|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Alt er ved det gamle på Christiania Fra : Jesper
 | 
 Dato :  18-06-08 17:55
 | 
 |  |  |  |  | 
  Mr.Larsen (18-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mr.Larsen
 | 
 Dato :  18-06-08 17:59
 | 
 |  |  |  |  | 
  Michael Meidahl Jens~ (18-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Meidahl Jens~
 | 
 Dato :  18-06-08 18:39
 | 
 |  | 
 "Mr.Larsen" skrev i en meddelelse
 
 
 > En dozer burde kunne rydde lortet på en halv time.
 
 
 Christiania handler efterhånden kun om Hash , Vold og kamphunde .
 så ja , så kan de sku lige så godt lukke og slukke.
 
 
 --
 Venlig Hilsen
 Michael Meidahl Jensen
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
   Mr.Larsen (18-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mr.Larsen
 | 
 Dato :  18-06-08 18:52
 | 
 |  | Efter mange tanker skrev Michael Meidahl Jensen:
 > "Mr.Larsen" skrev i en meddelelse
 >
 >
 >> En dozer burde kunne rydde lortet på en halv time.
 >
 >
 > Christiania handler efterhånden kun om Hash , Vold og kamphunde .
 > så ja , så kan de sku lige så godt lukke og slukke.
 
 Ja, det er vist ikke et sekund for tidligt.
 
 
 
 
 |  |  | 
    Jesper (18-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper
 | 
 Dato :  18-06-08 20:09
 | 
 |  | Mr.Larsen <mrlarsen@post.cybercity.dk> wrote:
 
 > Efter mange tanker skrev Michael Meidahl Jensen:
 > > "Mr.Larsen" skrev i en meddelelse
 > >
 > >
 > >> En dozer burde kunne rydde lortet på en halv time.
 > >
 > >
 > > Christiania handler efterhånden kun om Hash , Vold og kamphunde .
 > > så ja , så kan de sku lige så godt lukke og slukke.
 >
 > Ja, det er vist ikke et sekund for tidligt.
 
 Som jeg har sagt så mange gange: Der er intet problem på Christiania der
 ikke kan løses af af en stor bulldozer. F.eks. en pansret israelsk
 dozer.
 --
 Jesper
 A dollar in aid to the third world not spend on
 family planning is a dollar wasted!
 htp://theextract.blogspot.com/
 
 
 |  |  | 
     Hans Joergensen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  19-06-08 09:06
 | 
 |  | Jesper wrote:
 >> Ja, det er vist ikke et sekund for tidligt.
 > Som jeg har sagt så mange gange: Der er intet problem på Christiania der
 > ikke kan løses af af en stor bulldozer. F.eks. en pansret israelsk
 > dozer.
 
 Kan du huske 1. Marts 2007?
 
 // Hans
 --
 ....
 
 
 |  |  | 
      Jesper (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper
 | 
 Dato :  19-06-08 15:06
 | 
 |  | Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
 
 > Jesper wrote:
 > >> Ja, det er vist ikke et sekund for tidligt.
 > > Som jeg har sagt så mange gange: Der er intet problem på Christiania der
 > > ikke kan løses af af en stor bulldozer. F.eks. en pansret israelsk
 > > dozer.
 >
 > Kan du huske 1. Marts 2007?
 >
 > // Hans
 
 Skulle jeg huske den dato for noget specielt?
 --
 Jesper
 A dollar in aid to the third world not spend on
 family planning is a dollar wasted!
 htp://theextract.blogspot.com/
 
 
 |  |  | 
  Hans Joergensen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  19-06-08 09:05
 | 
 |  | 
 
            Mr.Larsen wrote:
 >> Ordensmagten overdænget med sten på Christiania
 >> http://politiken.dk/indland/article526325.ece > En dozer burde kunne rydde lortet på en halv time.
 Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af 
 ting du ikke ved noget om.. :)
 // Hans
 -- 
 ....
            
