politisk underbegavede tåber som dig der er skyld i,
> at vi overhovedet har problemet.

Det skulle komme fra dig?
hahaahahahahahahahahhahaahhahahahahahhhhh ROTFLMAO ))) -
Smut du en tur ud til Greve og Jonni Hansen, dit store
forbillede.

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-06-08 20:26

Arne H. Wilstrup wrote:

> Det skulle komme fra dig?
> hahaahahahahahahahahhahaahhahahahahahhhhh ROTFLMAO ))) -
> Smut du en tur ud til Greve og Jonni Hansen, dit store
> forbillede.

Tak fordi du beviser min påstand.

--
Kurt Lund

Fra : Kert Rats

Dato : 24-06-08 22:04

> Tak fordi du beviser min påstand.

Bær over med muntre Willer. Han er blind af kærlighed til sine idealer -
hvoraf nogle virker hjemmestrikkede

Venligst

Kert Rats

Fra : Kim2000

Dato : 24-06-08 22:18

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas M" <niks> skrev i meddelelsen

> Det kan ingen være i tvivl om at du mener - fjolser som dig findes
> desværre i hobetal -men der er ikke nogen hjerne bag.

Så du vil altså gerne beholde kriminelle indvandrer her i landet, selvom vi
ellers har nok kriminelle i forvejen, så vil du ligefrem til at importerer
dem. Så ved vi det. Beklageligvis for dig så er CD væk og EL er dødende, så
det sker heldigvis ikke. Men det er nu alligevel underligt at ønske et
samfund, hvor man vil øge risikoen for at ens børnebørn bliver misbrugt, vi
andre ønsker at minimere risikoen, men sådan er vi åbenbart så forskellige.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-06-08 04:47

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Så du vil altså gerne beholde kriminelle indvandrer her i
> landet, selvom vi ellers har nok kriminelle i forvejen, så
> vil du ligefrem til at importerer dem. Så ved vi det.

Du er dog utrolig. Først vil jeg beholde kriminelle
indvandrere - helt ukonkret angivet, og derefter springer du
til at når jeg vil beholde kriminelle indvandrere - din
påstand - så må det betyde at jeg oven i købet vil importere
dem.

Med venner som dig, hvem behøver så fjender?

Lad mig prøve din teknik en gang:

Du vil have at to tunesere skal udvises til Tunesien hvor de
risikerer tortur. Så du vil ligefrem have at folk skal
tortureres og du går derfor ind for tortur? Så ved vi det.

Beklageligvis for dig så er CD væk og EL er dødende, så
> det sker heldigvis ikke.

CD? jeg har aldrig udtrykt veneration for CD - hvor for du dog
den tanke fra?
Enhedslisten? Tja, den er da stadig repræsenteret i
folketinget, men jeg kan forstå på dig at du føler at det er
et ubekvemt parti fordi det er med til at afsløre nogle af de
skurkestreger Fjoghet og Co. foranstalter fra tid til anden.
Det ville passe dig særdeles godt hvis Fjoghet og hans bande
af løsslupne Vridsløsefanger kunne få lov til at operere uden
at møde kritiske blikke, ikke sandt?

Men det er nu alligevel underligt at ønske et
> samfund, hvor man vil øge risikoen for at ens børnebørn
> bliver misbrugt, vi andre ønsker at minimere risikoen, men
> sådan er vi åbenbart så forskellige.

Du ekstrapolerer så det gør en ting. Hvordan i alverden kan du
få dig selv til at komme med så uhyrlige påstande der savner
ethvert grundlag? Hvad vil du opnå med disse voldsomme
proportionsforvridende udtalelser? Hvor har jeg skrevet at jeg
ønsker at børn bliver misbrugt? Det er jo fuldkommen ude i
hampen - skal jeg så fortsætte i dit spor og skrive:
"Men det er nu alligevel underligt at ønske et samfund, hvor
retssikkerheden trædes under fode og hvor man vil øge risikoen
for at skoleeleverne ikke tør tale autoriteterne (læs:
lærerne) midt imod fordi de er bange for repressalier, hvor vi
andre hylder en åben debat under iagttagelsen af
ytringsfriheden og retssikkerheden for den enkelte, men sådan
er vi åbenbart forskellige." ?

