Mon....
Fra : Malene P

Dato : 13-06-08 14:25

Fra : Rainman

Dato : 13-06-08 15:39

Malene P wrote:
> ... Ja, gæt selv, hvad jeg tænker på:
> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080613/AAS/846137320/0/rss-section
>
> Malene P

Ja selvfølgelig er det da en perker.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-06-08 17:40

Rainman <rainman@rainman.com> wrote:

> Malene P wrote: > ... Ja, gæt selv, hvad jeg tænker på: >
> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080613/AAS/846137320/0/rss-
> section > > Malene P > > Ja selvfølgelig er det da en perker.

ja fordi danskere da aldrig begår kriminalitet ...

/thomas

Fra : Malene P

Dato : 13-06-08 18:21

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080613/AAS/846137320/0/rss-

> ja fordi danskere da aldrig begår kriminalitet ...

Jo, Thomas-det gør de da. Men visse former for kriminalitet er steget
markant -og ligefrem introduceret som en følge af fremmedtilstrømningen.
Kriminalitet begået, alene som følge af den modbydelige udlændingelov fra
1983. Som følge af, at man tillod fremmede med helt afvigende kultur og
mentalitet at myldre hertil og lod dem hurtigt erfare, at deres gerninger
forblev stort set ustraffet -i modsætning til konsekvenserne i hjemlandet.
Når jeg igenigenigen og atter igen bringer links til de fremmedes
forbrydelser her i Danmark, er det i håb om at bare én enkelt af jer
erkender problemet. Forbløffende -ja, uhyggeligt, at der findes svin her i
gruppen, der hellere tilsviner budbringerne end forholder sig til de
problemer, deres drømmevernden ikke lever op til.

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-06-08 18:22

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> [...]
> gruppen, der hellere tilsviner budbringerne end forholder sig til de
> problemer, deres drømmevernden ikke lever op til.

hvornår har du sidst været ude i den virkelige verden ? .. eller er du
virkelig så skræmt at du har barrikaderet dig bag ved din computer ? ...
hvis ja, så har "de" allerede vundet ...

/thomas

Fra : Malene P

Dato : 13-06-08 18:27

> [...]
> virkelig så skræmt at du har barrikaderet dig bag ved din computer ? ...
> hvis ja, så har "de" allerede vundet ...

Skal jeg forstå det på den måde, at du mener, at de links, jeg bringer, ikke
hører til "virkelighedens verden"?

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-06-08 18:40

> [...]

> hjemlandet.

> Skal jeg forstå det på den måde, at du mener, at de links, jeg bringer, ikke

nej, men 1: det link her siger intet om hvem der har begået
forbrydelsen, og 2: kun at se verdenen filtreret igennem medier og
politikere er aldrig godt. Begge grupper vil altid spinne det til deres
"fordel" eller agenda ..

/thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-08 23:15

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> hvornår har du sidst været ude i den virkelige verden ? .. /thomas

Hvornår har du ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-06-08 07:46

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> Hvornår har du ?

dagligt ?

/thomas

Fra : preben nielsen

Dato : 13-06-08 21:33

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ... Ja, gæt selv, hvad jeg tænker på:

Nej aldrig i livet om jeg vil forsøge at emulere din tankegang - selvom det
kan gøres med meget lille "datakraft".

-p

Fra : Michael Weber

Dato : 13-06-08 21:42

preben nielsen wrote:

> Nej aldrig i livet om jeg vil forsøge at emulere din tankegang -
> selvom det kan gøres med meget lille "datakraft".
>
> -p

Jeg har squ aldrig hørt om halve eller kvarte FLOPS.

--
Soothe The Savage Beast.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 22:35

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> Jeg har squ aldrig hørt om halve eller kvarte FLOPS.

Du beviser Malenes pointe.

/Kim

Fra : Michael Weber

Dato : 14-06-08 09:01

Kim Frederiksen wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> Du beviser Malenes pointe.

Det skal stå dig frit for at mene ovenstående.

--
Soothe The Savage Beast.