             |  |  | 
   Mr.Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mr.Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 09:11
 | 
 |  | 
 
            Hans Joergensen udtrykte præcist:
 > Mr.Larsen wrote:
 >>> Ordensmagten overdænget med sten på Christiania
 >>> http://politiken.dk/indland/article526325.ece >> En dozer burde kunne rydde lortet på en halv time.
 >
 > Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af 
 > ting du ikke ved noget om.. :)
 De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges 
 til noget fornuftigt.
            
             |  |  | 
    Hans Joergensen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:04
 | 
 |  | Mr.Larsen wrote:
 >> Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 >> ting du ikke ved noget om.. :)
 > De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 > til noget fornuftigt.
 
 Har du været der?
 
 // Hans
 --
 ....
 
 
 |  |  | 
     Mr.Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mr.Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:09
 | 
 |  | Hans Joergensen frembragte:
 > Mr.Larsen wrote:
 >>> Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 >>> ting du ikke ved noget om.. :)
 >> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 >> til noget fornuftigt.
 >
 > Har du været der?
 
 Om jeg har været der eller ej, er uden betydning, det er jo tydeligt
 for selv en blind, at stedet er en narkohule.
 
 
 
 
 |  |  | 
      Hans Joergensen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:14
 | 
 |  | Mr.Larsen wrote:
 >>>> Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 >>>> ting du ikke ved noget om.. :)
 >>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 >>> til noget fornuftigt.
 >> Har du været der?
 > Om jeg har været der eller ej, er uden betydning, det er jo tydeligt
 > for selv en blind, at stedet er en narkohule.
 
 Områdets størrelse og mængden af bygninger må siges at have en
 betydning for hvor længe det ville tage at rydde det med en
 bulldozer.
 
 // Hans
 --
 ....
 
 
 |  |  | 
       Mr.Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mr.Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:15
 | 
 |  | Hans Joergensen formulerede spørgsmålet:
 > Mr.Larsen wrote:
 >>>>> Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 >>>>> ting du ikke ved noget om.. :)
 >>>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 >>>> til noget fornuftigt.
 >>> Har du været der?
 >> Om jeg har været der eller ej, er uden betydning, det er jo tydeligt
 >> for selv en blind, at stedet er en narkohule.
 >
 > Områdets størrelse og mængden af bygninger må siges at have en
 > betydning for hvor længe det ville tage at rydde det med en
 > bulldozer.
 
 Skulle det tage lidt længere tid, så er det også iorden.
 
 
 
 
 |  |  | 
       N_B_DK (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N_B_DK
 | 
 Dato :  19-06-08 16:56
 | 
 |  | 
 
            "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
 news:slrng5k8qk.75o.haj@pluto.bananas.dk
 > Mr.Larsen wrote:
 >>>>> Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 >>>>> ting du ikke ved noget om.. :)
 >>>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal
 >>>> bruges til noget fornuftigt.
 >>> Har du været der?
 >> Om jeg har været der eller ej, er uden betydning, det er jo tydeligt
 >> for selv en blind, at stedet er en narkohule.
 >
 > Områdets størrelse og mængden af bygninger må siges at have en
 > betydning for hvor længe det ville tage at rydde det med en
 > bulldozer.
http://www.mining-power.de/d575/ed575.html kan fåes med ekstra stort blad på 10 meter i bredden....
 -- 
 MVH. N_B_DK
 KVM consol købes (1024X768 eller højere)
 Pioneer CLD-D925 købes.
            
             |  |  | 
      Kim Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 11:14
 | 
 |  | 
 
            "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 news:g3d7ob$mrv$1@newsbin.cybercity.dk
 > Hans Joergensen frembragte:
 >> Mr.Larsen wrote:
 >>>> Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 >>>> ting du ikke ved noget om.. :)
 >>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal
 >>> bruges til noget fornuftigt.
 >>
 >> Har du været der?
 >
 > Om jeg har været der eller ej, er uden betydning, det er jo tydeligt
 > for selv en blind, at stedet er en narkohule.
 Jo det viser at du passer fint ind i statistikken om folk som kritiserer 
 Christiania, du har aldrig været der og kender ikke en skid til stedet.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
             |  |  | 
       Mr.Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mr.Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 11:15
 | 
 |  | Kim Larsen frembragte:
 
 > Jo det viser at du passer fint ind i statistikken om folk som kritiserer
 > Christiania, du har aldrig været der og kender ikke en skid til stedet.
 