Utroligt - jeg skrev tidligere at du manipulerer med folks
udtalelser og lyver hvor det passer i dit kram. Jeg har nu
bevist at jeg havde ret i min påstand, jf. dine udtalelser i
denne tråd.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-08 06:57

> Du vil have at to tunesere skal udvises til Tunesien hvor de
> risikerer tortur.

JA, det er lige præcis hvad langt størstedelen af befolkningen vil have.

> Så du vil ligefrem have at folk skal
> tortureres og du går derfor ind for tortur? Så ved vi det.

Hellere ham end os.

> Enhedslisten? Tja, den er da stadig repræsenteret i
> folketinget,

Det er fluer sikkert også, og heldigvis har EL ligeså stor indflydelse
som fluer, men det er jo ikke den eneste lighed, begge sværmer jo også
om lort.

> men jeg kan forstå på dig at du føler at det er
> et ubekvemt parti

Det gør vælgerne også.....

Fra : Kim2000

Dato : 25-06-08 16:29

> [...]
> vil du opnå med disse voldsomme proportionsforvridende udtalelser? Hvor
> har jeg skrevet at jeg ønsker at børn bliver misbrugt? Det er jo

Det virker som om du slet ikke fatter at de udviste irakere er dømt for
mord, pædofili og andre grove ting, deres sag er prøvet ved retten, de er
fundet skyldige, alligevel stiller du dig op og forsvarer dem og kæmper en
indædt kamp for at de skal være i Danmark. I samme åndedrag kan det nævnes
at det gør Amesty International også, man skulle ellers tro man kunne kaste
sig over pædofile europæere i asien, børnearbejde, hungersnød i Afrika, men
man vælger altså at forsvare mordre, pædofile og andre hyggelige typer i et
af verdens mest demokratiske og humanistiske lande i verden.

Hvorfor bekymre det dog dig om disse svin bliver nakkeskudt ved ankomsten
til Irak? Hvilket vi nu forresten ved de ikke gør, da Irak har et
retssystem, selv ikke Saddam der havde et par millioner liv på
samvittigheden blev hængt på gaden. Derfor må du og jeg leve med at svinene
kommer derned og først nakkes _når_ de laver mord, sexmisbrug eller andet af
lokalbefolkning.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-06-08 21:06

> [...]
> prøvet ved retten, de er fundet skyldige, alligevel stiller
> du dig op og forsvarer dem og kæmper en indædt kamp for at
Hvor har jeg kæmpet en indædt kamp for at de skal være i
Danmark? Nævn blot et eneste indlæg fra min side om de
pågældende irakere hvor jeg har udtalt mig om den sag. Et
eneste, Kim2000.

Jeg har udtalt mig om begrebet pædofili, om retssikkerhed og
om nogle tuneseres skæbne - alt andet er foregået i dit tågede
hovede.

> [...]
> forsvare mordre, pædofile og andre hyggelige typer i et af
> verdens mest demokratiske og humanistiske lande i verden.

tsk tsk! bliver du aldrig træt at af høre dig selv? en morder
, en pædofil og andre uhyggelige typer har krav på et forsvar,
om du kan lide det eller ej. Bliver de dømt kommer de
sandsynligvis i fængsel - længere er den altså ikke.

> Hvorfor bekymre det dog dig om disse svin bliver nakkeskudt
> ved ankomsten til Irak?
Fordi vi ikke skal udlevere folk til lande med dødsstraf.

> [...]
> leve med at svinene kommer derned og først nakkes _når_ de
> laver mord, sexmisbrug eller andet af lokalbefolkning.

