Så stikker de fremmede igen...
Fra : Malene P

Dato : 19-06-08 03:09

.... med knive. Det er efterhånden en dagligdags begivenhed, at en fremmed
forsøger at slå ihjel. http://ekstrabladet.dk/112/article1022544.ece .

Malene P

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-06-08 06:35

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ... med knive. Det er efterhånden en dagligdags begivenhed, at en fremmed
> forsøger at slå ihjel. http://ekstrabladet.dk/112/article1022544.ece .

Prøvede en at forsvare sig mod DF´s sindsyge aber?

/Pnic

Fra : Peter

Dato : 19-06-08 06:47

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Prøvede en at forsvare sig mod DF´s sindsyge aber?

Ja,hvis du synes vores samfund er stagneret, så lad os nu holde sammen om at
vende strømmen, til muhamedanrnes fordel, så vi hurtigere kan køre tilbage
til stenalderen.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-06-08 06:54

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> Ja,hvis du synes vores samfund er stagneret, så lad os nu holde sammen om
> at vende strømmen, til muhamedanrnes fordel, så vi hurtigere kan køre
Det sku det "I" gør , I har gjort Danskerne til en flok sindsyge hyæner der
går rundt og forfølger folk, Jeg skammer mig fandme over at være Dansker
pga. DF!

/Pnic

Fra : Rainman

Dato : 19-06-08 08:11

Peter Nicolaysen wrote:

> [...]
> går rundt og forfølger folk, Jeg skammer mig fandme over at være Dansker

Havde vi ikke DF så ville stupide elementer som dig have betydet at
Danmark forlængst var rendt over ende af de middelalderlige,
knivstikkende, kvindeundertrykkende aber.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-06-08 09:10

"Rainman" <rainman@rainman.com> skrev i meddelelsen

> Havde vi ikke DF så ville stupide elementer som dig have betydet at
> Danmark forlængst var rendt over ende af de middelalderlige,
> knivstikkende, kvindeundertrykkende aber.

Måske? Eler også ville de slet ikke have været der?
Eftersom mange åbenbart er lavet på bestilling af DF!

Var det ikke også meningen at mange af dem skulle have været
børne og dyremishandlere?

98,999 procent løgnhistorier

/Pnic

Fra : @

Dato : 19-06-08 20:17

On Thu, 19 Jun 2008 10:10:20 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>"Rainman" <rainman@rainman.com> skrev i meddelelsen

>Måske? Eler også ville de slet ikke have været der?

såh

voldelige muhamedanske forbrydere er skam ikke et særskilt problem i
Danmark

de findes næsten over hele kloden

DF er ikke problemet

men fjolser vælger stadigvæk at skyde på budbringeren i stedet for at
forholde sig til budskabet

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-08 09:27

Rainman skrev:

> Havde vi ikke DF så ville stupide elementer som dig have betydet at
> Danmark forlængst var rendt over ende af de middelalderlige,
> knivstikkende, kvindeundertrykkende aber.

En af mine venner, blev engang forsøgt stukket ned af en pæredansk idiot.

Og nej - DF forhindrer overhovedet ingenting. Der er åbne grænser i
Danmark. Alle og enhver kan vade ind i landet, så gør dig ingen
illusioner; DF forhindrer ingenting.

Fra : @

Dato : 19-06-08 20:07

On Thu, 19 Jun 2008 07:53:30 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen

>Det sku det "I" gør , I har gjort Danskerne til en flok sindsyge hyæner der
>går rundt og forfølger folk,

nu er det jo gang på gang bevist at det er indvandrede muhamedanere og
deres eferkommere som forfølger overfalder voldtager og røver
allermest

> Jeg skammer mig fandme over at være Dansker
>pga. DF!

hvorfor??

hvis du ikke tåler at få sandhederne om de muhamedanske
verdensforbrydere at høre

så stik blot hovedet i sandet som alle andre strudse

Fra : @

Dato : 19-06-08 20:03

On Thu, 19 Jun 2008 07:47:04 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

> [...]
>vende strømmen, til muhamedanrnes fordel, så vi hurtigere kan køre tilbage

idioter gør som altid

brokker sig over følgerne

i stedet for at at løse problemerne

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-08 20:44

@ skrev:

> idioter gør som altid
>

> brokker sig over følgerne
>
> i stedet for at at løse problemerne

Så du er altså idiot. Fint nok.

Fra : @

Dato : 20-06-08 17:11

On Thu, 19 Jun 2008 21:44:18 +0200, Thomas M <niks> wrote:

>Så du er altså idiot. Fint nok.

det er ikke mig der brokker mig over DF

Fra : Joakim

Dato : 19-06-08 09:53

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ... med knive. Det er efterhånden en dagligdags begivenhed, at en
> [...]
Fut dk.politik.indvandring, som jeg ikke abonnerer på.