Gå med Fred
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 00:14

Noget til vores herværende "velmenere" - en film de alle burde se:

..

I mange årtier har Rahbek og andre i Danmarks Radio derimod forført den
danske befolkning til en sentimental, idyllisk opfattelse af alverdens
islamiske miljøer, hvad der her i landet har gjort integrationen til en
slibrig historie, ligesom den internationale politik er blevet forvandlet
til et stort illusionsnummer, støttet af naive politikere og
Politiken-segmentet, som nu står for en brat opvågnen.

Andre - skarpere knive i den samme skuffe, Rahbek kommer fra - har indset
filmens vigtighed. Erik Jensen i Politiken (of all places) har bemærket dens
betydning for en mere øjenåbnet debat om indvandring i modsætning for den
snuble-søde, der ofte føres. Klaus Rothstein har i Amnesty Internationals
magasin en anmeldelse der trækker i samme retning: "Sjældent - aldrig? - før
har vi været så tæt på autentiske mennesker fra det københavnske
indvandrermiljø, som i denne interessante, opsigtsvækkende og foruroligende
film om menneskehævn og menneskehed."

CRL kan sikkert korrigere det hele væk, men han burde alligevel se filmen?

Fra : @

Dato : 13-06-08 06:24

hvilken film????

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-06-08 07:03

@ wrote:
> hvilken film????

Nu havde jeg jo ellers besluttet mig for ikke at svare på dit
sludder, men alligevel..

Kunne det tænkes at den film der menes er "Gå Med Fred" ? Jfr. <subj>

// Hans

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 09:12

Hans Joergensen wrote:

> Nu havde jeg jo ellers besluttet mig for ikke at svare på dit
> sludder, men alligevel..
>
> Kunne det tænkes at den film der menes er "Gå Med Fred" ? Jfr. <subj>

Mit sludder var et citat, jeg burde have bragt kilden.

Men ellers står naivister jo for 99% af det sludder som lukkes ud til
offentligheden her i riget.

En del af dem roser sig ligefrem af intet at vide,- om det de udtaler sig.

sulh-i-kul iøvrigt.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-06-08 08:08

On Fri, 13 Jun 2008 07:23:44 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>hvilken film????

Den hedder "Gå med fred"...

Den har været meget omtalt her på det sidste...