Jeg kan godt leve med at vi ikke har dødsstraf i Danmark, men
jeg er stærkt imod dødsstraf uanset hvor det foregår eller med
hvilke begrundelser. Intet -jeg gentager -intet kan berettige
dødsstraf over et mennneske, uanset forbrydelsens art.

Fra : Kim2000

Dato : 26-06-08 06:01

> Hvor har jeg kæmpet en indædt kamp for at de skal være i Danmark? Nævn
> blot et eneste indlæg fra min side om de pågældende irakere hvor jeg har
> udtalt mig om den sag. Et eneste, Kim2000.

Så de skal udvises? Godt så, dejligt at se du nu går ind for det.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-06-08 07:43

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Så de skal udvises? Godt så, dejligt at se du nu går ind for
> det.

Det er trist at folk er analfabeter, men det er katastrofalt
når en lærer er det. Læs da for fanden hvad jeg skriver,
mand - hvis du altså kan læse! Jeg skriver at jeg IKKE har
udtalt mig om den sag om irakerne - (jo, i dag gjorde jeg over
for David i en anden sammenhæng) - hvordan kan du så få det
til at jeg går ind for at de skal udvises eller det modsatte?

Atter din primitive manipulation.

Fra : Kim2000

Dato : 26-06-08 12:18

> [...]
> gjorde jeg over for David i en anden sammenhæng) - hvordan kan du så få
> det til at jeg går ind for at de skal udvises eller det modsatte?

Thomas vil udvise nogle _kriminelle_ irakere, det argumenterer du kraftigt
imod, han er primitiv når han mener det. Nu har du pludselig slet ingen
holdning til sagen. Vi kan altså konstatere at det hele er opstået af at du
svarede på autopiloten uden at ane hvad du egentlig svarede på. Godt, så
taler vi ikke mere om det, alle kan jo lave fejl. Du er tilgivet.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-06-08 14:53

> [...]
> på autopiloten uden at ane hvad du egentlig svarede på.
> Godt, så taler vi ikke mere om det, alle kan jo lave fejl.

Kim, jeg står for at skulle til dimissionsfest- j eg har ikke
tid til at lege med dig p.t. - og i morgen står den på
sommerferiefrokost og dermed fri....

Du må finde andre legekammerater der gider at lægge øren til
dine manipulationer og vilde påstande så længe.

Fra : E.M.

Dato : 26-06-08 18:24

> jeg er stærkt imod dødsstraf uanset hvor det foregår eller med hvilke
> begrundelser. Intet -jeg gentager -intet kan berettige dødsstraf over et
> mennneske, uanset forbrydelsens art.

Lige bortset fra hvis man prøver at forlade et rædsels-regime (DDR) så er
dødsstraf helt i orden, ifølge dine egne udsagn.

E.M.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-06-08 21:13

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i meddelelsen

> Lige bortset fra hvis man prøver at forlade et
> rædsels-regime (DDR) så er dødsstraf helt i orden, ifølge
> dine egne udsagn.

Igen er du fuld af løgn - jeg har aldrig advokeret for
dødsstraf nogensinde. AT skyde folk ved muren har intet med
dødsstraf at gøre. I modsat fald er krig også det samme som
dødsstraf.

Men jeg har aldrig fundet det "helt iorden" at man skød folk
ned ved muren, men jeg har udtalt at de pågældende folk havde
et valg - nogle af dem trodsede regimet og måtte tage
konsevenserne af det. Det var ikke smukt, men pragmatisk set
var det altså sanktioneret i loven.

Jeg er stadig imod dødsstraf -og det blivr jeg ved med at
være.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 26-06-08 21:21

Den 26-06-2008, skrev Arne H. Wilstrup:

> jeg har aldrig advokeret for dødsstraf nogensinde.
> AT skyde folk ved muren har intet med dødsstraf at gøre.

