amnesty
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 22:46

Jeg har været "pikeret" i årevis, selv om vi her i familien stadig betaler
til dem.

- Jeg er dybt forarget over Amnesty International, og de skulle holde op med
at kalde sig Amnesty International.

Sådan lyder integrationsminister Birthe Rønn Hornbechs (V) svar på
menneskeretsorganisationens hasteaktion, hvor over 10.000 protestbreve,
e-mails og sms'er skal få ministeren til at stoppe udvisningen af fire
kriminelle irakere.

- Jeg er stærkt pikeret over, at de bruger deres ressourcer til at holde
hånden over drabsmænd, pædofile og voldtægtsforbrydere i stedet for at tage
ud i til nogle diktaturstater og lære dem lidt om demokrati. Det må jeg
sige, det er jeg drønforarget over, siger ministeren til Ritzau.

---------

ER det ikke arke-typisk at velmenere synes at kriminelles rettigheder kommer
langt før almindelige menneskers?

Fra : El Trabajador

Dato : 14-06-08 06:31

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ER det ikke arke-typisk at velmenere synes at kriminelles rettigheder
> kommer langt før almindelige menneskers?

Jo, og det har jo været de radigales og venstrefløjens politik, lige så
længe jeg kan huske.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 14-06-08 08:26

Knud Larsen skrev:
> [...]
>

> ---------
>

> ER det ikke arke-typisk at velmenere synes at kriminelles rettigheder kommer

Mindst lige så arke-typisk som at velmenere vil fortælle andre hvad de
skal bruge deres tid på.

Fra : hanzen

Dato : 14-06-08 11:04

> [...]
> tage ud i til nogle diktaturstater og lære dem lidt om demokrati. Det må
> jeg sige, det er jeg drønforarget over, siger ministeren til Ritzau.

Her er lidt mere om godhedens selvbestaltede overdommere
Det knirker heldigvis i organisationen
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12091008.html
Amnesty International har ændret fokus fra de religiøse forfølgelser til
kam­pen for sociale og kulturelle rettig­heder midt i en tid, hvor religion
har hovedrollen på den internationale poli­tiske scene. Og det har skabt
intern splid, skriver Kristeligt Dagblad.
--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Zeki

Dato : 14-06-08 11:18

> [...]
> tage ud i til nogle diktaturstater og lære dem lidt om demokrati. Det må
> jeg sige, det er jeg drønforarget over, siger ministeren til Ritzau.

Amnestys primære formål er at observere, rapportere og rekommendere. Det er
ikke at "sprede demokrati"

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-08 19:29

Zeki wrote:
> [...]
> meddelelse news:00106658$0$24184$c3e8da3@news.astraweb.com...
>
> Amnestys primære formål er at observere, rapportere og rekommendere.

Det siger hun jo heller ikke at de skal, men de kunne jo bruge ressourcerne
noget bedre i de 100 stater som er stærkt anløbne. Vi kan jo netop ikke
sende nogen som helst tilbage - i hvertfald ikke til muslimske lande. dér
kunne Amnesty nok bruge alle de midler de har.

Fra : @

Dato : 15-06-08 23:58

On Sat, 14 Jun 2008 12:17:37 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>
>Amnestys primære formål er at observere, rapportere og rekommendere. Det er
>ikke at "sprede demokrati"

og

AI vælger så at bruge tid på at et land smider tre udenlandske
forbrydere ud

er det virkelig hvad AI kan formå?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-08 11:15

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> og
>
> AI vælger så at bruge tid på at et land smider tre udenlandske
> forbrydere ud
>

> er det virkelig hvad AI kan formå?

AI er kommunister i fåreklæder, som de fleste andre veldædighedskontorer. De
røde er massemordere og vil altid være det.

Meld dig ud og luk lortet.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 16-06-08 12:21

On Mon, 16 Jun 2008 12:15:17 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

>AI er kommunister i fåreklæder, som de fleste andre veldædighedskontorer. De
>røde er massemordere og vil altid være det.
>
>Meld dig ud og luk lortet.

for mig at se er AI en bande skinhellige hyklere når de ikke vil røre
ved de virkelig store problemer

f.eks. den generelle kvindeundertrykkelse i alle muhamedanske regerede
lande

og den grove behandling af alle ikke-muhamedanere i samme lande

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-08 13:47

> [...]
> lande
>
> og den grove behandling af alle ikke-muhamedanere i samme lande

Netop. Muhammedanerne er de udsugede proletarer, der iflg Blekingebandens
store ideologiske fader Godfred Appels teorier skal komme og befri Vesten.

Mvh
Martin