Fremmede børnemishandlere på spil
Fra : Malene P

Dato : 12-06-08 15:37

Hvis de fremmede har asylbaggrund og selv har bragt deres piger ned til den
infame mishandling, er de ikke personligt forfulgte og deres
opholdstilladelse skal omgående tages fra dem.

Malene P

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-08 17:05

Malene P wrote:
> [...]
> infame mishandling, er de ikke personligt forfulgte og deres
> opholdstilladelse skal omgående tages fra dem.

Jeg er enig med dig i at dem der gør skade på børn burde landsforvises!

Og der er jo ingen tvivl om at den massive skade rødstrømperne gør
på drengebørn har gjort så stor skade på så mange at deres psyke bliver
smadret og de bliver skizofrene som voksne(det største helvede et
menneske nogensinde kan udsættes for) ,og dør højst sandsynligt enten af
selvmord eller andre årsager.

Det naturen har skabt skal der ikke laves om på, ikke noget snitteri i
piger og ikke noget med at ødelægge drengene!(Naturen har givet dem
større hjerner og fysik, De er skabt til at bestemme og beskytte!
Kvinderne til at adlyde og blive beskyttet)

Et grimt emmne, og de fleste siger det ikke kan sammenlignes
(Hvilket er rigtigt! Ødelæggelse af sjæl og intelligens/hjerne er langt
værre end fysisk skade på kroppen)

Og nu er du selvfølgelig skidesur på mig, så læs venligst øverste linje
igen.

(og lad være med at sid og tænk "det røvhul skulle have sin pik skåret
af for at skrive det)

Det er altid livsfarligt at turde sige/skrive sande ting som folk ikke
vil have er rigtigt

Tak!

Ps. Hvis du er farlig, Så bor jeg på Bornholm og ikke Sandgaardsvej 40 i
Kjellerup

Øverste linje!

og sidste også

Jeg er enig med dig i at dem der gør skade på børn burde landsforvises!

/Pnic