_HYKLER_ smag lidt på det ord lille Arne.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-06-08 19:19

Thomas M forklarede den 24-06-2008:

> [...]
> ligeglad med om de bliver sendt retur til deres hjemland, som kan finde på at

Helt enig.

Fra : Peter

Dato : 24-06-08 14:32

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse news:f668k.40364>

> Det er absolut værdigt at demonstrere imod at folk bliver udvist til
> stater med dødsstraf og tortur (herunder USA).

Det er absolut et ynkeligt argument, da du eller andre intet ved om hvad er
vil ske med de personer overhovedet.

Og et ynkeligt forsøg på at opnå større sympati for en forbryder,
men for almindelige mennesker totalt uforståelige tiltag, måske i er gået i
selving over alt det gode i tror i tilfører verden.

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-06-08 18:51

> [...]
> men for almindelige mennesker totalt uforståelige tiltag, måske i er
> gået i selving over alt det gode i tror i tilfører verden.

Vi HAR sendt folk i døden, og bare en person vi gør det med, er en for
meget. Vi kan ikke tillade os at sende folk i døden eller blot sende folk
til tortur.

Fra : DW

Dato : 24-06-08 19:06

Kim Larsen skrev:
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Vi HAR sendt folk i døden, og bare en person vi gør det med, er en for
> meget. Vi kan ikke tillade os at sende folk i døden eller blot sende
> folk til tortur.

Hvis det er hvad de risikerer ved en hjemsendelse, kunne de jo opføre
sig ordenligt i det land som har taget imod dem.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-06-08 19:21

DW forklarede:

> Hvis det er hvad de risikerer ved en hjemsendelse, kunne de jo opføre sig
> ordenligt i det land som har taget imod dem.

Helt rigtigt, men den opfattelse er velmenerne ikke af.

Fra : /Peter

Dato : 24-06-08 19:25

> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Vi HAR sendt folk i døden, og bare en person vi gør det med, er en for
> meget. Vi kan ikke tillade os at sende folk i døden eller blot sende
> folk til tortur.

Han behøver da ikke at rejse hjem, det er der ingen der tvinger ham til,
han er fritstillet hvor han vil rejse hen,
han skal bare ikke være i danmark, så hvad er problemet?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-06-08 19:26

"Kim Larsen" skrev i en meddelelse

> Vi HAR sendt folk i døden,

Og det må du så gerne lige dokumenterer !!
Du må jo have viden om en konkret sag ??.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-06-08 20:04

On Tue, 24 Jun 2008 20:26:20 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Og det må du så gerne lige dokumenterer !!
>Du må jo have viden om en konkret sag ??.

Mon ikke Kim's svar bliver enten "Det ved alle normalt begavede
mennesker da" eller "Du kan da selv finde oplysningerne"....???

Fra : N_B_DK

Dato : 24-06-08 23:26

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Vi HAR sendt folk i døden,

Godt, så er vi på rette vej.

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-06-08 00:02

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Godt, så er vi på rette vej.

Det var dog noget af det mest afstumpede som længe har været bragt i
dk.politik, et utrolig skidt underyder-indlæg, og om muligt, langt under dit
niveau, FØJ ! (((((

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-08 06:59

> Det var dog noget af det mest afstumpede som længe har været bragt i
> dk.politik, et utrolig skidt underyder-indlæg, og om muligt, langt
> under dit niveau, FØJ ! (((((

Desværre K.L jeg går ind for dødsstraf overfor mordere, voldtægtsmænd og
lignende psykopater.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-06-08 09:25

N_B_DK forklarede den 25-06-2008:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Desværre K.L jeg går ind for dødsstraf overfor mordere, voldtægtsmænd og
> lignende psykopater.

Det er du ikke ene om.

Fra : Rainman

Dato : 24-06-08 21:52

Kim Larsen wrote:
> "Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse

> Det er absolut værdigt at demonstrere imod at folk bliver udvist til
> stater med dødsstraf og tortur (herunder USA).

