Nej, Einstein...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 12-06-08 18:18

....det er nemt at stoppe omskæringer:

http://politiken.dk/indland/article523214.ece

Bare send den fremmede hjem. Så kan de gøre hvad de vil, i deres egne
rigtige hjemlande (*

*) sålænge dette ikke strider mod vestlige økonomiske eller
forsvarsmæssige interesser.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 12-06-08 20:06

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:rZydnZ_Gjs_9x8zV4p2dnAA@giganews.com...
> [...]
> rigtige hjemlande (*
>
> *) sålænge dette ikke strider mod vestlige økonomiske eller

Det er det eneste forsvarlig, og de har også bedst i deres hjemegn, send dem
hjem.

Fra : Ivannof

Dato : 12-06-08 21:49

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen news:rZydnZ_Gjs_9x8zV4p2dnAA@giganews.com...
> [...]
> rigtige hjemlande (*
>
> *) sålænge dette ikke strider mod vestlige økonomiske eller

Man skal selvfølgelig respektere de fremmedes kultur. Og den inkluderer
omskæringer af piger i Somalia.

Hilsen Ivan

Fra : John

Dato : 12-06-08 21:54

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man skal selvfølgelig respektere de fremmedes kultur. Og den inkluderer
> omskæringer af piger i Somalia.

"When in Rome, do as the Romans..."

John

Fra : @

Dato : 13-06-08 06:22

On Thu, 12 Jun 2008 22:48:58 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
>meddelelsen news:rZydnZ_Gjs_9x8zV4p2dnAA@giganews.com...

>Man skal selvfølgelig respektere de fremmedes kultur.

nej man skal ikke

respekt er noget man skal gøre sig fortjent til,

og efter min mening er der intet respektabelt i at lemlæste børn

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Kert Rats

Dato : 13-06-08 07:16

> nej man skal ikke
>
> respekt er noget man skal gøre sig fortjent til,
>
> og efter min mening er der intet respektabelt i at lemlæste børn

Man bliver ikke nødvendigvis dansker, blot fordi man er født og opvokset i
Danmark!

Venligst

Kert Rats

Fra : Ivannof

Dato : 13-06-08 08:07

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> nej man skal ikke
>
> respekt er noget man skal gøre sig fortjent til,
>
> og efter min mening er der intet respektabelt i at lemlæste børn

Nu er jeg gennem 30 år blevet opdraget af overDanmark til at skulle
respektere de fremmedes kultur. Nu får de respekteret hele pakken:
sharia-tørklædet, trangen til det religiøse diktatur, de mærkelige
madregler, lemlæstelse af småpigers kønsorganer og den regelmæssige tortur
af fanger og brug af specielle krydderier! Det er deres, kultur, og hvordan
skulle jeg kunne sige at deres kultur ikke er lige så god som min?

Hallelulia
Ivan

Fra : Ralph

Dato : 12-06-08 21:49

> [...]
>rigtige hjemlande (*

>*) sålænge dette ikke strider mod vestlige økonomiske eller

Hvordan stopper det så omskæringer? Einstein? Og vil du nægte udenlandske
borgere, der betaler dansk skat af deres danske job, at rejse tilbage til
deres hjemland?
Tjah, det ville du jo nok, det er forskellen på os to.

--
Ralph

Fra : JBH

Dato : 13-06-08 07:27

> [...]
> deres hjemland?
> Tjah, det ville du jo nok, det er forskellen på os to.

Enten har du ikke sat dig ind i den aktuelle sag eller også må vi blot
konstatere at du vægter usselt mammon højere end etiske og moralske
værdier.

/JBH

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-08 09:08

> [...]
>deres egne
>rigtige hjemlande (*
>
>*) sålænge dette ikke strider mod vestlige økonomiske eller

:) Jeg synes vi skal lade dette indlæg stå et øjeblik.