De fremmedes scoretrick
Fra : Malene P

Dato : 15-06-08 05:39

http://jp.dk/indland/krimi/article1369621.ece Ingen metoder er åbenbart for
ussel for sådan en fremmed karl.

Malene P

Fra : Rainman

Dato : 15-06-08 07:12

Malene P wrote:
> http://jp.dk/indland/krimi/article1369621.ece Ingen metoder er åbenbart for
> ussel for sådan en fremmed karl.
>
> Malene P

Ja det må være lækkert at blive bedækket at sådant et AIDS befængt svin
med øjenbetændelse og ånde som en ged.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 15-06-08 08:58

"Rainman" <rainman@rainman.com> skrev i en meddelelse

> Ja det må være lækkert at blive bedækket at sådant et AIDS befængt svin
> med øjenbetændelse og ånde som en ged.

Jeg begriber ikke at kvinder der går i byen lader sig beværte af
overskudsmennesker.

Fra : Joakim

Dato : 15-06-08 09:19

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://jp.dk/indland/krimi/article1369621.ece Ingen metoder er
> åbenbart for
> ussel for sådan en fremmed karl.
>
> Malene P

Sidder du og finkæmmer nettet for evt. forbrydelser begået af folk
med anden etnisk herkomst?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-06-08 09:59

Joakim har bragt dette til verden:

> Sidder du og finkæmmer nettet for evt. forbrydelser begået af folk
> med anden etnisk herkomst?

Det er bestemt ikke nødvendigt at finkæmme, der er stortset en hel pose
sager, hver eneste dag, men enkelte individer vælger at tage bind for
øjnene og stoppe fingrene i ørene.

Fra : Rainman

Dato : 15-06-08 11:09

Mr.Larsen wrote:
> Joakim har bragt dette til verden:

> Det er bestemt ikke nødvendigt at finkæmme, der er stortset en hel pose
> sager, hver eneste dag, men enkelte individer vælger at tage bind for
> øjnene og stoppe fingrene i ørene.

Enig. Stort set al voldskriminalitet begås af perkere og andet etnisk
udskud.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-06-08 22:43

Rainman forklarede:

> Enig. Stort set al voldskriminalitet begås af perkere og andet etnisk udskud.

Ja, ret trist at den lille gruppe skal fylde så meget, men Danmark har
tilsyneladende holdt udsalg.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-08 10:13

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
> Sidder du og finkæmmer nettet for evt. forbrydelser begået af folk
> med anden etnisk herkomst?

Finkæmmer ? hvis det bare var nødvendigt, men virkeligheden er jo at man
nærmest falder over de tilfælde.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Malene P

Dato : 15-06-08 11:00

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sidder du og finkæmmer nettet for evt. forbrydelser begået af folk
> med anden etnisk herkomst?

Der skal nu ikke megen "finkæmning"til -de fremmedes ugerninger bliver
dagligt smasket op i hovedet på besøgende på næsten alle hjemmesider, der
indeholder nyheder. Heldigvis er de fleste medier sluppet af med deres
berøringsangst overfor problemerne med fremmedtilstrømningen, så kun de
allermest ækle og stupide betonignoranter -heriblandt en del her i gruppen-
hellere killfiltrer eller kaster sig over budbringeren end erkender
problemerne og vil deltage i en diskussion om, hvordan de løses. Den dag,
jeg skal "finkæmme" for at finde problemer med de fremmede -den dag vil jeg
være gladere og stoppe mine links. Det er altså ikke mig, men de fremmede,
der skaber historierne.

Malene P

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 15-06-08 12:25

Malene P skrev:
> [...]
> være gladere og stoppe mine links. Det er altså ikke mig, men de fremmede,

Jamen, skal vi så ikke sige, du *kæmmer* nettet i din
utrættelige iver efter at bekræfte dit fjendebillede?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 15-06-08 12:49

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, skal vi så ikke sige, du *kæmmer* nettet i din
> utrættelige iver efter at bekræfte dit fjendebillede?

Næh, det skal vi ikke. Men vi kan måske sige, at du hører til dem, der mere
forholder sig til budbringeren end til sagen? Måske du kan forklare hvorfor?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-08 13:25

Malene P skrev:
> Men vi kan måske sige, at du hører til dem, der mere
> forholder sig til budbringeren end til sagen? Måske du kan forklare hvorfor?

Når du ikke engang selv forholder dig til sagen, og tror alle mennesker
som er brune i ansigtet begår enten voldskriminalitet eller voldtægt,
hvorfor så egentligt bekymre sig om hvad du skriver herinde?

Jeg ved godt du tror, at du er en slags helgen der dokumenterer overgreb
osv, men dit altoverskyggende problem er, at det du "dokumenterer", som
oftest ret beset er dybt uinteressant, hvorimod du derimod meget fornemt
demonstrerer, at du faktisk selv er dybt uintelligent.

Det må være sur røv at tro, at alle mennesker med en anden hudfarve end
din, er hærdede kriminelle.

Trænger du i virkeligheden ikke bare til at få en stor omgang neger pik?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-08 14:24

"Thomas M" <niks> wrote in message

> Trænger du i virkeligheden ikke bare til at få en stor omgang neger
> pik?

Man kunne nemt tro det var dine egne ønsker, du her lader komme til
skue.

Fra : Tony

Dato : 15-06-08 16:32

"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse

> Når du ikke engang selv forholder dig til sagen, og tror alle mennesker
> som er brune i ansigtet begår enten voldskriminalitet eller voldtægt,
> hvorfor så egentligt bekymre sig om hvad du skriver herinde?

Ja, hvorfor bekymrer du dig så om det ?

Mon ikke det er dig, som er uintelligent ?

Kan du ikke tåle sandheden, så knyt sylten, istedet for at komme med dine
hjernedøde bemærkninger.