 Nu har jeg ikke sagt, at jeg ikke har været der, jeg skrev blot at det
 intet har med sagen at gøre.
 
 Men du læser vel som du qouter.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Kim Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 11:12
 | 
 |  | 
 
            "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
 news:slrng5k88d.75o.haj@pluto.bananas.dk
 > Mr.Larsen wrote:
 >>> Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 >>> ting du ikke ved noget om.. :)
 >> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal
 >> bruges til noget fornuftigt.
 >
 > Har du været der?
 >
 > // Hans
 Næsten alle som kritiserer Christiania har aldrig været der men de udtaler 
 sig rask væk om noget de ikke aner en skid om. Jeg har besøgt Christiania 
 gentagne gange og jeg har set alle de ting som foregår derinde. Jeg ved godt 
 at Christiania har dets skyggesider angående handel med Hash (hvilket jeg er 
 modstander af) men der er også andre positive sider ved Christiania. Man kan 
 få sig en hyggelig eftermiddag derinde hvis ikke politiet render 
 småprovokerende rundt og skaber spændinger som det desværre alt for ofte 
 sker.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
             |  |  | 
     Jesper (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper
 | 
 Dato :  19-06-08 15:06
 | 
 |  | Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
 
 > Mr.Larsen wrote:
 > >> Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 > >> ting du ikke ved noget om.. :)
 > > De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 > > til noget fornuftigt.
 >
 > Har du været der?
 >
 > // Hans
 
 Et atomkraftværk f.eks.
 --
 Jesper
 A dollar in aid to the third world not spend on
 family planning is a dollar wasted!
 htp://theextract.blogspot.com/
 
 
 |  |  | 
      Ukendt (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  19-06-08 18:16
 | 
 |  | "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
 news:1iishy6.1a34j5l1c7q3i8N%spambuster@users.toughguy.net...
 >
 > Et atomkraftværk f.eks.
 
 Fremragende idé ... tillad mig i samme ombæring at foreslå at grunden på
 Jagtvej 69 bruges til en 3-etagers bygning med Mc Donalds nederst, en Jødisk
 bank i midten og luksuslejligheder øverst. Alternativt kan der opføres et
 oplysningscenter om faren ved Islam.
 
 mvh.
 Kim Frederiksen
 
 
 
 |  |  | 
       Kim Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 19:55
 | 
 |  | 
 
            "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
 skrev i en meddelelse news:485a9449$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
 > "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
 > news:1iishy6.1a34j5l1c7q3i8N%spambuster@users.toughguy.net...
 >>
 >> Et atomkraftværk f.eks.
 >
 > Fremragende idé ... tillad mig i samme ombæring at foreslå at grunden
 > på Jagtvej 69 bruges til en 3-etagers bygning med Mc Donalds nederst,
 > en Jødisk bank i midten og luksuslejligheder øverst. Alternativt kan
 > der opføres et oplysningscenter om faren ved Islam.
 >
 > mvh.
 > Kim Frederiksen
 Lad os bygge et A-kraftværk på klodshold af din bopæl i stedet for, nu du er 
 så glad for det lort.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
             |  |  | 
        Ukendt (20-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  20-06-08 17:38
 | 
 |  | "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
 news:jYx6k.16602$NN3.91@newsfe08.ams2...
 >
 > Lad os bygge et A-kraftværk på klodshold af din bopæl i stedet for, nu du
 > er så glad for det lort.
 >
 
