Rødgrød med fløde
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-06-08 00:39

"Rødgrød med fløde" er noget dem fra DF engang imellem kan
udtale korrekt(Bortset fra dem der taler Afrikaan)
Men de spise det aldrig!

De er kun Danskere på overfladen!

--
/Pnic

http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

Fra : hanzen

Dato : 20-06-08 06:01

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Rødgrød med fløde" er noget dem fra DF engang imellem kan
> udtale korrekt(Bortset fra dem der taler Afrikaan)
> Men de spise det aldrig!
>
> De er kun Danskere på overfladen!

Det er du vist også.
Indeni er du dhimmi.
Før hed det landsforræder.
Trøst dig med at du ikke kan synke lavere.
--
hilzen
hanzen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-06-08 15:26

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er du vist også.

Ja lyserød og altmuligt

> Indeni er du dhimmi.

Indtil i Nazister begyndte på jeres dhimmi dit
og dhimmi dat troede jeg det var en udenlandsk madret!
Men jeg har altså ikke ædt nogen! Jeg sværger!

Fra : hanzen

Dato : 20-06-08 16:33

> [...]
> og dhimmi dat troede jeg det var en udenlandsk madret!
> Men jeg har altså ikke ædt nogen! Jeg sværger!

Dhimmi er noget korannazisterne har opfundet.

--
hilzen
hanzen

Fra : Ivannof

Dato : 21-06-08 10:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> og dhimmi dat troede jeg det var en udenlandsk madret!
> Men jeg har altså ikke ædt nogen! Jeg sværger!

Kære Peter

Hitler er død og Mein Kampf bliver kun genoptrykt i store oplag i
Mellemøsten. Det er fordi de synes den minder så meget om koran og hadith!

Nazismen er udryddet i Europa (ja, ja, minus de 10 i Greve) Nu bør den
udryddes i Mellemøsten!!

Ivan