Tony

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-06-08 22:44

Thomas M sendte dette med sin computer:

> Trænger du i virkeligheden ikke bare til at få en stor omgang neger pik?

Er det noget du har lært på rødstue?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-06-08 23:28

Mr.Larsen wrote:
> Thomas M sendte dette med sin computer:

> Er det noget du har lært på rødstue?

Tja, det minder da utvivlsomt ganske påfaldende om udsagn, som såvel Carsten
Jensen som Klaus Rifbjerg mig bekendt begge er citeret for i fuld
offentlighed at fremsætte om Pia Kjærsgaard, så der kan sandsynligvis være
noget om at vi her har at gøre med en velgennemprøvet rød-retorisk
perfiditet af den - om ellers relativt muligt - allermest underlødige,
pubertære slags...

Ganske interessant, at dèn slags - i øvrigt bestemt ikke på nogen måde
"stuerene" - udsagn med absurd selvindlysende konsekvens næsten ALTID
fremsættes af mænd, der ellers normalt hylder sig selv for deres påstået
"korrekte, feminisme-ærbødige og solidariske forståelse for kvinder", når de
således her helt åbenlyst anlægger nogle af de allerværste og mest
nedladende mandschauvanistiske anskuelser på kvinder, man ellers har kendt i
løbet af de sidste par århundreder. (For ca. 100-150 år siden, kunne man(d)
jo f.eks. i ramme alvor mene at kvinden - i modsætning til manden - var et
FØLELSESstyret væsen og at sammentrækninger i livmoderen - der på græsk
hedder "hysterion" - var årsag til det deraf afledte "hysteri"...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Malene P

Dato : 16-06-08 15:58

> [...]
>
> Jeg ved godt du tror, at du er en slags helgen der dokumenterer overgreb
> osv, men dit altoverskyggende problem er, at det du "dokumenterer", som

Aha -de utallige eksempler på problemer med de fremmede er altså
"uinteressante"

> hvorimod du derimod meget fornemt
> demonstrerer, at du faktisk selv er dybt uintelligent.

Er du i familie med bror lort??

> Det må være sur røv at tro, at alle mennesker med en anden hudfarve end
> din, er hærdede kriminelle.

Hvor har jeg nævnt noget om hudfarve?

> Trænger du i virkeligheden ikke bare til at få en stor omgang neger pik?

I givet fald vil jeg gerne selv bestemme, hvem der skal give mig den. Har du
det dårligt med det?

Malene P

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-06-08 22:42

Vidal:

> Jamen, skal vi så ikke sige, du *kæmmer* nettet i din
> utrættelige iver efter at bekræfte dit fjendebillede?

Velmenere og ignoranter er farlige for demokratiet, de er parat til at
forærer den smule vi har væk, til den første og bedste forbryder de
render ind i.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-08 11:16

Joakim skrev:

> Sidder du og finkæmmer nettet for evt. forbrydelser begået af folk
> med anden etnisk herkomst?

Jeg gætter på at du er ny herinde?

Malene holder af alle slags mennesker. Hun har intet imod folk som ikke
er hvide, og specielt palæstinensere har en stor plads i hendes hjerte;
Blandt dem, findes mange af hendes personlige venner og bekendte.

Malene er et meget begavet menneske.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-06-08 15:51

> Jeg gætter på at du er ny herinde?

Og jeg gætter på, du er endnu nyere herinde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-06-08 22:46

Thomas M tastede følgende:

> Malene er et meget begavet menneske.

Det kan man så til gengæld ikke sige om dig.

Fra : preben nielsen

Dato : 16-06-08 20:35

"Thomas M" <niks> skrev i meddelelsen

> [...]
> hvide, og specielt palæstinensere har en stor plads i hendes hjerte;
> Blandt dem, findes mange af hendes personlige venner og bekendte.

Tak for det grin :)

-p

Fra : preben nielsen

Dato : 16-06-08 20:33

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Sidder du og finkæmmer nettet for evt. forbrydelser begået af folk
> med anden etnisk herkomst?

Jeps, det er Malenes hobby :) Du ved .... intet bedre at tage sig til.

-p

Fra : El Trabajador

Dato : 15-06-08 10:53

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://jp.dk/indland/krimi/article1369621.ece Ingen metoder er åbenbart
> for
> ussel for sådan en fremmed karl.

Hvornår fatter halalhippierne, hvilket pak det er, de har inviteret her til
landet?

I Australien har de giftige/farlige slanger, farlige insekter og vilde
dræberhunde (dingoer). I Danmark er det farligste vi har muhamedanere og
hugorme (i nævnte rækkefølge).
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-08 11:20

Malene P skrev:
> http://jp.dk/indland/krimi/article1369621.ece Ingen metoder er åbenbart for
> ussel for sådan en fremmed karl.

Er du så retarderet at du tror, at fremmede mennesker, har patent på
drug rapes?

Fortæl os, at du ikke er SÅ dum, malene p.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-08 13:27

Thomas M skrev:

> Er du så retarderet at du tror, at fremmede mennesker, har patent på
> drug rapes?
>
> Fortæl os, at du ikke er SÅ dum, malene p.

Afventer svar fra malene p.

Eller - mon ikke svaret ligger i det manglende svar.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-08 14:25

> Afventer svar fra malene p.
>
> Eller - mon ikke svaret ligger i det manglende svar.

Lad mig gætte, det er en sportsgren du selv dyrker ?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-06-08 22:47

Thomas M udtrykte præcist:

> Er du så retarderet at du tror, at fremmede mennesker, har patent på drug
> rapes?
>
> Fortæl os, at du ikke er SÅ dum, malene p.

Du kunne jo starte med et link, der peger på een sag om drugrape,
begået af en ærkedansker.