Burkinien er på vej frem
Fra : Mohammed Islam

Dato : 15-06-08 14:09

http://jp.dk/indland/article1368915.ece

Det er med stor stolthed at jeg kan fortælle at Burkinien nu er blevet til
mode også blandt danske kvinder, der altså ikke længere behøver at gå nøgne
rundt på stranden. Se hvilken moral og godhed Islam fører med sig. Om 10 år
er kriminalitet blandt indvandrerbørn fortid, men det er Islam tilgengæld
ikke og vi vil se tusinder af danske unge omvende sig til islam.

Islam er den nye verdens-religion i det nye millenium.
"Mahmoud Ahmadinejad"

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-08 14:13

"Mohammed Islam" <Islam@is.ok> wrote in message
> http://jp.dk/indland/article1368915.ece
>
> Det er med stor stolthed at jeg kan fortælle at Burkinien nu er
> blevet til mode også blandt danske kvinder,

LOL der er solgt omkring 100, er det et hit i dine trolle øjne ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 15-06-08 14:19

On Sun, 15 Jun 2008 15:08:34 +0200, "Mohammed Islam" <Islam@is.ok>
wrote:

>http://jp.dk/indland/article1368915.ece
>
>Det er med stor stolthed at jeg kan fortælle at Burkinien nu er blevet til
>mode også blandt danske kvinder,

Som sædvanlig er du fyldt med løgn...

"Samtidig har burkinien ifølge Jens Busch en begrænset målgruppe, som
han beskriver som muslimske kvinder"...

Det er jo bare et modefarvet villatelt....

>der altså ikke længere behøver at gå nøgne
>rundt på stranden.

Er nogen da tvunget til det...???

Til gengæld har Højesteret fastslået at man må bade nøgen fra ALLE
strande i Danmark...

>Se hvilken moral og godhed Islam fører med sig. Om 10 år
>er kriminalitet blandt indvandrerbørn fortid,

Ja, for så er alle kriminelle muslimer smidt ud af landet...

>men det er Islam tilgengæld
>ikke og vi vil se tusinder af danske unge omvende sig til islam.

ROTFLMAO.....

>Islam er den nye verdens-religion i det nye millenium.
>"Mahmoud Ahmadinejad"

Er det ikke den retarderede dværg fra Iran...???

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-06-08 14:28

"Mohammed Islam" <Islam@is.ok> skrev i meddelelsen
> http://jp.dk/indland/article1368915.ece
>
> Det er med stor stolthed at jeg kan fortælle at Burkinien nu
> er blevet til mode også blandt danske kvinder, der altså
> ikke længere behøver at gå nøgne rundt på stranden.

Tror du at kvinderne går nøgne fordi de behøver det?

Og vedrørende dragten:

"Den er let og den suger ikke vand, så den tørrer hurtigt. Men
den er stadig for hæmmende til at være en egentlig
svømmedragt. Jeg ville ikke gå længere ud en jeg kunne bunde,"
siger Jens Busch til berlingske.dk

Se hvilken moral og godhed Islam fører med sig.

Hvori ser du godheden?
Tværtimod er det formørkelse og puritanisme islam fører med
sig- akkurat som alle religioner.

Heldækkede badedragter har vi haft i Danmark tidligere - også
til mændene, nemlig så langt tilbage som i tyverne. Det er
ikke nogen ubetinget succes.

Om 10 år
> er kriminalitet blandt indvandrerbørn fortid, men det er
> Islam tilgengæld ikke og vi vil se tusinder af danske unge
> omvende sig til islam.

At unge hele tiden har flirtet med anderledes religioner er
ikke noget nyt fænomen, så der skal nok være nogle unge der
også i de næste ti år gør det samme. Det er ikke alene islam
der nyder "godt" af denne "sjæletørst efter lykken", men også
andre religioner og bevægelser. Unge har alle dage været lette
ofre. Og kriminalitet har aldrig været hindret af religionen.
Jeg kender adskillige indvandrerdrenge der har udført
kriminelle handlinger til trods for at de er muslimer og burde
leve efter Koranens bud. Det har ikke hindret dem i at begå
forbrydelser, så det....

> Islam er den nye verdens-religion i det nye millenium.

Den har været en verdensreligion længe - hvad er det nye her?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-06-08 20:35

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Hvori ser du godheden?
> Tværtimod er det formørkelse og puritanisme islam fører med sig- akkurat
> som alle religioner.

