Fritidsinteresser
Fra : JBH

Dato : 19-06-08 07:22

Hidtil har mange indvandrere ikke vist den store interesse for
foreningslivet, men nu lysner det.

http://www.bt.dk/article/20080619/krimi/80619004/

Som dreng gik jeg også til skydning

http://www.skytten.dk/Default.aspx

/JBH

Fra : Peter

Dato : 19-06-08 07:33

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hidtil har mange indvandrere ikke vist den store interesse for
> [...]

De gider nok ikke gå der fordi der ikke serveres halal-mad,
og tøserne ikke går med tørklæde, så det er vores egen skyld altsammen.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-06-08 07:30

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hidtil har mange indvandrere ikke vist den store interesse for
> foreningslivet, men nu lysner det.
>
> http://www.bt.dk/article/20080619/krimi/80619004/

Hvor står der noget om invandre i det link?

/Pnic

Fra : Peter

Dato : 19-06-08 08:26

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor står der noget om invandre i det link?

Har erfaret at hvis der ikke direkte står dansker, er det fremmede.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 19-06-08 09:03

Peter Nicolaysen sendte dette med sin computer:
> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor står der noget om invandre i det link?

"Blågårds Plads-gruppen" er hovedsaglig af anden etnisk oprindelse.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-10162249.html

Fra : JBH

Dato : 19-06-08 20:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor står der noget om invandre i det link?

Hvor står der i dit indlæg, at du er dummere end vådt bølgepap i regnvejr ?

/JBH

Fra : Joakim

Dato : 19-06-08 09:52

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hidtil har mange indvandrere ikke vist den store interesse for
> [...]

Fut dk.politik.indvandring, som jeg ikke abonnerer på.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 19-06-08 10:05

Joakim skrev:

> Fut dk.politik.indvandring, som jeg ikke abonnerer på.

Du kan da bare lade være med at læse det du ikke bryder dig om.

Fra : Joakim

Dato : 19-06-08 10:26

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan da bare lade være med at læse det du ikke bryder dig om.

Hov, hvad skete der med min opfølgning til dk.politik.indvandring?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-06-08 10:54

On Thu, 19 Jun 2008 11:26:12 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Hov, hvad skete der med min opfølgning til dk.politik.indvandring?

Den blev fjernet, som du kan se....

Fra : Joakim

Dato : 19-06-08 13:13

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Thu, 19 Jun 2008 11:26:12 +0200, "Joakim"
> <ncm_abfjern@hotmail.com>

> Den blev fjernet, som du kan se....

Ja, Mr Larsen er vist en værre én, bryder alle regler for god skik
tsk tsk...

Fra : N_B_DK

Dato : 19-06-08 16:08

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message

> Ja, Mr Larsen er vist en værre én, bryder alle regler for god skik
> tsk tsk...

LOL god skik ? at feje skidtet ind under gulvtæppet er ikke god skik.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-06-08 19:44

On Thu, 19 Jun 2008 17:07:36 +0200, N_B_DK wrote:

> LOL god skik ? at feje skidtet ind under gulvtæppet er ikke god skik.

Næh, men meget brugt.

--
MVH
Bruno

Fra : N_B_DK

Dato : 19-06-08 16:07

> Hov, hvad skete der med min opfølgning til dk.politik.indvandring?

Ja hvad med den ?