 Hvis bare det ikke bliver megagrimt og tager udsigten, er jeg sgu ligeglad.
 Bare kom med det.
 
 mvh.
 Kim Frederiksen
 
 
 
 |  |  | 
       Hans Joergensen (20-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  20-06-08 07:56
 | 
 |  | Kim Frederiksen wrote:
 >> Et atomkraftværk f.eks.
 > Fremragende idé ... tillad mig i samme ombæring at foreslå at grunden på
 > Jagtvej 69 bruges til en 3-etagers bygning med Mc Donalds nederst, en Jødisk
 > bank i midten og luksuslejligheder øverst. Alternativt kan der opføres et
 > oplysningscenter om faren ved Islam.
 
 Fed idé, så kan man slå tre fluer med et smæk.. ;)
 
 // Hans
 --
 ....
 
 
 |  |  | 
        Ukendt (20-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  20-06-08 17:37
 | 
 |  | 
 
            "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message 
 news:slrng5mmal.75o.haj@pluto.bananas.dk...
 >
 > Fed idé, så kan man slå tre fluer med et smæk.. ;)
 >
 .... men den får maskingeværreder på taget og piercing-søgende missiler    mvh.
 Kim Frederiksen 
            
             |  |  | 
         Kim Larsen (21-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  21-06-08 11:25
 | 
 |  | 
 
            "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
 skrev i en meddelelse news:485bdca3$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
 > "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
 > news:slrng5mmal.75o.haj@pluto.bananas.dk...
 >>
 >> Fed idé, så kan man slå tre fluer med et smæk.. ;)
 >>
 >
 > ... men den får maskingeværreder på taget og piercing-søgende
 > missiler    Så vil de ramme en meget stor del af Københavns unge. Størstedelen af de 
 unge derinde render rundt med disse piercinger (af en eller anden mærkværdig 
 årsag), så det vil nok ikke være så smart. :-/
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
             |  |  | 
          Hans Joergensen (22-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  22-06-08 01:10
 | 
 |  | 
 
            Kim Larsen wrote:
 >> ... men den får maskingeværreder på taget og piercing-søgende
 >> missiler    > Så vil de ramme en meget stor del af Københavns unge. Størstedelen af de 
 > unge derinde render rundt med disse piercinger (af en eller anden mærkværdig 
 > årsag), så det vil nok ikke være så smart. :-/
 Såså, ikke ødelægge folks fordomme.. :)
 // Hans
 -- 
 ....
            
             |  |  | 
    S. A. Thomsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : S. A. Thomsen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:14
 | 
 |  | On Thu, 19 Jun 2008 10:10:32 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
 @post.cybercity.dk> wrote:
 
 >De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 >til noget fornuftigt.
 
 Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 
 
 |  |  | 
     Hans Joergensen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:15
 | 
 |  | S  A  Thomsen wrote:
 >>De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 >>til noget fornuftigt.
 > Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 > grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 > har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 
 Nu er mange af bygningerne jo fredet.. såæh. (Antager at vi snakker
 om staden som helhed)
 
 // Hans
 --
 ....
 
 
 |  |  | 
      S. A. Thomsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : S. A. Thomsen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:19
 | 
 |  | On 19 Jun 2008 09:15:09 GMT, Hans Joergensen
 <haj@enterprise-server.dk> wrote:
 
 >>>De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 >>>til noget fornuftigt.
 >> Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 >> grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 >> har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 >
 >Nu er mange af bygningerne jo fredet.. såæh. (Antager at vi snakker
 >om staden som helhed)
 
 Hvis der skulle være et par bygninger der er fredet (og ikke er
 ødelagt), så kan de vel bruges til noget fornuftigt (museum,
 bibliotek, kunstudstillinger, turistkontor eller lignende)...
 
 
 |  |  | 
     Mr.Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mr.Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:17
 | 
 |  | Følgende er skrevet af S. A. Thomsen:
 > On Thu, 19 Jun 2008 10:10:32 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
 > @post.cybercity.dk> wrote:
 >
 >> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 >> til noget fornuftigt.
 >
 > Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 > grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 > har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 
 Ja, det ville være et kæmpe løft til den bydel, og området er jo
 naturskønt, når man ser bort fra det affald der flyder lige pt.
 