Nej, du er squ komplet idiot. Den syge møgforbryder skulle have et
nakkeskud (billigste løsning), men da det ikke er muligt i praksis så
lad ham rådne op i hans fædreland. Han tager sikkert gerne på ferie
derned på trods af "torturfaren", så det er bare ordskvalder for at
slippe for hjemsendelse.

Fra : Kim2000

Dato : 24-06-08 22:14

> "Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse

> Det er absolut værdigt at demonstrere imod at folk bliver udvist til
> stater med dødsstraf og tortur (herunder USA).

Så vi skal beskytte en person, der er på vej til at blive udvist til et
demokratisk land, mens vi i samme åndedrag skal lynche et par politifolk,
fordi en eller anden har anklaget dem for vold. Tak for kaffe.....

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-06-08 01:13

Efter mange tanker skrev Kim2000:
> [...]
> demokratisk land, mens vi i samme åndedrag skal lynche et par politifolk,
> fordi en eller anden har anklaget dem for vold. Tak for kaffe.....

Rovsing har bare en aparte form for retfærdighedssans.

Fra : David Konrad

Dato : 25-06-08 17:32

Kim Larsen wrote:

> Det er absolut værdigt at demonstrere imod at folk bliver udvist til
> stater med dødsstraf og tortur (herunder USA).

Skal vi ikke bare invitere de 250.000.000 arabere herop, som ifølge dig slet
ikke kan leve i de lande i bor i?

Kim, dagligt træffes der i DK beslutninger som fører til død. F.eks
beslutter folketinget og sundhedsministeren at bestemte behandlingsformer er
for dyre, hvilket direkte betyder at folk dør.

Men at udvise kriminelle tunesere der konspirerer imod Danmark og landets
sikkerhed,. uha!

Fra : Rainman

Dato : 24-06-08 21:50

Mr.Larsen wrote:
> [...]
> otte er udvist og tilbage i Irak.
> -Q_Slut
>
> Bare synd vi skal fodre ham i 2+ år inden han ryger retur.

Det er da osse synd for ham at han ikke kan nå at misbruge det nye barn
han har avlet!

Fra : C. Overgaard

Dato : 25-06-08 23:24

On 24 Jun., 14:15, Mr.Larsen <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote:
> [...]
> otte er udvist og tilbage i Irak.
> -Q_Slut
>
> Bare synd vi skal fodre ham i 2+ år inden han ryger retur.

Jeg finder det bemærkelsesværdigt at vi giver ham en fuld retssag med
en fair afgørelse, når en dansk kvinde ikke får sin sag kørt til ende
her i landet og får alle de såkaldte beviser på bordet, før at
justitsministeriet finder at hun skal til USA og risikere 60 års
fængsel.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12424672.html

Hun havde selvfølgelig ikke de rette sociale forbindelser her i
landet, som andre der blev anklaget for lignende forbrydelser og hvor
bevisbyrden var af samme karakter:

http://ekstrabladet.dk/112/article125329.ece
http://avisen.dk/stor-narkosag-falder-til-jorden_2996.aspx

Derfor kan man mene at justitsministeriets velvillighed til at udvise
hende kan ses som en kompensation for deres "svigt" i ovennævnte sag.

Men tilbage til Irakeren: Retten i København har forholdt sig til
sagen og manden har haft sin dag i retten. Han har med andre ord fået
al hvad man med rimelighed kan forlange af et retssamfund.

Jeg vil opfodre til at vi giver de to personer fra Tunesien og den
danske kvinde samme muligheder. Jeg tror på VORES retssystem og alle
bør have fair adgang til at få prøvet deres sag.

Tingene skal frem i lyset. Beviserne skal vendes synligt for os alle.
De skal ikke afgøres fra et mørkt kontor uden offenlighedens kritiske
søgelys. Det giver mytedannelser, som kan skade vores demokrati.

Mvh
C.Overgaard