Jamen Wille dog ! , vi er total enige.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-06-08 23:13

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev
i meddelelsen

> Jamen Wille dog ! , vi er total enige.

fat det nu: jeg er imod at man defamerer alle muslimer fordi
nogle få fjolser begår tåbelige handlinger - jeg er imod al
religion, men jeg mener at vi skal behandle folk ordentligt,
uanset om de er troende eller ej - til gengæld er jeg ikke den
der ønsker at bidrage til religionens udbredelse, uanset om
det drejer sig om muslimer, om kristne, om jøder, om hinduer
etc.

Fra : Ivannof

Dato : 16-06-08 09:46

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> til gengæld er jeg ikke den der ønsker at bidrage til religionens
> udbredelse, uanset om det drejer sig om muslimer, om kristne, om jøder, om
Jo men nye tider nye skikke. Vi har været vant til at religion er religion
og politik er politik. Også selvom der har været et religiøst skær over
kommunismen. Nu har vi så kombinationen af religion og politik i form af
islam. Islam er også (og hovedsageligt) et politisk parti man er født ind i
og ikke kan melde sig ud af uden alvorlige konsekvenser!

Og så det med "de få fjolser, der begår tåbelige handlinger". Jeg har aldrig
set en ordentlig islamisk demonstration af at de tager afstand til
"fjolserne". Det siger mig bare at det er en islamisk anerkendt fortrop. Den
der tier samtykker. Det er jo ikke fordi muslimer ikke kan mønstre folk til
en demonstration, vel?

Hilsen Ivan

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-08 17:06

In article <g334ar$cpk$1@aioe.org>, Islam@is.ok says...
> [...]
> er kriminalitet blandt indvandrerbørn fortid, men det er Islam tilgengæld
> ikke og vi vil se tusinder af danske unge omvende sig til islam.

Hvis de ynger nu gik i stramtsiddene spandex dragter, så var de måske
værd at kigge på *g*

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-06-08 20:31

"Mohammed Islam" skrev i en meddelelse

> Det er med stor stolthed at jeg kan fortælle at Burkinien nu er >blevet
> til mode også blandt danske kvinder, der altså ikke >længere behøver at gå
> nøgne rundt på stranden.

Det er sjovt !! .
Muslimer kæmper en salig kamp for Muslimske kvinder's ret til at bære
tørklæde for tiden.
Et af de store argumenter er at det er en menneske ret at iklæde sig hvad
man lyster !.
Fint nok !.
Men lur mig om ikke kvinder's rettigheder til at vælge at være let påklædte
på stranden trædes under fode hvis Muslimer kunne bestemme.

Men sådan er der jo så meget .....

> Se hvilken moral og godhed Islam fører med sig.

Lad mig se om jeg har fattet det her rigtig ??
Er det Kvinden's moral der er noget galt med når hun udstiller sig halv
nøgen på strande ??
Eller er det manden's mangel på moral når han ser på den halv nøgne kvinde
på stranden ?
Nååå pyt......Dobbelt moral må jo være bedre end moral.
Da jeg var dreng og der kom en halv nøgen lækker sild op af strandkanten ,
måtte vi drenge ligge på maven til det var gået over .

>Om 10 år er kriminalitet blandt indvandrerbørn fortid, men det er Islam

Jeg håber virkelig du har ret ! , for med den fart kriminaliteten stiger
blandt invandrerbørn er der snart lige så mange af dem
som der er vandrør i København.

> ikke og vi vil se tusinder af danske unge omvende sig til islam.

Og alle sammen i lilla Thansen biler ??

> Islam er den nye verdens-religion i det nye millenium.
> "Mahmoud Ahmadinejad"

Nååå .... Tossen mener det millenium hvor Sunni-muslimerne
endelig for hugget hovedet af de sidste Shia-muslimer.
Ja ja ...fred på jorden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter

Dato : 16-06-08 07:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48556de1$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Men lur mig om ikke kvinder's rettigheder til at vælge at være let
> påklædte på stranden trædes under fode hvis Muslimer kunne bestemme.

Her rammer du fuldstændig plet, forskelsbehandling
og særregler gælder selvfølgelig kun den ene vej!

Kaldes det mon omvendt racisme, eller er det blot gemen racisme?

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 16-06-08 18:16

"Mohammed Islam" <Islam@is.ok> skrev i en meddelelse
> vi vil se tusinder af danske unge omvende sig til islam.

... hvilket kun vil vise hvor sørgeligt det står til med de psykiatriske
behandlingstilbud her i landet!