 
 
 
 |  |  | 
      S. A. Thomsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : S. A. Thomsen
 | 
 Dato :  19-06-08 10:47
 | 
 |  | 
 
            On Thu, 19 Jun 2008 11:16:44 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
 @post.cybercity.dk> wrote:
 >> Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 >> grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 >> har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 >
 >Ja, det ville være et kæmpe løft til den bydel, og området er jo 
 >naturskønt, når man ser bort fra det affald der flyder lige pt.
 Man kunne jo udstyre alle arbejdsløse autonome med en kost, en skovl
 og en skraldespand på hjul...    Deres latterlige udseende er jo ingen hindring for at samle affald
 op...  Det er jo en ren win-win situation...    |  |  | 
      Kim Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 11:20
 | 
 |  | 
 
            "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 news:g3d861$mtp$1@newsbin.cybercity.dk
 > Følgende er skrevet af S. A. Thomsen:
 >> On Thu, 19 Jun 2008 10:10:32 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
 >> @post.cybercity.dk> wrote:
 >>
 >>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal
 >>> bruges til noget fornuftigt.
 >>
 >> Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 >> grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 >> har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 >
 > Ja, det ville være et kæmpe løft til den bydel, og området er jo
 > naturskønt, når man ser bort fra det affald der flyder lige pt.
 Hele København flyder i affald på grund af unge miljøsvin som ikke finder 
 det nødvendigt at rydde op efter dem, de er jo vant til at deres mor gør det 
 for dem. Bilister smider for eksempel cigaretskod og affald ud af vinduet 
 hvilket jeg synes er noget forbandet griseri. Der er et par generationer som 
 der er blevet forsømt noget opdragelse på. Håber at nye tiltag får lavet om 
 på det. Man ser ikke sådan et svineri i for eksempel Malmø eller Lund.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
             |  |  | 
       Mr.Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mr.Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 11:24
 | 
 |  | Kim Larsen udtrykte præcist:
 > "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 > news:g3d861$mtp$1@newsbin.cybercity.dk
 >> Følgende er skrevet af S. A. Thomsen:
 >>> On Thu, 19 Jun 2008 10:10:32 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
 >>> @post.cybercity.dk> wrote:
 >>>
 >>>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal
 >>>> bruges til noget fornuftigt.
 >>>
 >>> Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 >>> grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 >>> har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 >>
 >> Ja, det ville være et kæmpe løft til den bydel, og området er jo
 >> naturskønt, når man ser bort fra det affald der flyder lige pt.
 >
 > Hele København flyder i affald på grund af unge miljøsvin som ikke finder det
 > nødvendigt at rydde op efter dem, de er jo vant til at deres mor gør det for
 > dem.
 
 Enig.
 
 > Bilister smider for eksempel cigaretskod og affald ud af vinduet hvilket
 > jeg synes er noget forbandet griseri.
 
 Enig.
 
 > Der er et par generationer som der er
 > blevet forsømt noget opdragelse på. Håber at nye tiltag får lavet om på det.
 > Man ser ikke sådan et svineri i for eksempel Malmø eller Lund.
 
 Netop derfor skal vi starte et sted, Christiania og de autonome er et
 par gode steder at tage fat.
 
