Startup logo med logomanager !!
Fra : Morten K Nielsen

Dato : 21-07-01 23:56

Hi' .....

Jeg har en nokia 3210 og har lige købt et datakabel. Jeg har fået fat i
logomanager, også vil jeg lavet et nyt startup logo !! men når jeg gør det
kommer der bare de gamle 2 hænder :(
hvad gør jeg ?

Morten :)

Fra : Bjn

Dato : 13-08-01 19:19

Det gør du desværre ikke - 3210'eren understøtter ikke opstartslogoer
Mvh Brian

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-08-01 21:00

Bjn skrev:

> Det gør du desværre ikke - 3210'eren understøtter ikke opstartslogoer
> Mvh Brian

Bawl... men kan godt ændre opstartslogoet på en Nokia 3210, men kan da på
min gamle... men...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Steffen Hansen

Dato : 17-08-01 13:15

Oftest kan du ikke ændre dit opstartslogo på nyere nokia3210 fordi at det
animerede logo nærmest blokere for det logo du har uploadet.... det kan
løses ved at du sletter det animerede logo (og ALDRIG får det tilbage igen)
og derefter kan du se dit opstartslogo..... til dette formål skal du bruge
et lille program, som jeg naturligvis ikke husker navnet på....

Det er et lille prog som kan aktivere vibrator netmonitor og justere
kontrasten.... men kig på mobile.box.sk evt.
du er velkommen til at kontakte mig på min mail, hvis du ikke finder det...

(sender lige en kopi af denne post til dig)
Morten K Nielsen <pindarm@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tLn67.5055$Qn.367437@news000.worldonline.dk...