21 milliarder US dollars
Fra : Trond Svendsen

Dato : 13-06-08 01:05

De vestlige land skal gi bort 21 milliarder US dollars til Afghanistan for å
bekjempe korrupsjonen i landet!!!
http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.5985894

Idioter - alle pengene vil selvsagt havne i lommene til korrupte muslimske
offentlige tjenestemenn, som vanlig.
Hvordan har den vestlige verden klart å skaffe seg såpass idiotiske
politikere?

--
Trond

Fra : @

Dato : 13-06-08 06:25

On Fri, 13 Jun 2008 02:04:38 +0200, "Trond Svendsen" <trond@easy.com>
wrote:

> [...]
>offentlige tjenestemenn, som vanlig.
>Hvordan har den vestlige verden klart å skaffe seg såpass idiotiske

ved at stemme på dem

vore politikere er en selvvalgt plage

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Chrisjoy

Dato : 13-06-08 03:08

On 13 Jun, 07:24, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> ved at stemme på dem
>
> vore politikere er en selvvalgt plage

Denne plage er ikke begrenset til å ramme de som med sin stemme har
støttet politikere. Jeg som aldri stemmer, rammes også av deres
uetikk. Jeg rammes også når et selskap i samme bransje bestemmer seg
for å etablere kontor i samme distrikt og konkurere om mine kunder.
Forskjellen mellom disse to ligger i at den tvang som politikere
rammer med ville ikke være mulig uten stjålne penger. Det er
akseptabelt å gå konkurs fordi en konkurent er flinkere enn en selv.
Det er ikke til å tåle at en går konkurs pga. politikere som
finansierer sin virksomhet med tyveri.

Bli en aktverdig borger du også. Hold deg unna valglokaler, og få så
mange av dine bekjente til også å la dette være, slik at vi kan
undergrave psykopatenes påståtte legitimitet i appell til majoritet i
hva de kaller demokrati.

Fra : Isachsen

Dato : 13-06-08 10:25

Chrisjoy wrote:

> [...]
> mange av dine bekjente til også å la dette være, slik at vi kan
> undergrave psykopatenes påståtte legitimitet i appell til majoritet i

Det kan se ut som om vi trenger en ny opplysningstid.

Isachsen

Fra : Kim2000

Dato : 13-06-08 16:03

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> offentlige tjenestemenn, som vanlig.
> Hvordan har den vestlige verden klart å skaffe seg såpass idiotiske

Når man har hamret 4000 milliarder af på en krig, så kan 21 ekstra altså
ikke skræmme. Bare eet missil koster på den anden side af en million.

Og så kunne jeg forresten se på Discovery at Israels hær har udviklet et
maskingevær der kan affyre, hold nu godt fast, 1 million skud i minuttet.
Ethvert stormløb på en vagtpost må dermed siges at være udelukket. Det skal
Danmark selvfølgelig se at få indkøbt til det nationale forsvar af landets
grænser.

Fra : Trond Svendsen

Dato : 14-06-08 15:32

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev:

> Og så kunne jeg forresten se på Discovery at Israels hær har udviklet et
> maskingevær der kan affyre, hold nu godt fast, 1 million skud i minuttet.

Opplyste de hvor man kunne få kjøpt dette?
Og gjerne 1 milliard skudd i tillegg, slik at jeg har nok ammo for 1000
minutters kamp.

--
Trond

Fra : Knut Schrøder

Dato : 14-06-08 17:33

In <48528c69$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
Kim2000 wrote:

> [...]

> minuttet. Ethvert stormløb på en vagtpost må dermed siges at være
> udelukket. Det skal Danmark selvfølgelig se at få indkøbt til det

Det finnes selvfølgelig ikke!
Hva tror du rekylen blir?
'Skytteren' ville bli skutt bakover som ei kule!
--
Knut

Fra : Chrisjoy

Dato : 14-06-08 13:09

On 14 Jun, 18:33, Knut Schrøder <knut.schro...@gmail.com> wrote:

> Det finnes selvfølgelig ikke!
> Hva tror du rekylen blir?
> 'Skytteren' ville bli skutt bakover som ei kule!

Snakk ikke om ting du ikke har peiling på, idioten, og sett deg inn i
Newtons lover fra tredjeklasse på videregående før du gir deg i kast
med rekyl og treghetslover. En million skudd på et minutt kan avfyres
med største enkelhet fra et våpen efter følgende prinsipp.
http://gizmodo.com/gadgets/weapons/million-rounds-per-minute-ghastly-guns-putting-the-hurt-on-you-288335.php?autoplay=true
Med kuleavstand i xy på 5mm og med x og y lik 500 mm og kuleavstand i
z på 20 mm, får vi et våben som er i overkant av to meter for å holde
1 million kuler og vekten vil være rundt 5.000 kilo. En trenger en
brukbar rigg som siktemiddel, men det er tross alt en triviell sak.
Rekylen trenger vi på ingen måte uroe oss for, takket være naturlovene
og hvordan våbenet sprer energi fra z inn i x og y for den del av
kraften som ikke ligger i det imaginære omerådet.

Fra : Knut Schrøder

Dato : 15-06-08 00:46

In <65564da9-21f5-4a63-885b-eb3daf161ba1@p25g2000hsf.googlegroups.com>
Chrisjoy wrote:

> Rekylen trenger vi på ingen måte uroe oss for, takket være naturlovene
> og hvordan våbenet sprer energi fra z inn i x og y for den del av
> kraften som ikke ligger i det imaginære omerådet.

'Geniet' blander nok her laser med kuler!

(Ditt forsøk på å skrive om ting du ikke skjønner noe som helst av, måtte
jeg nesten le av).

--
Knut