 
 
 
 |  |  | 
        Kim Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 12:20
 | 
 |  | 
 
            "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 news:g3dc3i$oc6$1@newsbin.cybercity.dk
 > Kim Larsen udtrykte præcist:
 >> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 >> news:g3d861$mtp$1@newsbin.cybercity.dk
 >>> Følgende er skrevet af S. A. Thomsen:
 >>>> On Thu, 19 Jun 2008 10:10:32 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
 >>>> @post.cybercity.dk> wrote:
 >>>>
 >>>>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal
 >>>>> bruges til noget fornuftigt.
 >>>>
 >>>> Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 >>>> grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 >>>> har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 >>>
 >>> Ja, det ville være et kæmpe løft til den bydel, og området er jo
 >>> naturskønt, når man ser bort fra det affald der flyder lige pt.
 >>
 >> Hele København flyder i affald på grund af unge miljøsvin som ikke
 >> finder det nødvendigt at rydde op efter dem, de er jo vant til at
 >> deres mor gør det for dem.
 >
 > Enig.
 >
 >> Bilister smider for eksempel cigaretskod og affald ud af vinduet
 >> hvilket jeg synes er noget forbandet griseri.
 >
 > Enig.
 >
 >> Der er et par generationer som der er
 >> blevet forsømt noget opdragelse på. Håber at nye tiltag får lavet om
 >> på det. Man ser ikke sådan et svineri i for eksempel Malmø eller
 >> Lund.
 >
 > Netop derfor skal vi starte et sted, Christiania og de autonome er et
 > par gode steder at tage fat.
 Det er ikke Christianitternes skyld at der af og til flyder affald derude 
 men derimod folk som kommer derude hvis opdragelse ikke påbyder dem at rydde 
 op efter sig. Jeg lover dig, at når vi har været et sted her med madkurv og 
 det hele, så er der ingen der på nogen måde kan se at vi har været der 
 bagefter. Det er sådan det skal være. Jeg kan ikke fordrage den mentalitet 
 som indebærer at man barer smider affald hvor det passer én bedst. Jeg ser 
 ofte de unge gør det. I S-toget (heldigvis er jeg sluppet af med at skulle 
 køre med det lort) for eksempel sidder de unge med deres møgbeskidte sko 
 oppe på sæderne etc. etc. og det er ikke kun autonomlignende typer jeg taler 
 om, ALLE unge gør det, og påpeger man det får man i bedste fald et blik som 
 om man var ankommet fra det ydre univers, det er et symptom på at noget er 
 gået rablende galt i børneopdragelsen de seneste 20-30 år. Ekstrem dårlig 
 opførsel i trafikken (fedt med loven om kørekort på prøve (=to klip og nyt 
 kørekort skal tages)) blandt unge bilister er et andet godt eksempel, ja man 
 kunne blive ved.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
             |  |  | 
       Hans Joergensen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  19-06-08 12:01
 | 
 |  | Kim Larsen wrote:
 > Hele København flyder i affald på grund af unge miljøsvin som ikke finder
 > det nødvendigt at rydde op efter dem, de er jo vant til at deres mor gør det
 
 Du kan altså ikke kalde det miljøsvineri at smide ting på gaden..
 det bliver fejet op og kommer præcis samme sted hen som det affald
 der ligger i de overfyldte skraldespande..
 
 Du kan dog godt kalde det svineri, men det går sgu ikke ud over
 miljøet.
 
 // Hans
 --
 ....
 
 
 |  |  | 
        Kim Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 12:34
 | 
 |  | 
 
