Dagens store overraskelse: Undersøgelse fr~
Fra : Barney Gumble

Dato : 19-06-08 18:24

CRL, Wilstrup og de andre hallalhippier må nu til at finde det hårde
korrigeringsskyts frem. Nye tal fra Danmarks statistik viser nemlig,
sikkert til KÆMPE OVERRASKELSE for de nævnte herrer, at ...
trommehvirvel ... Indvandrerkriminaliteten stiger!

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12213958.html

Jeg kan næsten ikke vente med at høre CRL's afvisninger af
undersøgelsen; vi kan jo til en start trøste os med, at visse grupper af
indvandrere kun stjæler lige så meget som danskerne når de bliver gamle,
og er vi rigtigt skudt i bolden kan vi jo så konkludere, at
"Indvandreres overkriminalitet forsvinder med tiden". På den måde er der
ingen grund til bekymringer over indvandrerkriminalitetsproblemet i
Danmark. Ikke, CRL?

Og i spænding venter jeg også på den kvalmefremkaldende overlærer
Wilstrups løgne om at det kun er 5 % af invandrerne der står for al
kriminaliteten blandt indvandrerne. Tallet er 23 % hr.
virkelighedsfornægter-Wilstrup. 23 % og ikke de 5 % du krampagtigt
forsøger at bilde dig selv ind (jeg tvivler på at nogen andre end dig
selv har troet på dine løgne, men man ved aldrig om du har haft held med
dine løgne overfor nogle svage hallalhippier - der skal næppe meget til).

Indvandrere og her kan ingen være i tvivl om at der hovedsagligt er tale
om muslimer er et KÆMPE PROBLEM i danmark. Enhver der stædigt holder
fast i det modsatte (I ved selv hvem I er) vil jeg ikke tøve med at
kalde uvidende, virkelighedsfornægtende løgnere.

BG

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-06-08 04:15

"Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> korrigeringsskyts frem. Nye tal fra Danmarks statistik viser nemlig,
> sikkert til KÆMPE OVERRASKELSE for de nævnte herrer, at ... trommehvirvel

Ja det var ham der står der og ikke kan tale Dansk der gjorde det,
jeg så det selv,og dem der kan forstå hans sprog er også fulde af løgn
i ved jo hvordan de allesammen er.

(btw. min email er nede i øjeblikket POP3 serveren siger Spangkuk i den)

/Pnic

http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 20-06-08 08:58

On Fri, 20 Jun 2008 05:15:00 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Ja det var ham der står der og ikke kan tale Dansk der gjorde det,
>jeg så det selv,og dem der kan forstå hans sprog er også fulde af løgn
>i ved jo hvordan de allesammen er.

Hvis du tror det, så er du sku dummere end pilitiet tillader...

>(btw. min email er nede i øjeblikket POP3 serveren siger Spangkuk i den)

Det er nok politiet der checker din mail for børneporno....

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-06-08 12:20

Barney Gumble forklarede den 19-06-2008:
> [...]
> til KÆMPE OVERRASKELSE for de nævnte herrer, at ... trommehvirvel ...

Det ser ikke ud til at de ønsker at deltage, er de mon begyndt at kunne
se problemet, eller er de bare i "lad som ingenting, så går det væk"
fasen.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 20-06-08 13:57

Helt klart det sidste....

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-06-08 14:10

S. A. Thomsen formulerede fredag:

> Helt klart det sidste....

Det er jeg også overbevist om.

Fra : Barney Gumble

Dato : 22-06-08 16:30

Mr.Larsen skrev:
> Barney Gumble forklarede den 19-06-2008:
>
> Det ser ikke ud til at de ønsker at deltage, er de mon begyndt at kunne
> se problemet, eller er de bare i "lad som ingenting, så går det væk" fasen.

Wilstrup skrev, som svar på en påstand om, at indvandrere er mere
kriminelle end danskere, følgende i en anden gruppe i går:

"Nej, det er en fordom. Det viser sig at hvis man læser tallene
rigtig så er det de samme få procent af indvandrere der står
for den meste kriminalitet. Det bliver i medierne til at
indvandrere er mest kriminelle. Men det er altså en sandhed
med mange modifikationer. Og uden at fortsætte ad det spor
fordi det hører til et andet forum, så er det også en
kendsgerning at politiet oftest har fokus på folk med
indvandrerbaggrund i forhold til "danskere" hvorfor det oftest
bliver dem der anholdes og dømmes."

Wilstrup tåger altså stadig i en vildfarelse om, at det kun er en lille
gruppe der står for al indvandrerkriminaliteten. Det er jo ganske enkelt
en beviselig løgn, som der næppe findes andre end ham selv der hopper på.

Derudover mener overlærer Wilstrup at det er en *kendsgerning* at
politiet oftest har fokus på indvandrere. For det første vil jeg gerne
vide hvordan overlærer Wilstrup definere begrebet "kendsgerning". Det er
næppe på samme måde som alle normale mennesker. Og derudover kunne man
så spørge overlærer Einstein hvorfor mon politiet har mest fokus på
indvandrere? Kunne det måske være fordi indvandrere er langt mere
kriminelle end danskere? "Naaaarrrhhhhhhjjjjjjj - det er racistisk at
sige så'n nåed" ville Wilstrup svare, hvis ikke det var fordi han havde
puttet mig i sit imaginære kill-filter (Wilstrups "kill-filter" er en
lille krøllet seddel der ligger ved siden af paprødvinen).

At Wilstrup nogensinde har kunnet få lov til at undervise i en
folkeskole er mig til stadighed en gåde. Manden er jo så meget benægter
af virkeligheden, at han vel retteligt må kunne kaldes bindegal. Jeg
håber ikke at hans elever tager alt for meget skade af hans
undervisning, men jeg er desværre bange for, at han kan have held til at
påvirke nogle i en ond retning.

BG