            "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
 news:slrng5kg9q.75o.haj@pluto.bananas.dk
 > Kim Larsen wrote:
 >> Hele København flyder i affald på grund af unge miljøsvin som ikke
 >> finder det nødvendigt at rydde op efter dem, de er jo vant til at
 >> deres mor gør det
 >
 > Du kan altså ikke kalde det miljøsvineri at smide ting på gaden..
 > det bliver fejet op og kommer præcis samme sted hen som det affald
 > der ligger i de overfyldte skraldespande..
 >
 > Du kan dog godt kalde det svineri, men det går sgu ikke ud over
 > miljøet.
 For mig er det fuldstændig det samme: Udtryk for en slatten og dårlig moral, 
 man regner med at der altid kommer nogen og rydder op efter en. Ingen skal 
 bilde mig ind at de opfører sig ret meget anderledes i naturen (hvis de 
 ellers ved hvad det er for noget). Jeg har for eksempel set Fælledparken 
 efter arrangementer lige inden der blev ryddet op efter miljøsvinene, det 
 flyder med affald alle vegne og det er ikke alt hvad oprydderne får fat i.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
             |  |  | 
       Michael Weber (21-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Weber
 | 
 Dato :  21-06-08 11:29
 | 
 |  | 
 
            Kim Larsen wrote:
 > "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 > news:g3d861$mtp$1@newsbin.cybercity.dk
 >> Følgende er skrevet af S. A. Thomsen:
 >>> On Thu, 19 Jun 2008 10:10:32 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
 >>> @post.cybercity.dk> wrote:
 >>>
 >>>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal
 >>>> bruges til noget fornuftigt.
 >>>
 >>> Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 >>> grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 >>> har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 >>
 >> Ja, det ville være et kæmpe løft til den bydel, og området er jo
 >> naturskønt, når man ser bort fra det affald der flyder lige pt.
 >
 > Hele København flyder i affald på grund af unge miljøsvin som ikke
 > finder det nødvendigt at rydde op efter dem, de er jo vant til at
 > deres mor gør det for dem. Bilister smider for eksempel cigaretskod
 > og affald ud af vinduet hvilket jeg synes er noget forbandet griseri.
 > Der er et par generationer som der er blevet forsømt noget opdragelse
 > på. Håber at nye tiltag får lavet om på det. Man ser ikke sådan et
 > svineri i for eksempel Malmø eller Lund.
 Det samme i Århus.
 Her går man i lort til knæene hver weekend.
http://jp.dk/indland/aar/article1189146.ece?showInfo=image&relatedField=picF rontpageArtTop
 Nogen der sagde manglende dannelse ?!
 --
 Soothe The Savage Beast.
            
             |  |  | 
     E.M. (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : E.M.
 | 
 Dato :  19-06-08 12:58
 | 
 |  | >>De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal bruges
 >>til noget fornuftigt.
 >
 > Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 > grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 > har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 
 Nul, der skal sgu bygges et A-kraftværk.
 
 E.M.
 
 
 
 
 |  |  | 
      Kim Larsen (19-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  19-06-08 16:43
 | 
 |  | 
 
            "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
 news:485a49cd$0$90264$14726298@news.sunsite.dk
 >>> De træskure er sgu hurtigt fjernet, og så kan det dejlige areal
 >>> bruges til noget fornuftigt.
 >>
 >> Ja, hele området burde jævnes med jorden og laves om til et kæmpe
 >> grønt område, til glæde for hele Københavns befolkning (der jo ikke
 >> har for meget natur at kikke på i forvejen)...
 >
 > Nul, der skal sgu bygges et A-kraftværk.
 Skal der bygges et Atomkraftværk bør det være lige i nærheden af din bopæl, 
 helst i baghaven eller sådan noget i den stil.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
             |  |  | 
   David Konrad (20-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : David Konrad
 | 
 Dato :  20-06-08 01:03
 | 
 |  | 
 
            Hans Joergensen wrote:
 > Mr.Larsen wrote:
 >>> Ordensmagten overdænget med sten på Christiania
 >>> http://politiken.dk/indland/article526325.ece >> En dozer burde kunne rydde lortet på en halv time.
 >
 > Ah, så kan du vist godt skrive nedrivning på listen af
 > ting du ikke ved noget om.. :)
 Netop. Hvis der er noget der IKKE kan løse problemet vedr. Christania er det 
 netop en bulldozer.
            
             |  |  | 
 |  |